Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: gdo on May 16, 2017, 06:54:49 PM
Podul peste Ampoi:


Stie cineva sa imi explice care este avantajul acestor hexagoane ?....
Multumesc.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Vreun termen de AC pentru capete lot 1? Mi se pare ca fara ele, orice progres este cam inutil.

Dominik

You're in Steelers Country

gdo

#7233
Tibiv nu stiu sa iti spun care e avantajul, dar eu cred ca doar baza e hexagonala, iar apoi continua clindrice, la fel ca si la podul peste Mures unde au decofrat un prim pilon


gdo

#7234
De ieri in dealul de la Oijdea se vad doua excavatoare







Speram ca in curand sa vedem si luminita de la capatul dealului :)


In rest sus in deal se foreaza de cateva saptamani...si continua forajele




gdo

#7235
Tot in apropiere de Oiejdea, mai exact intre Oijdea si Santimbru depozitul de pamant a crescut f mult,  si continua sa creasca







Iar in apropiere de Santimbru fabrica au bagat mult pamant pe care l-au imprastiat si nivelat in partea de jos a zidurilor, nu stiu si nu imi dau seama exact rolul acestuia, dar probabil pe parcurs vom vedea..

gdo

Si ceva nemultumiri de pe lotul 2, dar daca bine retin la un moment dat au fost astfel de probleme si pe lotul 3 care s-au rezolvat prin construirea unor pasaje de acces suplimentare...

http://ziarulunirea.ro/autostrada-sebes-turda-constructia-unei-pasarele-pe-lotul-2-in-zona-radesti-o-solutie-pentru-a-permite-accesul-la-terenuri-aflata-la-mana-cnair-421958/

ddfab

#7237
QuoteIar in apropiere de Santimbru fabrica au bagat mult pamant pe care l-au imprastiat si nivelat in partea de jos a zidurilor, nu stiu si nu imi dau seama exact rolul acestuia, dar probabil pe parcurs vom vedea..

pamantul nu este la baza zidurilor. chiar la baza, se afla drumul tehnologic. pamantul este dincoace de drum, in acest fel depoziteaza pamantul provenit din decopertare sau sapaturi, care va putea fi folosit mai tarziu la finisarea taluzurilor pentru inierbare.

ddfab

zona dintre valea galzii si blocul inca nedemolat de la Oiejdea, s-a animat. au inceput sa soseasca grinzile pentru pod...
utilajele din spate amenajau zona de depozitare...









a postat si @gdo mai devreme, incepe sa se strapunga dealul de la Oiejdea...




ddfab

intre santimbru si Oiejdea, au inceput si la terasamente. ieri era intinsa pe jos acea folie alba, azi o acopera...








in deal, continua cu forajele si introducerea ancorelor in zidurile de sprijin.





la culeile pentru traversarea dn1, din curba Oiejdea, lucreaza pe ambele parti.




sa speram ca vor apare si aici, cat de curand, grinzile...


AkaManah

Azi puneau stablizator intre Oiejdea si Santimbru. Erau 4 cisterne camion si o masinarie de pus ciment.

nrb

Pe ce loturi sunt șanse reale de finalizare în acest an?? Ar fi oare pe 3 și 4?

Ionut


yetiman

#7243
Din pacate am sa va cam dezamagesc. Daca nu se schimba ceva in ritmul de lucru (desi, probabil, problemele sunt mai profunde -ba lipsa autorizatii, ba neplata la timp) nu vor fi gata anul asta. Mai ales L4.
Eu trec saptamanal pe langa loturile 4, 3 si 2 si zau ca vad mai multe utilaje pe lotul 2 (care nici macar nu se vede bine din DN, dat tot vad mai multe utilaje)

Iata problemele pe care le vad eu (nemodifiate de mult timp):
- nodul cu A3 (zona fara autorizatie) - nu ar fi mult, dar deocamdata acolo sunt ZERO lucrari
- Stejeris - pauza totala (inclusiv la relocarea drumului nu mai este miscare de cateva saptamani)
- relocare LEA (inca sunt stalpi in mijlocul traseului)
- nodurile de pe L3 - se lucreaza cam slab, din cate vad eu

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Dominik

Guvernul doarme ca de obicei !
You're in Steelers Country