News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

alexV

In nod nu e asfalt deloc. Dar imediat dupa sunt 2 straturi de asfalt, ce continua pe 80% din lot, estimez.


pasaj local peste A10




Catre debleul din dealul Turda





alexV

DN peste A10








In continuare catre viaduct


Nu au terminat excavarile. Iar dealul asta de la Turda e de piatra




Viaductul




reverse angle





alexV

Mai departe, tot pe asfalt




Lacul Stejeris in stanga, inghetat


Pasajul de langa lac




Mai departe. Observati linia orizontului. Dealu ala cu stalp trebuie excavat pentru a face loc celui de-al doilea sens al autostrazii.


unghi opus


Centrul de Intretinere, presupun






Mai departe, spre manastirea Dumbrava


Uite-o


Tot doua straturi de asfalt sunt. Mica intrerupere de aici e exceptia - e drumul catre sat, pana termina pasajul









alexV

Catre Unirea


Doar parcate






Landmark :)


Nu va asteptati la altceva


Catre finalul lotului, la Decea


Ultimul pasaj. In plan indepartat e lotul 3, Tirrena Scavi


Si fiindca stateam in trafic la Aiud, am prins si pasajul nodului peste calea ferata, al lotului 3


Nu se lucreaza, bieinteles. Sunt 2 straturi de asfalt cam peste tot, mai putin in nod, in pasajul pe sub DN la Turda si in toate locurile unde nu s-au facut relocarile de stalpi.

Craciun fericit!

Dominik

You're in Steelers Country

Ionut

VIDEO: Autostrada SEBEŞ-TURDA. Stadiul lucrărilor din decembrie 2016, pe loturi.
Alba24.ro

Nu sunt noutati prin articol, doar niste detalii despre exproprieri (poate intereseaza pe cineva).

luc

Ei (www.alba24.ro) au ca sursa in principal informatiile de aici, datorita unor prieteni ai acestei comunitati ;)

Teo

Am trecut azi de-a lungul întregii autostrăzi. Utilajele erau parcate, oamenii acasă. Doar paznici pe ici, pe colo. Nu știu daca s-a semnalat instalarea stâlpilor pentru iluminatul median pe lotul 4, de exemplu in zona Cic de lângă Dumbrava sau a viaductului dintre Stejeriș si dealul Turda. Crăciun fericit!

alexV

Quote from: Teo on December 24, 2016, 02:37:02 PM
Nu știu daca s-a semnalat instalarea stâlpilor pentru iluminatul median pe lotul 4

astia

Bogdan_Cluj

Vad ca termenul pt loturile 3 si 4 este iulie 2017.
Specialistii de pe acest forum, ce parere au (realistic vorbind, nu dorinte), e realizatbil? Se poate si mai repede de iulie?
Am vazut ca sunt cateva probleme pe lotul 4, in special cei doi stalpi, unul langa autostrada (blocheaza in acest moment doar un sens datorita dealului care il sustine) iar al doilea chiar in mijlocul autostrazii. Se pot muta relativ curand ca sa poata constructorul sa continuea? Cum de nu se misca translectrica mai repede (sau cine trebuie sa mute pilonii), avand in vedere "interesul national" al acestui proiect?
Dar lotul 3, cat dureaza pasajul peste CFR (ca vad ca pe acel lot cam acea portiune pare sa fie cea mai problematica)? La acesta se poate lucra cat este frig afara incat sa progreseze pana in martie cand se mai dezgheata?
Multumesc.

PS: cu aceasta ocazie vreau sa ii felicit pe cei care investesc timp pentru a face poze, filmari, documentari, etc, si sa va urez un concediu binemeritat si sarbatori fericite:)

Ionut

Iulie e puțin cam devreme. August mai curând sau septembrie pentru loturile 3 și 4.

ovicor

   @BogdanCluj, stalpii prezenti in imagini sunt de 110kv, deci apartin SC Electrica, nu Transelectrica. Din cate stiu, constructorul trebuie sa contracteze relocarea cu una din firmele autorizate si, preferabil agreate de Electrica ( adica sa aiba deja protocol cu Electrica, pentru operativitate si scurtarea procedurilor).

bogdix

@ovicor
Nu stiu 100% cum e cu SC Electrica SA, insa la ENEL (alt furnizor de energie electrica) procedura e in felul urmator:
- studiu de solutie (un fel de S.F. pentru relocare)
- aviz de principiu ENEL studiu de solutie
- PT+DE (facut ori de proiectantul autostrazii, ori de ENEL)
- aviz ENEL la faza PT+DE
- contract incheiat intre Antreprenor si ENEL pentru eliberare amplasament (relocare/protejare sau desfiintare dupa caz)
- plata a 100% din acest contract in avans catre ENEL de catre Antreprenor
- contract incheiat intre ENEL si o societate aleasa de Antreprenor (care sa fie autorizata ANRE pentru lucrarile respective, in cazul de fata lucrari electrice la retele de inalta tensiune - 110 kV)
- ordin de incepere de la ENEL pentru respectiva societate
- programare intrerupere pe reteaua de 110 kV
- desfasurare lucrari
- receptie de catre ENEL a noii retele (cu PV de RTL), predare a cartii constructiei catre ENEL
- reglarea situatiei financiare (contractul dintre Antreprenor si ENEL poate fi supraevaluat sau chiar subevaluat de ENEL si acum se compara cu costul real, facandu-se reglarea)

Este foarte important de mentionat ca ENEL nu incheie contractul cu Antreprenorul pana nu are dovada concreta a detinerii de catre Investitor (CNAiR) a terenurilor pe care urmeaza sa se faca relocarea/protejarea.

ciprebbe

Poor a contractat relocările,  au și achitat doar ca s-a modificat legislația și mărit garantia pt lucrari așa ca nu mai poate fi efectuață relocarea conform. Ctr.  Reguli schimbate în timpul jocului. ...
Mai băbește,  vine electrica și zice trebuie făcut așa cu firma agreata și costa atât.  Constructorul nu are ce comenta și plătește relocarea. Firma care trebuie sa execute relocarea  e informata ulterior de electrica de noile cerinte iar prețul relocării creste ft mult (alte materiale mult mai scumpe de folosit). Cine plateste diferența? 
Deci un nou pingpong.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

Poor Porr! :) Modificarile sunt generate de stat sau sunt norme interne ale companiei de electricitate?