Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

#5415
Fiind mai nou nu inteleg de ce nu s-a pornit cu A10 de aici (sau din zona respectiva).

Stiti mai bine punctul oficial/de ce s-a ales actuala locatie??

gdo

Multumim de poze trifuhoria  si te astptam cu poze in momentul demararii lucrarilor in zona.
Have a nice day!

icristian

^^ Nici eu nu sunt expert, dar probabil terenul e mai usor pe partea cealalta. Pe unde ai zis tu ar trebui sa treaca raul Sebes, sau sa faca un tunel prin podisul Secaselor.

Stefan01

Revin cu poze din zona supratraversarii A10 peste DJ 107

De la Alba Iulia catre Drambar




De la Drambar catre Alba Iulia



Stefan01

Pe lotul 1 se lucreaza la terasamentul autostrazii, inspre Turda fata de devierea DJ107.





Vedere catre Turda


Vedere catre Lancram


Bonus


Lucrarile la terasament se desfasoara vizavi de viitoarea hala din ultima poza pe care am postat-o.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel_I

La Sebeș din autostradă se văd săpăturile pentru descărcarea arheologică pentru A10
Ăsta înseamnă că au un plan și un proiect finalizat pentru nodul A10 cu A1.

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

ciprebbe

Am mai spus, e exact nodul din proiect.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

north

#5423
Quote from: voicul on July 29, 2016, 10:57:36 AM
Fiind mai nou nu inteleg de ce nu s-a pornit cu A10 de aici (sau din zona respectiva).

Stiti mai bine punctul oficial/de ce s-a ales actuala locatie??

În fapt, chiar așa îl și prevăzusem în SF 2007-2008. Link la hartă aici, extras mai jos.



Nodul urma să funcționeze și ca un nod Sebeș (nord)est deservind și relația dinspre Sibiu / spre Deva (actualul nod Sebeș est face doar opusul).
Dar, ghinion, între timp a apărut un sit Natura 2000 în calea DX-ului (Podișul Secașelor, ROSCI0211) - de consultat aici, sau extras:



...și atunci la revizuirea studiului în 2012 au luat decizia să mute prima parte din DX (care prin adăugarea benzilor de urgență devenise A) la vest de DN 1.

[INB4 "costă mult mai mult nodul actual, trebuia așteptat după AM chiar dacă era prin sit Natura 2000" etc.]
[INB4-2 "poate mai bine așa cu nodul ăla super-scump decât să trebuiască să construim tunele / portale de teleportare / o pereche de găuri negre pentru a proteja speciile (plantele) protejate din sit", recte Adenophora lilifolia, Crambe tataria, Iris aphylla ssp. hungarica etc.]
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

#5424
Deci fata de studiul 2007-2008 acum avem urmatoarele diferente majore pe A10:
1) Nod Sebes - mutat la vest de DN1
2) Dubla-traversare a Muresului de doua (2) ori in zona Gambas
3) La Turda venim din dreapta DN1 (dupa o spectaculoasa subtraversare a unui DN1 relocat), nu din stanga.

Corect ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Poze de azi. 30 iulie. am schimbat hostingul ca imgur cu noua interfata nu mai merge ca inainte. sper sa le vada toata lumea.
Lotul patru - nodul A3- A10. se lucreaza la terasamente





















alexV

in continuare poze din mers.
dealul de la turda


viaductul de dupa


terasamente spre lacul stejeris




lacul stejeris




viaductul de la mahaceni


cu terasamentul sus


si un mic debleu





alexV

#5427
overpas-ul de la dumbrava. au inceput lucrul la terasamentul drumului relocat


capatul lotului de la inoc/decea




in plan apropiat Porr, in plan indepartat TS


Au inceput la relocarea finala a drumui local, pe sub autostrada



alexV


alexV



relocarea DN pe sub autostrada. au decopertat suplimentar


la supratraversarea CF nu sunt utilaje, doar se vede drumul tehnologic proaspat utilizat


mai mult terasamente in drum spre primul podul mures


podul e la fel




hidroizolatie in curs


terasamente in continuare.