Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


voicul

Cum vor fi intersectiile cu DN1: in T sau sens giratoriu?

Daca vor fi in T nu stiu daca merita efortul (adica daca vei avea ceva de castigat) sa te urci pe A10.

tom

#7487
Quote from: ddfab on June 16, 2017, 09:22:04 AM

in alta ordine de idei, pe lotul 2, pe teren perfect plat, in spatele albalact Oiejdea, se pare ca au nevoie de imbunatatire a terasamentului. de dimineata, asteptau aici 4 camioane cu ciment.

Nu cred ca e ciment, de obicei se foloseste Doroport sau Dorosol.

rebel

@voicul

la iesire din Aiud spre Turda e giratoriu si se apuca de el ..in cealalta parte nu stiu..


"Primăria municipiului Aiud anunţă locuitorii şi persoanele care tranzitează Aiudul că, în zilele următoare, traficul rutier pe DN1 se va desfăşura cu restricţii. Lucrările care se efectuează la autostradă, la ieşire din municipiul Aiud spre Cluj-Napoca, la sensul giratoriu care va permite urcarea şi coborârea de pe autostradă, fac ca traficul rutier să se desfăşoare restricţionat, pe un singur fir. Poliţia are în vedere fluidizarea traficului rutier prin prezenţa echipajelor la faţa locului. Există posibilitatea ca, din această cauză, centrul municipiului Aiud să fie aglomerat, în anumite momente ale zilei. Vă mulţumim pentru înţelegere."
conform anuntului din 14 iunie de pe fb primariei

tom

Cateva imagini de pe lotul 3:

se lucreaza la sfertul de con, de la al 2-lea pod peste Mures pe partea de catre Aiud


pe cealalta parte e deja terminat


pe pod au fost montate stalpii de iluminat


vedere catre DN1 si pasajul peste CF


sunt montate grinzile peste ambele pasaje din debleu




se lucreaza la santuri unde urmeaza sa fie facute parcari


se aduce balast pentru umplutura

TibiV

#7490
Quote from: rebel on June 18, 2017, 07:12:53 PM
cica vom circula pe 7km pe lotul 3 conform articolului...

http://ziarulunirea.ro/foto-video-autostrada-sebes-turda-lotul-3-singurul-finalizat-la-timp-constructorul-tirrena-scavi-promite-inaugurarea-in-toamna-2017-426617/
Interesant articolul, (destul de) reusite filmarile...

Dar asta este "de Gaga":
Quote
Alți factori care au determinat mici întârzieri în execuție, fără consecințe însă, au fost strămutarea unui cimitir de circa 300 de locuri în zona Gâmbaș (lucrare neprevăzută care ar putea crește costurile cu circa 100.000 de euro)

UMB a fost oprit aproape 2 ani pentru un cimitir ilegal de 30 de locuri...
Daca TS ar fi avut de stramutat un intreg cimitir legal, mai dura 7 ani lucrarea. (Nu mai spun ca localnicii din Gambas ar fi tras capetele celor de la TS in teapa... )

Legea nu permite sa te atingi de ultimul raposat mai devreme de 7 ani...
(Ma rog, legea asta nu se aplica daca ar gasi-o pe Elodia ingropata "intr-un spatiu care nu a fost special amenajat pentru inhumari", de exemplu intr-o padure... ;) )

Cred ca pasajul suplimentar pentru accesul la cimitir a costat 100.000 de euro...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AkaManah

In proiectul initial L2 taia cam jumatate din suprafata cimitirelor ortodox si reformat din Sincrai. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi insemnat asta in termeni de finalizare a proiectului.

Daniel_I

#7492
Azi dimineata era ajuns inca un transport de parapeti de beton pentru giratoriul de pe lotul 1 langa Lukoil. Sensul giratoriu a fost pus pe waze maps ca zona in constructie: https://www.waze.com/ro/livemap?zoom=17&lat=46.00244&lon=23.54216
On The Road

Granata06

Duminica, la lacul Stejaris pe lotul IV o foreza era pregatita de lucru. Sa se fi acceptat solutia tehnica prin consolidarea terenului cu piloti?

alecu26

Da. Piloti forati din beton armat de 1.2m diametru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Granata06


alecu26

Stiam doar o cantitate totala....dar acum si aia am uitat. :(
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Quote from: alecu26 on June 19, 2017, 11:24:57 AM
Da. Piloti forati din beton armat de 1.2m diametru.

Ma bucur sa aud asta,dar nu e o soluție tehnica supradimensionată?Sau e de preferat ca beneficiarul sa-si ia toate măsurile de precauție.....mai bine supradimensionat decat subdimensionat ?

Multumesc anticipat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

problema e ca, dupa ce au facut acel blocaj de piatra cu piatra foarte foarte mare....si care "nu tine", nu mai merge alta solutie sa treci prin acele roci (gen minipiloti, coloane vibropresate, etc).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gdo

Din pacate de pe lotul 2 nu vin vesti tocmai bune,  azi basculele subcontractrilor au tras rand pe rand pe dreapta deoarece nu au mai primit motorina. Deasemenea nici in zilele de vineri, sambata si luni nu s-a lucrat din aceleasi motive, au lucrat doar ieri si  in prima parte a zilei de azi pana s-a epuziat cantitatea de motorina primita (unul din soferi primise 100l spre ex). Se pare ca Aktor & Euroconstruct au reusit sa asigure carburant doar pentru utilajele proprii. In aceste conditii apare riscul sa piarda din subcontractori care se vor orienta spre alte lucrari, deoarece nu isi permite nime sa piarda vremea intr-o perioada full sezon. Asa ca baietii autostrada in 2019...... >:(