Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

zorro

Urmatoarea poza este de la podul 2 peste Mures spre Turda;



De pe lotul 4 putin inainte de granita cu lotul 3;





Din aceasi locatie vedere spre Turda cu debleul unde a fost indepartat stilpul de LEA (in spatele localitatatii Inoc)



Detalii podul peste A10 nod Decea:







Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

Din directia Aiud spre Turda imediat inainte de nodul Decea au facut un zid de sprijin cu gabioane;





Acelasi pod din nodul Decea vazut dinspre Turda;



Si ultima poza: banda de intrare pe A10, nod Decea spre dir. Turda;
Atit am pentru azi; o seara faina tuturor!..

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

Pe tot parcursul autostrazii in zonele in care autostrada se invecineaza cu râuri sau cursuri de apa (in zona noastra in mare parte Muresul) am vazut o plasa de sirma invelita intr-un fel de material plastic care în'ierbat bine, se pare ca foloseste la protejarea  taluzului autostrazii de inundatii.
Pentru exemplificare o sa folosesc o poza de la 'Stefan01';



Ca si oricare care nu se pricepe bine in domeniul ăsta m-am intrebat ce o fi plasa asta neagra; astazi am aflat. :-[

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

ciprebbe +1 pentru filmari. "BETON" :lol:
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

Loko

Cunoaste cineva ce reprezinta acele ziduri de sprijin de pe Lotul 2, de la min 5:42 pe video? Cum arata  proiectul in zona aia?

zorro

Înca ceva care era sa uit;
Daca va uitai atent pe imaginea urmatoare veti vedea ca linia alba mediana si mai ales cea de pe marginea stinga, in zona incercuita are o usoara neregularitate inspre partea dreapta. Este urmarea exercitarii presiunii pamântului depozitat (de la autostrada) pe dealul din stinga, partea de sus, si care impinge pur si simplu DN-ul înspre dreapa, vazut din pozitia din care este facuta poza. Putin mai in jos pe partea stinga este o neregularitate, adica DN-ul pur si simplu a fost ridicat in sus (cam o jumate de metru, fara exagerare) din cauza presiunii exercitate de depozitarea pamintului  din partea de sus a dealului.
Incredibil !, nici mie nu mi-a venit sa cred pina nu am vazut. Daca va uitati pe Google Street View, o sa vedeti in zona foarte multe fântâni pe partea stinga, pe directia Turda, adica se pare ca stabilitatea pamintului este influentata de unele izvoare, sau ape subterane.



Locatia este aceasta: https://www.google.ro/maps/@46.3927122,23.7909723,3a,75y,57.66h,79.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJGcwjy4obzfF3qLnuH2Jqw!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro
Cine a trecut prin zona pe directia Turda-Aiud sigur a sarit cu masina ca pe trambulina, si stie despre ce vorbesc.
O sa revin cu poze din zona.

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

Dominik

+1 pt poze zorro, astept sa vad maine cum sta si lotul 1  :cheers:
You're in Steelers Country

ciprebbe

^^Zorro nu are rost sa fabulezi :). Sus pe deal autostrada este in debleu (sapatura) iar dealul nu este incarcat suplimentar cu pamant.
Poate fi o consecinta a infiltrarii apei de sus din debleu atata timp cat stalpul LEA era acolo si nu existau  santurile de scurgere. Dar si asta e cu "poate".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

elphax

am remarcat si eu locul asta zilele trecute, si cumva e prea mare coincidenta, greu de crezut ca nu are nici o legatura cu lucrarile la autostrada - ca e incarcare sau debleu
in acest caz cei cu autostrada au vreo raspundere? cine ar trebui sa remedieze si sa se asigure ca alunecarea nu continua mai tare?

Stefan01

Trec des cu masina in zona. Daca observati pe GMaps zona indicata de Zorro se afla in apropierea popasului Caprioara si a unui cot realizat de Raul Mures. Doua aspecte am remarcat:

1. La acel popas exista un izvor care vine din deal si cu siguranta nu e singurul.

2. In acea zona, intre DN1 si cotul realizat de Raul Mures exista un teren mlastinos. Se produc inundatii frecevnte dupa ce zapada se dezgheata sau in cazul unor ploi mai consistente.

Aceeasi problema cu izvoare subterane o intampina cei de la Aktor & Euroconstruct pe portiunea dintre Radesti (de la trecerea peste Raul Mures) si Santimbru. Si Ciprebbe a amintit de portiunea unde broastele erau la ele acasa. :) Ati observat ca permanent au pompe pentru a drena apa ? Acolo avem de-a face tot cu un teren mlastinos. Au o problema destul de serioasa pe acea portiune.

@ Ionut si Horatiu
Va aduceti aminte, la sfarsitul anului trecut, cand am fost in vizita pe L2, iar seful celor de la Aktor vorbea despre nivelul apei care creste si descreste in acea zona ?

dragos76

Lotul 4 e marea dezamăgire pentru mine, și în ritmul actual de mobilizare nu cred că are nici o șansă să fie terminat anul ăsta. Nu am poze, dar din ce se vedea de pe DN1 (și lotul ăsta e vizibil cam 90% de pe DN) deși au multe puncte serioase de atacat, erau mult prea puține utilaje și oameni pe traseu.

Dominik

S-au primit aprobarile pe zonele critice din lotul 4, ce se mai asteapta ??? Chiar nu vor sa se deschida anul acesta ?
You're in Steelers Country

ciprebbe

Nu s-au primit, asta asteapta.
Din DN1 nu are ce mobilizare serioasa sa se vada pentru ca majoritatea terasamentelor cu AC sunt executate. Se executa lucrari adiacente la care progresul fizic e greu de vazut. Porr are forta sa termina anul acesta daca vor avea verde pe zonele problematice. Avem dovada in primele sec din filmarea cu lot3 in zona fostului stalp LEA.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

^ Adica aici, chiar la inceput, corect?



Se vede in debleul din departare stalpul relocat si se pot observa si "la sol", pe aliniamentul autostrazii, lucrarile.

ciprebbe

Da acolo, acu 1 luna aveam stalpul in mijloc, acuma se vede ca sunt deja la stratul de forma.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe