Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

luc

#7410
In editia tiparita de azi a ziarului "Unirea" a aparut un amplu articol despre situatia Lotului 1. Cele mai importante idei, prezentate de reprezentantii constructorului:
- pt Nodul Sebes in cel mai optimist caz se obtine autorizatia de constructie in 3 luni, iar de acolo pana la finalizare inca 24-26 luni, deci final de 2019 asumat de constructor!!
- configuratia finala va fi cea licitata in proportie de 90%;
- intr-o luna se spera obtinerea autorizatiei pentru sectiunea B iar termen asumat 22 luni de la obtinerea autorizatie; Tot aici am remarcat idea constructorului de a se concentra pe nodul Nord pt jonctiunea cu lotul 2 daca va fi cazul.
In esenta un articol bun cu multe informatii relevante oferite de managerii de proiect.
Momentan nu functioneaza site-ul ziarului. Revin cu link daca apare si on-line.

LE:Deoarece nu exista (inca) si varianta on-line pun articolul in forma tiparita. Sper sa fie vizibil:


Link spre rezolutia mai buna: http://imgur.com/a/4KqwZ

ciprebbe

Quoteconfiguratia finala va fi cea licitata in proportie de 90
Si termenul de executie trebuie sa se incadreze in ce au licitat. Daca se duc la 24-26 luni sper ca factura de penalitati sa fie pe masura.
Ar fi cazul ca si Pizzarotti sa invete si sa construiasca in limitele asumate prin contract.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

urmatoarea oprire a fost la oarda ...in zona cu problema cu proprietatile

  :( >:( :madwife: :bash: :bash:

rocklee


rocklee

urmatoarea oprire este la podul peste mures de la LIMBA ... :bleh: :bleh: :brush:

IMAGINI de pe malul dinspre oarda ...de inceput cu cele  doua structuri de langa sosea ...



rocklee

imagini cu structurile iesite din pamant ...si cu gropile inde erau piloti forati ...imagini mai slabe pentru ca nu amputut intra in santier si sunt facute dintrun unghi mai greu accesibil ...plus mult zummmm  :(





imagini cu terasamentul din spatele podului ...unde se  turna un poset .... :)


rocklee

ne mutam pe celalalt mat dinspre alba iulia ...nu inainte sa mai punem  doua cadre interesante ...


SILVIUFG

#7418
Mda...... La omul sarac nici boii nu trag !! Cea mai aglomerata portiune din Sebes-Turda (Sebes-Alba Iulia) va ramane descoperita. Totusi nu se poate face o ,,tiganie" la acel giratoriu in constructie de dupa benzinaria Lukoil?  :((

Asta in eventualitatea ca restul lotului 1 ar fi gata si de asemenea lotul 2.....

gdo

Subscriu la ce spune ciprebbe , sper sa fie consecinte daca nu se incadreaza in perioada licitata si asumata de executie, din momentul obtinerii autorizatiei.
Iar SILVIUFG la fel cum s-a banuit si discutat pe forum legat de acel giratoriu si eu tind sa cred  tot mai mult ca acolo vom avea o intrare provizorie pe autostrada. Acel giratoriu este prea amplu executat si prea strategic psu acolo. Orc sincer nu ar fi o solutie chiar asa rea in conditiile in care va mai curge multa apa pe Mures pana cand vom vedea construit nodul Sebes (asta daca il vom vedea construit de cei la Pitzzaroti).
Orc felicitari celor de la Ziarul Unirea, articolul este foarte bine documentat!

georgec

Probabil Pizzaroti nu este cel mai serios constructor dar cum statul roman a intarziat 2 ani  cu obtinerea autorizatiei pentru respectivul nod mi sa pare echilibrat ca si constructorul sa intarzie. Daca statul era bine pregatit cu proiectul,autorizatiile, exproprierile si eventuale relocari atunci era normal sa fie penalitati dar cum lucrurile nu stau asa, eu inteleg dorinta normala a unei firme capitaliste de a-si maximiza profitul(poate sunt un pic prea capitalist in gandire)

luc

Sarcina obtinerii autorizatie e a constructorului dupa ce indeplineste toate conditiile, nu sa incerce sa modifice drastic configuratia nodului pentru care a castigat licitatia!!

gdaniel

#7422
Legat de posibilul acces din giratoriu spre autostrada de la Lukoil Lancram: putin probabil sa il faca fiindca ca e prea aproape de viitorul viaduct de supratraversare a A1, care trebuie construit pe actualul amplasament al DN1. Nu e loc sa cobori cu panta rezonabila pe sub structura... Si nu cred ca nu o sa se apuce de structura doar ca sa lase acces temporar pe A1.

@Rocklee: Vad ca extind platforma de lucru la Limba, pe malul nordic al Muresului. Mai ridica doi piloni in marginea Muresului in curand...

yetiman

Nu stiu sa avem niste planse mai detaliate. Dar nu cred ca ai dreptate.
E doar impresia mea, asa ca nu dati cu pietre daca gresesc.  :lol:

Mie imi pare ca autostrada va ajunge la nivelul actual al DN1 ca sa poata continua spre Sebes, iar DN1 va trece mult peste.

Pana cand va fi construit pasajul, evident se va circula prin giratoriu si devierea DN-ului. Dupa ce va fi gata pasajul, autostrada de sub el ar trebui sa ajunga exact in sensul giratoriu.

Si exact cum spune gdo (acelasi lucru l-am gandit si eu), giratoriul ala arata mult prea serios pentru o solutie temporara folosita doar pentru acces santier. (vezi cazul Decea, unde sunt doar cateva "bidoane de plastic". Aici avem iluminare, parapeti NJ, un giratoriu destul de generos. Mie imi aduce aminte de descarcarea de la Sibiu, din zona aeroportului.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

SILVIUFG

@yetiman : exact la giratoriul de la Sibiu Vest ma gandeam si eu. Ocolitoarea Sibiului se termina in acel giratoriu pana cand a fost construita continuarea catre Sebes.