Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

rocklee

#7455
abia astept sa primeasca  ...AC pentru nodul sebes ....imi iau cortul si ma mut acolo  :-[ .... poate un pic mai in colo pe dealul de la valea [rapa] rosie ...ca de acolo se vede tot    O:-):o 

carutasul

Pe Şova nu l-am crezut dar pe tine te cred :)

FRS

Off topic: daca tot se va face o remaniere la Ministerul Transporturilor, propun un tehnocrat: pe Rocklee  :D

Ionut

Zis si facut. Poate se aude unde trebuie!
Distribuiti si voi pe Facebook sa se auda mai tare.



https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/782509678589708:0
În această săptămână, Ziarul Unirea din Județul Alba a realizat un reportaj cuprinzător pe lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda. Din informațiile prezentate, au avut loc discuții cu reprezentanții constructorului (Impresa Pizzarotti) și ai consultantului, obținându-se o radiografie a stadiului actual al lucrărilor, precum și un orizont de timp pentru rezolvarea ultimelor blocaje birocratice și apoi pentru finalizarea lucrărilor.

Este îmbucurător faptul că într-un orizont de timp de 2-3 luni se estimează rezolvarea ultimelor blocaje și anume obținerea autorizațiilor de construire pentru secțiunile B și C ale acestui lot, cele care conțin nodurile rutiere Alba Iulia Nord și Sebeș. La 2 ani și jumătate de la debutul acestui contract, încă nu se poate lucra pe aceste secțiuni critice, făcând restul de 14 kilometri autorizați nefuncționali în momentul finalizării.

Din păcate, vestea rezolvării iminente a problemelor birocratice a fost umbrită de declarațiile reprezentanților Impresa Pizzarotti. Astfel, coordonatorul de proiect a declarat că pe secțiunea B, ce conține nodul Alba Iulia Nord, termenul de execuție după obținerea autorizației de construire este de 22 de luni, iar pe secțiunea C (nodul rutier Sebeș) este de 26 de luni.

Trebuie amintit faptul că termenul de execuție pentru întreg lotul este de 18 luni, așa cum a fost asumat prin contract de constructor. Chiar dacă acest termen este deja depășit din diferite motive, ne așteptăm să fie respectat de către cei de la Impresa Pizzarotti din momentul în care se va emite autorizația de construire și se va putea intra în teren fără alte limitări.

Asumarea și comunicarea unor termene mult mai mari pe secțiuni după rezolvarea tuturor problemelor birocratice este un fapt regretabil, sugerând o lipsă de profesionalism și predictibilitate. Ne exprimăm speranța că responsabilii de acest contract din cadrul CNAIR vor urmări respectarea termenelor contractuale din momentul rezolvării tuturor blocajelor de ordin birocratic, aplicând, dacă e cazul, sancțiuni contractuale pentru fiecare zi de întârziere.

Rezolvarea cu celeritate a ambuteiajelor kilometrice care se formează în fiecare zi pe DN 1, sectorul dintre Sebeș și Alba Iulia, ar trebui să fie o prioritate atât pentru compania de drumuri, cât și pentru un constructor care se dorește serios și capabil.

Acest lot a fost poreclit "autostrada macilor" pentru că în primăvara anului trecut blocajele birocratice au permis dezvoltarea unui câmp de maci chiar pe aliniamentul autostrăzii (fotografia vestită realizată de unul dintre membrii comunității noastre este atașată mai jos).

luc

Felicitări pentru reacție, la nici 24 ore de la prima semnalare de aici de pe forum!! ;)

ddfab

un up-date , de ieri, de la podul peste raul ampoi, L1.
terasamentul in apropierea sub traversarii din zona, a ajuns aproape la nivelul structurii pe una din parti.








pe partea opusa, intre structura si Digul raului Ampoi, se trage tare, pentru a se ajunge la nivel. numarul de camioane care transporta material de umplutura a crescut considerabil. se fac sute de curse, zilnic, in sir aproape continuu.

aici au facut si in podet, din tubulatura prefabricate, inglobat complet in beton.


poza de ansamblu cu santierul de la podul peste Ampoi


armaturile culeii Sebes a podului. fie beton la greu...













ddfab

vederi cu lucrarile la structurile pilonilor de pe firul turda-sebes.daca amnumarat bine, par a fi 5 piloni pe fiecare fir, plus culeile.









au inceput si la cel de al 2-lea fir, sebes-turda. fundatia pilonului cel mai apropiat de culeea sebes.


si o privire spre sebes, de sus, cu zona unde se trage tare la terasament.daca va uitati mai atent, in dreapta structurii, vedeti un sir de camioane care intra in santier. cat timp am stat acolo, sirul nu se intrerupea... mi-a placut... :)


din vorba in vorba, am aflat ca se doreste ridicarea terasamentului la nivel, definitivare pod peste ampoi, cel putin un fir, pentru a se deschide calea de transport a grinzilor spre podul peste mures, pe traseul autostrazii.
cam atat pentru acum...

baieti! am pus o intrebare pe threadul "cum ajungi din A in B" poate ma ajutati cumva cu niste raspunsuri. scriu si aici, fiindca este mai vizibil. merci mult.

gdaniel

#7462
Doar o remarca cu privire la ultimele poze puse de Rocklee, facute de el (deci nu cele aparute in ziarul Unirea online): pozele sunt de la podul peste raul Ampoi (nu de la podul peste raul Sebes), care e la nord de Mures. Aceeasi locatie cu pozele puse mai sus de Ddfab.
Cofrajele stalpilor vad ca au culoarea verde, spre deosebire de cele de la podul peste Mures care sunt de culoare albastra. Asa putem identifica mai usor locatia.
In pozele podului peste raul Sebes, care e la sud de Mures, nu am vazut inca nici un fel de cofraje de stalpi inca.

ddfab

acum ma pregateam sa fac si eu aceeasi mentiune. bietul rocklee s-a "pierdut" printre atatea rauri... :D

Ionut

^ Ampoi, Sebes, Mures. Mai sunt?

Granata06

#7465


Oare cum a judecat proiectantul acestei supraarmari conlucrarea betonului cu armatura avand in vedere faptul ca betonul abia are pe unde sa fie turnat. Am impresia ca se baga otel beton la greu fara o justificare concreta.

yetiman

#7466
Oare ce se intampla in teren? Se lucreaza absolut anemic pe toate loturile pe langa care am trecut (L4-L3-L2) desi vremea de afara as zice ca e perfecta pentru constructii.

Are cineva informatii "din interior"?
Azi pe la ora 8:30 nu era aproape nici o miscare.
Pe L4 la un semidebleu (poate si la nod Turda in zona noua, dar acolo nu am ajuns cu privirea  :D ) era un excavator si cateva basculante.
Pe L3 la giratoriile de la Decea si Aiud ceva utilaje isi faceau de lucru. Si pe la Gambas se zareau ceva utilaje (nu stiu daca lucrau sau stateau si se bronzau la soare)
Pe L2 la nodul Teius, unde este de lucru sufiecient nu era nici o miscare. (in rest n-am fost destul de aproape ca sa vad ceva)

Sa-si fi luat cu totii vacanta in iunie?

In ritmul de azi , ne prinde 2020 fara autostrada.  :depressed:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rocklee

Scuzați-mă de  confuzie...Cine nu muncește nu greșește  :)

Daniel_I

Quote from: Ionut on June 15, 2017, 09:42:34 AM
^ Ampoi, Sebes, Mures. Mai sunt?
Mai sunt, balta de peste de langa raul Sebes. Acolo cred ca va fi o supratraversare, autostrada trece fix peste balta :D
Rocklee multumim pentru imaginile in premiera din interior din zona podului peste Mures. You Rock !  :D
On The Road

florin74

#7469
^^

Mie mi se parea ca se lucra peste tot. Am facut azi dus intors Cluj Sebes. Parca erau mai multi oameni si utilaje pe lot 2 si lot 1 decat in zilele din urma, pe lot 3 se lucra in punctele "cheie" - supratraversarea CFR si la zona de finisaje (rigole, pamant vegetal)si si pe 4 se lucra ceva.

Lotul 1 si lot 2 au accelerat clar. Foarte multe camioane incarcate cu materiale, cred ca se trage tare pe terasamente.