Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

ovideatza

Quote from: vancouver on October 31, 2016, 02:35:29 PM
Se osbserva existenta unei zone de acostament asfaltata la relocarea Decea pe "noul DN". Plus stalpisori reflectorizanti. Sa fie acesta un standard pentru DN-uri noi sau mutate pe alt amplasament?

Cam asa arata si Dn24 Iasi-Vaslui, reabilitat. Stalpisori si la marcaj ramane acostament asfaltat.

Stalpisorii dispar in timp, sau macar se fura elementele reflectorizante. Motivul ma depaseste...

Daniel_I

Cei care a-ți trecut prin subtraversarea Decea. Cum vi se pare? E atât de periculoasâ curba aceea? Sunt indicatoare de limitare a vitezei?
Merci
On The Road

AkaManah

Nu am vazut indicatoare de viteza. Nu ma pot pronunta daca e periculoasa sau nu dar, este un pic ciudata mai ales ca este si schimbare de nivel. In mod cert cere atentie sporita. Daca nu esti atent,  e ploaie torentiala,  ceata, gheata nu va fi o zona usor de abordat .

dumbravaandrei

Acum sa nu exageram cu semnalizarea... de la Turda la Decea sunt curbe mult mai periculoase si fara semnalizare si n-am auzit sa iasa lumea la arat. E ok subtraversarea. Cei care au pretentia sa circule cu 120 prin zona sa mai investeasca in frane sj alte componente. Ala e un DN iar subtraversarea mi se pare chiar decenta.

vancouver

Nu vor fi probleme deocamdata la Decea, curba este suficient de lina, traficul este intens, soferii precauti. Probleme s-ar putea sa avem DUPA deschiderea autostrazii, in sensul ca traficul va tinde spre zero mai ales noaptea si la pranz, ceea ce va duce la vitejii si depasiri. Plus lipsa vizibilitate + ploaie sau fulguiala = problema. Nu e cea mai dificila curba de pe traseu, dar culmea, nu curbele stranse sunt problematice de obicei, ci cele largi, de viteza.
Nebunia consta in faptul ca a fost creata intentionat, printr-un proiect, desi se putea pastra aliniamentul actul cu o cheltuiala minima in raport cu costul intregii autostrazi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bogdix

#6110
^
Design & Build my friend...

vancouver

Si aproba-mi-as cine politia mea o da?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bogdix

Daca Client's Requirements sunt suficient de vagi (si sunt din pacate), e greu de combatut designul. Politia nu are specialisti la avizare. Adica sunt tot politisti si acolo.

Iceman

Tind sa cred ca primul segment de pe A10 va fi deschis intre nodurile Decea-Aiud anul viitor....Lotul 4 va fi gata dupa aceea :)

infraAdi_ro

Poze ST 4 de pe FB CNAIR



Hidroizolatie



Cofrare si Betonare Structuri





betonare santuri



Asternere Stabilizat(frumoase umbrele)

Romania are un viitor doar daca are prezent!

Dominik

#6115
Sebeș - Turda, Lotul 2....via pagina FB a CNAIR
Lucrările constau în:
- Armare si cofrare zid sprijin, suprastructura pentru pasaj, elevatii pentru pod si pasaj
- Compactare blocaj piatra fundatie podet









You're in Steelers Country

Teo

Da, se lucreaza in zona macilor - Lancram.

Arata ca niste santuri de sus. Sper ca pozele si analiza specialistilor de pe forum ne vor edifica pe toti cu privire la ce lucrari se executa acolo.

trifuhoria

Buna dimineata,

Am dat o fuga pana la zona cu maci in aceasta dimineata la ora 8.
Primele 3 poze sunt din spate de la Lancram, activitate 0:


Vedere spre Sebes

Vedere spre Alba


DN 1 dupa Lukoil

din mers


spre sebes, peste DN1

sensul dinspre Sebes, de langa Kronospan e asa de mai bine de o luna:


Dominik

A10 Sebes - Turda, lotul 1.....via FB a CNAIR









You're in Steelers Country

Daniel_I

CNAIR mai are o mica problema de comunicare. Daca pun poze, de ce nu pun o minima descriere a fiecareia.
Prima poza este inceputul lucrarilor la singurul lor pod peste Mures
A doua poza se vad pilele la supratraversarea drumului langa Drambar, langa organizarea lor de santier
A treia si a patra poza, nu imi dau seama deloc. Are cineva idee ? e ceva nou si nu am descoperit pana acuma ?
On The Road