Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Multumesc de raspuns. De ce dureaza asa de mult sa vina toata acestea enumerate de tine mai sus? Chiar nu se pot simplifica aceste proceduri birocratice? Prea mult timp se pierde in destul de multe proiecte

Dominik

Nice job Cip ! se vad progrese din cadrele puse de tn, asteptam si filmarile  :popcorn:
You're in Steelers Country

Stefan01

#7772
Bravo, Cip si Horatiu !!!   :gj:

@ pasadia

Acel giratoriu va fi temporar. DN1 va supratraversa A10.

Urmatoarele stiri sunt tot despre lotul 1, sectiunea A. Conform unei surse interne, sambata, 29.07.2017, se intentioneaza darea in circulatie a acelui sens giratoriu temporar.

La intersectia dintre A10 si DJ107C, au sosit stalpii zabreliti pentru devierea liniei de 110 kV.

Stalpul dinspre Turda


Stalpul dinspre Sebes


Au mai inaltat terasamentul din zona amintita anterior, pe partea culeii dinspre Turda. In departare se vede acel pod agricol amintit cu cateva fotoreportaje in urma.

luc

#7773
^^ Legat de acel sens giratoriu, din apropriere de Lancram s-a mai discutat aici si din cate imi amintesc s-a ajuns la concluzia ca va fi folosit probabil si ca nod temporar pentru jonctiunea cu A10. Nodul Sebes va mai dura mult si bine pana il vedem finalizat.

LE: Aici discutia http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg153939.msg#153939

pasadia

Uita-te la poza - nu ti se par cele 2 ca fiind aliniate intre ele. Nu poti sa ai concomitent functional si sensul giratoriu si A10 (mai ales daca tu ai de gand sa reduci cota terenului de la nivelul DN-ului la cel al A10 spre nord.

Iar daca era strict o deviere temporara nu prea era nevoie de sens giratoriu. Ca sa nu spun ca pana acum ar fi foat gata pasajul (giratia aia e gata de vreo 3 luni).

Daniel_I

Quote
atunci de ce devierea aia temporara (si inca nefolosita) a DN-ului?
Nu-mi dau seama nici care e proiectul, nici care sunt pasi tehnologici urmariti? Help a brother out!
Sa discutat aici, Horatiu are dreptate. Daca ne uitam la semnele de circulatie din giratoriul de langa Lukoil vedem si logica lui. Doua iesiri vor fi pentru drumul tehnologic al autostrazii. Nu va fi o iesire temporara de pe autostrada pana cand se finalizeaza nodul A10 cu A1 la Sebes, desii nu ar fi stricat sa fie asa. Tehnic e complicat.
On The Road

horatiu.cosma

#7776
Cred că s-a mai spus, contrar concluziei la care s-a ajuns pe forum  :D, acel giratoriu nu va face parte dintr-un nod temporar. Acea deviere temporară e făcută ca la carte din mai multe motive:

1. Se deviază unul din cele mai aglomerate sectoare de drum din țară, nu un amărât de DC.
2. E o zonă în care actualul amplasament e drept, iar atunci când nu e aglomerație, se circulă cu viteză. Devierea a creat două curbe relativ strânse, deci e nevoie de o semnalizare foarte bună (iluminatul e un semn de normalitate care vine să ajute șoferii, mai ales că doar prezența indicatoarelor nu e suficientă pentru unii).
3. Se va lucra la autostradă de o parte și de alta a devierii la -5 metri sub nivelul DN-ului. Doamne ferește să cadă vreo mașină, deci clar trebuiau parapeți New Jersey pe margini.
4. Giratoriul e pentru trafic de șantier, să se poată trece în siguranță de o parte în cealaltă a DN-ului.

Așa cum spune cu un mesaj mai sus și pasadia, nu ai cum să folosești acel giratoriu pentru o ieșire/intrare temporară de pe/pe autostradă atâta timp cât giratoriul e la nivelul X, iar un metru în stânga lui și un metru în dreapta lui A10 e la nivelul X-5 sau X-6.

Plus că mai e problema legală. Recent s-au înăsprit condițiile prin care se poate face o recepție la terminarea lucrărilor. Ca să se poată face recepție pe sectoare, aici chiar trebuie proiectat și construit un nod în adevăratul sens al cuvântului, fiindcă devierea temporară cu giratoriu cu tot o să dispară pentru a se construi A10, după revenirea traficului pe actualul amplasament.

ddfab

il completez si eu pe cip de la sol, cu ceva cadre proaspete de la podul ampoi.
culeea sebes . s-a armat ultima parte. se cofrau armaturile.


cuzinetii armati















ddfab

culeea turda. stadiul mai putin avansat. au executat in zid de sprijin la baza culeii, pe partea cu raul ampoi.










ddfab

se avansa la piloni, pe ambele sensuri. la sensul turda sebes, sunt 4 ridicati, mai trebuie unul. pe calalt sens, 2 cu armatura ridicata, se mai lucra la altul.
sensul turda-sebes.














ddfab

stalpi pe sensul sebes-turda. primul, langa culeea sebes.


cel de langa culeea turda


aici se pregatea fundatia pentru un altul


cofraje in ateptare


pilonii cei mai apropiati de culeea sebes, pentru ambele sensuri.


o privire cu terasamentul spre sebes si plecam... la podul de peste mures.





ddfab

la podul de peste mures.
vedere de pe dig, spre turda, cu nodul alba sud

culeea turda.


primul set de piloni, spre culeea turda

se turna beton...

aici...radierul celui de al 2-lea pilon din primul set.








al 2-lea set de pile




al 3-lea si apoi continuarea pana la 7.




printer macarale se vede culeea de pe malul opus







ddfab

se fora in continuare( acum sunt pe albia raului), se executau armaturi pentru partile superioare ale pilonilor.




se aduceau armaturi pentru foraje.


ddfab

cam atat de la cele 2 poduri.
la intoarcere, nu am rezistat sa nu "ma dau" putin prin nodul alba sud...
intre structura din nod, ce supratraverseaza autostrada si culeea podului peste mures, se lucra la terasament. din pacate, ferma este tot acolo...





se lucra la relocarea unui stalp, pe traseul drumului de legatura din nod, spre centura alba iulia. stalpul nou, se observa culcat i9n acel drum.



structura de supratraversare.

terasamentul de la baza structurii, pentru bretelele de iesire sebes-alba iulia si intrare alba-turda.





breteaua ce coboara de pe autostrada, sebes-alba iulia

breteaua ce va urca pe autostrada, alba-turda



breteaua de coborare de pe autostrada, sensul turda alba iulia. in imagine se observa si excavatorul ce lucra la relocarea acelui stalp.


vedere spre turda, cu terasamentul, iar in fundal macaralele de la podul peste raul ampoi.


cam asta a fost. nu la fel de spectaculos ca cip, dar facem si noi ce putem... :D. cu bine.

ddfab

Quote from: ciprebbe on July 27, 2017, 07:33:47 PM





nu vi se pare putin "defazata" culeea, fata de pozitionarea viitoarelor pile?