Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

carutasul

Măcar aici nu sunt metalice :)
Eu ce voiam să zic e că ei s-au angajat că termină de la zero in doi ani (parcă aşa era termenul),  dacă ar fi avut birocratia gata aşa ar fi trebuit; in realitate noi ne uităm la un lot cu terasamentul aproape gata pe portiuni mari, cu structuri ridicate şi ne intrebăm dacă e gata in doi ani :)  Nu cred că e vorba că eşti sceptic, suntem prea păţiţi :)

alecu26

2018 e Intradevar optimist pe trupul ST 1 și 2...dar sa trecem dincolo de 2019 e pesimist. Ok....în românia totul e posibil. Nimeni...nici chiar pesimiști forumului nu puteau sa-si I chinuie ca Lugoj Deva nu va fi gata nici în 2018..în anul 2012 când sa lansat licitație pt lot 2, 3 și 4.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Daca era verde si pe zona nodurilor nu ne faceam probleme pt lot1. Suntem aproape de stabilizat pe portiuni bune :). Din filmare nu se vede inaltimea terasamentului dar in teren am fost placut surprins de progres.
Toate grinzile sunt produse si depozitate in organizare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe


Optimistii vad progresul, pesimistii cauta asfaltul :)



sper sa se mentina ritumul actual sau chiar sa accelereze.
Sunt spre 100 basculante filmate(plus cine mai stie cate spre/dinspre cariere) si spre 150 de utilaje. Pe 24 km nici nu par atatea :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Doamne, cata apa au astia pe traseu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bulwyn

Good job. Arata bine, ne da sperante. Se vede ca pe lot 2 nu sunt blocaje birocratice ca pe lotul 1. Totusi mi se pare stadiul lucrarilor mai avansat pe lotul 1. Poate cei care vad la fata locului pot sa confirme sau infirme aceasta impresie dupa filmari. Cheers si la mai multe filmari si autostrazi care sa poate fi filmate :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

adiarc

Cum spuneam...e f.important sa se ridice terasamentul in toate zonele cu exces de apa ( in mod corect si fara rabaturi...probabil prin mari costuri suplimentare,datorita achiziției si transportului unei cantități impresionante de piatra Sparta de dim.mari ).Altfel nu o vor mai putea face pana la anul in primăvara-vara,deoarece dupa ce incep din nou ploile ( Octombrie ),adio posibilități decente de compactare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

^Se baga piatra sparta la greu cand am filmat. Din ce am vazut rezolva punctual fiecare "piscina" .
^^ greu de spus cu exactitate stadiul pentru ca e diferenta mare de lungime intre loturi iar la Pizzarotti avem si grinzile produse.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Goldmund

Ma bucur ca vedem progrese substantiale pe cele doua loturi(ce ne-am face fara aceste filmari?), iar daca am avea inca "cateva autostrazi in lucru" pe langa cele stiute si inca neterminate, altfel am vedea azi prezentul si viitorul.
ciprebbe  :gj:

ciprebbe

hopa, min 6.59 nu mai e nici casa :)))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bogdan_Cluj

Stai ca nu am ajuns inca acolo, no spoilers :)

Eu tot am o intrebare, oare de ce au facut doua supratraversari la 100m distanta? Oare nu era mai ieftin sa faca una mai lunga (cea de pe drumul existent) si sa faca bucla aceea putin mai larga?



carutasul

Da-l incolo de asfalt, că ăla in două luni e gata cu parapeţi cu tot, eu vreau să văd grinzi , şi sunt vreo două poduri care de-abia răsar....

TibiV

Quote from: ciprebbe on July 30, 2017, 09:11:37 PM
hopa, min 6.59 nu mai e nici casa :)))
Dar "soproanele" de la 6.56 sunt tot acolo...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rebel

Salut

nu stiu daca sa mai discutat dar ce-e cu portiunea neatacata de la minutul 6:00 si la filmarile precedente se incapataneaza sa fie acolo.. totusi mai au mult de lucru...


ps: stie cineva care este distanta bretelelor de pe lotul 1 (nod sebes) spre si dinspre Sibiu pana la unificarea cu celalalte bretele?