Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alexV

^^ la ce folos gauroiul din pilon in poza de mai sus?
pentru explozibil si demolarea podului in caz de razboi?

TibiV

Exact...
Este "normativ" de pe vremea WWI...
Lumea se schimba, razboaiele nu.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Teo

Quote from: alin_simeriaveche on April 22, 2017, 10:30:23 PM
Am trecut ieri prin zona Vint - Lancram si desi era ora 16, am observat multe camioane in zona viitoarelor artere de racord A10 A1. Unele erau pe Dn, si mergeau pe camp. Stiti ceva, au inceput sa lucreze si la Nod Sebes?
ai dreptate, sunt mai multi camioane si excavatoare parcate exact acolo, deci cred ca se va lucra mai mult in zona. Printre firmele care au inchiriat camioane este si Marcu company din ALBA, care are si aceasta activitate.
La fel e si in campul cu maci, unde exista parcate utilaje si este montata o baraca.

Nu stiu daca sunt corecte concluziile controlului mai marilor. Au vent tocmai intr-o perioada cand a fost foarte frig si cu multe precipitatii, chair lapovita si ninsoare. Altfel, se lasa impresia ca se lucreaza , mai mult decat pe lotul 2, ochiometric vorbind.

Granata06

Ministrul Transporturilor: Decembrie, termen de finalizare pentru loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Sebeș-Turda. Sunt profund nemulțumit de lotul 1

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, declară că loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Sebeș-Turda au termen de finalizare luna decembrie 2017, însă este nemulțumit de situația de pe lotul 1, anunțând că va avea, marți, o întâlnire cu antreprenorul, deoarece "are o mobilizare destul de dezamăgitoare".
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a vizitat, luni, loturile 1, 2 și 3 ale Autostrăzii Sebeș-Turda, iar apoi a avut o întâlnire cu jurnaliștii, cărora le-a spus că este "profund nemulțumit" de primul lot.

"Am fost în inspecție pe lotul 1, 2 și 3. Am fost profund nemulțumit de ce am găsit pe lotul 1. Mâine aștept antreprenorul de pe lotul 1 la o întâlnire cu compania la sediul Ministerului să ne spună exact ce planuri are întrucât are o mobilizare destul de dezamăgitoare și progresul fizic este destul de lent. Să ne spună dacă vrea să mai lucreze pentru companie și pentru România în general că în ritmul ăsta nu voi mai tolera niciodată să avem astfel de întârzieri nejustificate din varii motive invocate de antreprenori. După cum am spus și după ce am văzut tronsoanele Lugoj-Deva, statul român este un partener onest și același lucru îl aștept și de la antreprenori", a spus ministrul Transporturilor.

El a anunțat că va efectua săptămânal controale, mai ales pe loturile care au termen de finalizare sfârșitul anului, iar Ministerul Transporturilor vizează și "calitatea lucrărilor".   

Întrebat ce a găsit pe lotul I, Răzvan Cuc a spus: "M-am uitat și la vizitele foștilor miniștri în șantier și când am văzut că progresul fizic a crescut cu 1%... este foarte puțin, în condițiile în care ei vin cu tot felul de scuze: trebuie să mai luăm un acord, un aviz, lucrurile acestea trebuiau făcute dinainte. Știu că anul trecut a fost un an mort pentru infrastructură (...) Ei și-au asumat că îl vor finaliza undeva la sfârșitul primului semestru 2018, dar cu astfel de mobilizare, eu nu cred. Eu nu tolerez astfel de comportament", a mai spus ministrul.

Acesta a adăugat că îi place "mobilizarea constructorului de pe lotul 3", unde a făcut declarațiile și urmează să meargă și pe lotul 4, dar din cunoștințele sale progresul este de 65%.

Întrebat în ce luni ale anului vor fi date în folosință loturile 3 și 4, ministrul Transporturilor a răspuns: "Eu am spus ca termen luna decembrie. Acum poate ne fac dânșii o surpriză și finalizează mai repede".

Autostrada Sebeş-Turda va avea o lungime totală de 70 de kilometri şi va traversa parțial judeţele Alba și Cluj, fiind împărţită în patru loturi.

sursa: http://ziarulunirea.ro/ministrul-transporturilor-decembrie-termen-de-finalizare-pentru-loturile-3-si-4-ale-autostrazii-sebes-turda-sunt-profund-nemultumit-de-lotul-1-418673/

alin_simeriaveche

#7009
Multumesc Teo de confirmare. Sigur nu era Florea Grup. La fel, stiu ca (oficial) inca nu au cazut la o intelegere cu CNAIR dar speram ca ceva s-a intamplat fara ca noi sa stim...inca :)

alecu26

Nu cred ca e asta. Chiar nu se mai practica demult asta cu explozibilii. Si oricum nu asa. Sunt alte puncte mai ""sensibile"" la un pod.

La ce ma duce gândul....pilonii parand goi pe interior: fereastra de vizitare (macar vizuala), punct in care se poate realiza un sprijin pentru urmatoarele faze (nu mi-e foarte clar daca se fac totusi mai multe faze de betonare, cum se vad stalpii adiacenti).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Daniel_I

Concluzile ministrului transporturilor sunt niste vorbe fără sens
Anul trecut a fost unul mort pentru infrastructurã? Când abia anul trecut s-au eliberat AC-uri si sa dat drumul la lucrări.
Constructorul nu are încă toate avizele și AC-urile? Păi cum, ministerul transporturilor si CNAIR chiar nu au nici o vină pentru asta? Legat de exproprierile care mai sunt necesare și de care e responsabil statul român, chiar nimic? Nu a pomenit nimic de nodul A10 cu A1 la Sebeș. Omul ăsta e căzut din lună. Cu un asfel de management al proiectelor mari de infrastructurã nu ne putem aștepta la nimic.
On The Road

perfidus

^ evident ca se contrazice singur si se acuza pe ei (companie, minister) in acelasi timp:

am văzut că progresul fizic a crescut cu 1%... este foarte puțin, în condițiile în care ei vin cu tot felul de scuze: trebuie să mai luăm un acord, un aviz, lucrurile acestea trebuiau făcute dinainte

Dinainte de cine?
Nu au curajul sa dea un interviu si sa-si explice teoriile/ineptiile la o televiziune decenta, cu un moderator informat.
Nici sa-si asume o transparenta catre presa si sa recunoasca deschis faptul ca au o mare problema de management cu efecte pe care pana si orice tanti Leana de la Cotofarloaia le poate vedea cand vine la oras pe DeNeu.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AkaManah

De lotul 2 nimic vizavi de mobilizare pentru dl. ministru? Toti vedem pe aici ca se misca foarte lent si nimic nimic la control?

alecu26

pai..dinainte..adica de tehnocrati?

O sa vada acest guvern cam cat e de greu sa se lucreze cu toate hartiile si birocratia in ordine. Nu va mai accepta nici un constructor sa lucreze fara AC si dupa aia sa se trezeasca cu dosare penale.

Iar aia ca e partener onest, ca plateste facturile....o fi...dar fac bani frumosi constructorii si din claim-uri, dab-uri, etc. Stie el ce stie (peste miliard de euro) când vrea sa mute arbitrajul in Romania, ca, crede ca Curtea de Arbtraj din Bucuresti o fi mai empatica cu statul roman. :))))).

Iar aia cu platitul facturilor....nu sta nimeni in bani statului Roman. Momentan, penalitatile de intarziere la plata sunt foarte tentante. Procente mult mai mari decat in depozite la banci sau împrumuturi la banci.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Primul lucru in a rezolva o problema ( profesionalizare,debirocratizare,urgentarea etapelor si desființarea unora de-a dreptul inutile,fixarea de termene clare si alocarea de resurse ...sa nu se mai poată nimeni eschiva si depășii termene,etc,etc ),este sa recunoști ca ai o problema si apoi sa cauți soluții....

Cu o asemenea mentalitate...NO....WE CAN'T
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rebel

Ieri se lucra la Lancram destul de sustinut, nu stiu daca era pentru ca Cuc vizita santierele sau nu..
n-am reusit sa opresc sa fac poze (dar sunt print-scrinuri de la camera auto)
ps:poza 4 facuta din A1 erau mai multe gropii ca cele celor de la arheologie in prima faza...







adiarc

mic up-date din zona lotului 1 - Lukoil-fabrica Albacher

ritmul de lucru este subtire...poate de la prea multa seriozitate din partea Cnair  :lol:









nici in giratoriul pt deviere nu se lucra mai cu spor...dupa cum se vede din unele poze,asfaltul este la nivel si lipsesc doar marcajele si ceva semne de circulatie care sa semnalizeze mai bine devierea ( exista deja unele,acoperite )













PS - spre capatul lotului 1,in zona caii ferate,s-a mai avansat cu decopertarile...in rest nimic spectaculos,pe o vreme totusi excelenta pt constructii ( nici prea cald,nici prea frig,nici prea umed,nici prea uscat )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gdo

Vin si eu cu un mic update de pe lotul 2
Partea de inceput a lotului, depozitele de agregate incep sa scada, am senzatia ca il baga pe terasament







Intre Santimbru fabrica si zona giratoriului de la Santimbru













Dupa cum se vede in imagini au inceput sa puna pamant in fata zidurilor de sprijin si sa il indrepte




gdo

Si pregatiri probabil pentru un podet ceva in zona din dreptul giratoriului provizoriu din Santimbru, dar fara sa se fi avansat vizibil ceva in aceasta zona..





Apoi depozite imense de pamant si un terasament  care se lasa asteptat...