Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

elion

Natură şi autostradă
Sfârşitul lotuliu 2- începutul lotului 3 (între Mureș și valea Aiudului)



















Sebes-Turda

Solutia cu care se da pe armatura este DERUGINOL .  Aceasta este aplicata deoarece armatura , dupa cum se vede este oxidata ( a inceput sa rugineasca ) iar pulverizarea Deruginolului nu are scopul decat de a curata aceasta rugina.

Probabil ca daca ati fost asa aproape puteati si sa  intrebati muncitorii care dadeau cu solutia respectiva ce rol are acea solutie sau macar denumirea.


O zi buna.

elion

#6347









în depărtare - Uriașul adormit







elion

#6348
deasupra DJ 107E privind spre Aiud

spre Ciumbrud

spre Sebeș

spre Turda

















debleul Gâmbaș-după plopi

nodul Aiud

Europiu

elion  :cheers:

Mai incet, totusi, cu caprioare, pasari si alte vertrebrate, ca-i bagati in sedinta pe cei de la mediu! "De ce n-ati cerut 2-3 ecoducte??".  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee


Iceman

#6351
Elion....Super :cheers: :cheers:....Oare vor  mai face la anul asfaltari, anul asta pe lotul 3?....Sper sa nu fie la -2-3 grade Celsius :D

Daniel_I

#6352
Astazi, era agitatie mare la cariera de balast de la Oarda, pe lotul Pizzaroti. Coloanã de camioane care transportau balast pentru terasamentul dintre Mureș si Ampoi.
Pe malul raului Mureș in nord se lucra bine. Am văzut multe cife cu beton.
Nu am poze, îl aștept pe Stefan cu vizita promisã pe acest lot care sa amânat pe saptamana viitoare.



On The Road

alecu26

#6353
Quote from: Sebes-Turda on November 30, 2016, 02:57:49 PM
Solutia cu care se da pe armatura este DERUGINOL .  Aceasta este aplicata deoarece armatura , dupa cum se vede este oxidata ( a inceput sa rugineasca ) iar pulverizarea Deruginolului nu are scopul decat de a curata aceasta rugina.
Și noi ar trebui sa credem ăsta?  Nu a fost nimeni așa aproape. Sunt poze de pe facebook CNAIR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

Faine poze Elion, dar vad ca sunt cam putini muncitori...  >:(
You're in Steelers Country

Stefan01

#6355
Surpriza frumoasa din partea Pizzarotti !  :) Cred ca au inceput relocarea temporara a DN1 (sper sa nu ma insel) dintre Lancram si Alba Iulia. Dupa ce A10 (lotul 1) va fi gata, DN1 va supratraversa A10. Pozele le-am realizat astazi, in jurul orei 15, pe sensul de mers Alba Iulia Sebes.










GDPR

Apropo de deruginol, sa luam la intamplare un produs de genul asta si sa-i citim fisa tehnica: "FerDac1610 este un produs preparat pe baza celei mai avansate tehnologii care transforma rugina intr-un complex de metal organic stabil si insolubil, de culoare neagra, gata pentru a fi vopsit dupa reactie. FerDac1610 formeaza un strat protector, o izolatie suplimentara si un efect de bariera."

Pai ce efect are stratul asta suplimentar cu efect de bariera, asupra aderentei beton-armatura? A confirmat proiectantul in scris ca va da voie sa dati cu astfel de substante? Pun pariu ca in Caietul de Sarcini scrie negru pe alb ca rugina de pe armaturi trebuie indepartata cu batrana perie de sarma, nu cu "deruginol". Si totusi, inclin sa cred ca e decofrol, avand in vedere ca barele sunt murdare doar pe inaltimea cofrajului. Oricum ar fi, bine nu e.  >:(

vancouver

#6357
Aplicarea de deruginol este inutila inainte de betonare. Laptele de ciment are acelasi efect, opreste ruginirea. In lipsa aerului aceasta nu continua nici in interiorul barelor de otel. Important este ca acoperirea de beton de 4-5 cm sa fie respectata si structura de beton sa nu fisureze. Daca totusi fisureaza, fisurile trebuie tratate cu rasini, care impiedica patrunderea apei si a aerului , de unde procesul de ruginire (oxidare) si poate lua oxigenul (pentru ca fierul să ruginească este necesară prezența simultană a aerului și apei).

Totusi, desi inutila, aplicarea de deruginol nu cred ca este periculoasa, in orice caz nu asa de periculoasa precum aplicarea de decoflor. Acolo unde fierul risca dupa un timp sa fie din nou descoperit si supus actiunii apei si aerului, are logica aplicarea de deruginol. De ex. la structuri vechi, unde acoperirea de beton a crapat si fierul a devenit vizibil. Acolo se aplica deruginol pentru a opri complet ruginirea, inclusiv daca noua acoperire aplicata va crapa si ea dupa un timp, existand conditii - de ex. vibratii - care vor duce inevitabil in aceeasi directie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GDPR

^Ca o completare la ce a zis @vancouver mai sus, la structurile degradate cu armatura "la zi" se aplica materiale dedicate pentru stoparea coroziunii, gen Mapefer de la Mapei, Ferroseal de la Isomat, Sika FerroGard, nu Deruginol de la service-ul auto din colt.

alecu26

Eu nu am intrat în așa detalii....citind doar o fisa tehnica de pe net la deruginol. Și care spune ca e bun doar pt a facilita ulterior vopsirea. Poate fi chiar agresiv cu betonul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).