Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Iceman

Buna treaba gdo&elion.... :cheers:.....Miar place sa vad pe lotul 2 mai multa activitate ....Ceva de de genul 600 de muncitori si 300 de utilaje ...Dar asta sigur iar duce spre minus dar ar face minuni pe anul 2017 ;) ;)

gdo

De pe lotul1 am primit o veste buna, zic eu, de azi se lucreaza si duminica, deci 7 zile din 7.

Si pe langa veti am primit si cateva fotografii noi pe care o sa le impartasesc cu voi.

Nodul Alba Sud



Si alte doua fotografii de la Raul Ampoi





Si imagini de la Raul Mures, malul dinspre Alba Iulia:









Eu sincer sper sa curga vestile bune si sa se defnitiveze si sectiunile B s C, pentru ca in zona exista mobilizare si dorinta de lucru.
Si nu in ultimul rand multumesc sursei mele. :)


Allex

Ai luat +1 inainte sa dau play :)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ciprebbe

Pe vant :), miscare mai lenta...asa ca enjoy (cine nu rezista are 2x la setari : ))


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Ciprebbe multumim :cheers:.....Ciudata situatia la acest nod sunt zone unde sar putea asterne asfaltul si nu sa facut...Iar alte zone unde la terasamente sar fi putut face mult mai mult,mai ales ca structurile principale sunt terminate de mult....Nu prea vad progres fata de anul trect....Adica foarte putin

ciprebbe

Eu de ce va tot spun sa nu grabim filmarile. Mai mult de 4 sapt nu cred ca s-a lucrat (serios) fata de ultima filmare.
Sunt progrese pe lot si vor in 6 luni sa finalizeze.
La nod dincolo de A3 era greu accesul pentru a ridica terasamentele. Acu bagau puternic, cat am stat acolo au trecut zeci de masini pline cu pamant adus din dealul de la supratraversarea DN.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert

 Multumim frumos.O intrebare,pe breteaua A10>A3 spre Gilau in zona de 200-300 m neatacata mai este nevoie de expropriere si AC ?.Sunt si citiva stilpi inca de relocat.

aditd


Vice33

Nodul intre A10 si A1 la Sebes cand este gata/ in ce stadiu este? Am inteles intr-o postare anterioara ca ar fi probleme? Nu inteleg, ce fel de probleme?

vancouver

Nu are AC si cred ca nici macar nu este aprobata varianta finala (varianta ceruta de constructor).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

E ca la A1/A6? Incearca constructorul sa forteze o varianta simpla si ieftina, ca sa-si scada costurile? In cazul asta vom avea probabil o noua intersectie de autostrazi cu zone periculoase (de ex fara separare de sens, adica nu la standard de A)

vancouver

Da, insa CNAIR pare sa nu se lase si pana la urma par sa fie numai modificari minore. Adica eu asa stiu, ca exista deja o solutie convenita, dar inca nu este trecuta oficial prin avizul tehnic. Poate altii cunosc mai bine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Printre altele, vor sa facă "breteaua" Sibiu-Sebes-Turda cu o banda. Minunat, nu? Probabil ca va fi cu doua benzi, dar vor bani în plus. Ultimele vesti ar fi ca, se pare, ar fi gata PT la nodul Sebeș dar vor bani în plus...

vancouver

Aha, e bine daca CNAIR se tine tare, nu trebuie facut rabat la numarul de benzi. Daca li se cuvin bani in plus, sa-i primeasca.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Pai aici e disputa, se face cum stim si noi ca era desenat doar ca se cer 2 benzi pe sens fata de 1 cat era initial (si logic). Italienii cer bani in plus (normal avand alt volum de munca), CNAIR inca nu a acceptat.

La Turda toate cele 4 bretele A3 si A10 sunt cu 2 benzi pe sens (fara banda de urgenta), iar cele 2 iesiri in nod Turda cu cate o banda pe sens.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe