Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

pentru ca CNADNR este o companie nationala iar proiectele de infrastructura sunt de importanta nationala.
In plus, un lot poate trece prin mai multe judete.

iar deciziile instantelor judetene pot fi atacate, in timp ce decizia CAB este difinitiva.


iar pe langa toate astea, chiar ti-ai dori ca un judecator local sa hotarasca soarta unei autostrazi, care poate il incurca deoarece trece chiar printre casuta lui si locul sau preferat de pescuit/vanatoare?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

In plus judecatorii de la CAB au devenit intre timp cunoscatori ai acestui tip de proiecte / licitatii si dau deciziile mai repede. Pe plan local poate dura mult mai mult pana se edifica judecatorii.

Si nu in ultimul rand, logistic, ar trebui toate documentele duse de la Bucuresti, de la CNADNR, la curtile de apel locale.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

florin74

Pentru ca Autoritatea Contractanta (in acest caz CNADNR) are sediul in Bucuresti. Jurisdictia se stabileste in functie de sediul Autoritatii Contractante.


alecu26

offtopic: si asa cred ca se invart multe la nivel local cu baronii locali si alti. Cum era tipul din Mehedinti. Baron adevarat.

Macar aici mai avem o mica speranta ca nu se pot influenta lucrurile chair asa usor.

Apropo: a mai auzit cineva ceva de Selina?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bond

^^
makes sense. mersi pentru explicatii




Pellady

Pentru lotul 1 urmeaza sa se pronunte. Dupa cum vad eu pana la sfarsitul saptamanii avem decizii definitive pe toate loturile.

ciprebbe

#834
Cred ca sunt invers deciziile pt loturi  :D
@Pellady schimba 2 cu 3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

am citit intai pt lotul 2 si m-am bucurat...degeaba..
dupa am vazut decizia pentru lotul 3, si este evident ca sunt inversate  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

florin74

Quote from: dr4qul4 on April 07, 2014, 04:50:02 PM
am citit intai pt lotul 2 si m-am bucurat...degeaba..
dupa am vazut decizia pentru lotul 3, si este evident ca sunt inversate  :lol:

Da, avem castigator la lot 3 Tirrena Scavi.


Ionut

Final? Trec "atribuit" la lotul 3, da? Adica decizie finala, nu se mai poate ataca.

alecu26

nu stiu. Oare a fost singura contestatie de pe lotul 3? Ok...a mai fost si Azvirt...care au zburat. Dar parca mai era si alta contestatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iulius

pentru lotul 3 a mai fost o contestatie, Asocierea dintre STRABAG+STRACO, cu ei ce s-a intamplat, au renuntat la "plangere"?