News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

dorum

Concluzii personale:

1. LOT1 - Impregilo

- au fost descalificate Selina si Pa-Co
- cadou pt Impregilo pt neatacarea deciziei de pe Comarnic - BV, si pt urgentarea anumitor lucrari pe banii lor la Orastie-SB lot 3...sa nu uitam ca au mai primit un cadou frumos pe Lugoj - Deva lot2
- vom vedea in mod sigur contestatii Selina si Pa-CO, poate chiar contestatii Pizaroti si Strabag


2. LOT2 - ALTII

-castigatori de pe locul1
-probabil cea mai ciudata decizie din ultimii ani legata de atribuirea unui lot de autostrada
-e o adunatura de firme mici, unele chiar cu bussines 0 in ultimii ani
-ne asteptam la contestatii Selina, Pa-Co, Aktor, Strabag

3. LOT3 - TS & Condotte

-decizie de asteptat, Ts este una dintre firmele cele mai serioase din RO, cu potential si seriozitate
-ne asteptam la contestatii Selina, Azvirt, Pa-Co, Strabag

4.LOT4 - PORR

-din nou o decizie plauzibila, tinand cont de ultimele evolutii pe piata constructiei de autostrazi in RO
-ne putem astepta la contestatii Pa-Co, TS, Lena-FCC

rocklee

cei care au cistigat se pare ca au avut dosarele facute bine ...lotul doi mi se pare cam ...asa si asa  ;)
sa speram ca nu vor fi contestati multe ....

rocklee

ionut ... :) leai adaugat deja la semnatura ?? ???

Earthchild

#543
Quote from: penad2007 on December 24, 2013, 03:05:49 PM
Pile mari, au casa de avocatura buna. ;)

Si pe SSC au un avocat foarte vocal.  ;)

ghrt

Oricum, indiferent de câştigător, urmau contestaţii, la fiecare lot sunt 2-3 pretendenţi suficient de serioşi. Deciziile CNSC şi ale instanţelor din fond şi recurs vin destul de repede. Dacă CNADNR se mişcă repede şi semnează după rămânerea definitivă, ignorând contestaţiile în anulare şi revizuirile, nu va dura aşa de mult. Aici e de fapt problema, că ei aşteaptă finalul finalului, deşi legea le permite să se mişte mai repede; asta când nu aşteaptă fără un motiv justificat/aparent.
Cont (aproape) inactiv.

doryan93

#545
Am gasit un articol cu detali despre firmele romanesti, de pe lotul al doilea.
Licitaţia pentru construcţia autostrăzii Sebeş-Turda a adus ca şi câştigători câteva firme de construcţii româneşti, care până acum nu au mai primit în antrepriză generală un contract de autostradă.
Aceste firme au câştigat, în consorţiu cu firme italieneşti precum Impresa Ferrara sau RCM Construzioni, proiectul de construcţie a lotului al doilea al autostrăzii Sebeş-Turda, cu o lungime de 24,3 kilometri. Consorţiul este format din firmele RCM Construzioni – Imob Lux Construct – Consinit – Societatea de Construcţii Napoca – Impresa Ferrara – T Dancor RomConstruct – Shelter Construct – Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna – Schiavo – Eurocerad International.
Printre firmele româneşti care vor construi tronsonul al doilea din Sebeş-Turda se numără Eurocerad International, companie deţinută de Florina Costache, o tânără de 32 de ani născută în Bucureşti. Compania, care nu a depus bilanţul pe anul 2012 la Ministerul Finanţelor, a fost înregistrată cu cifră de afaceri 0 şi profit 0 în 2011, însă a înregistrat în 2009 o cifră de afaceri de 230.000 de lei şi un profit net de 218.000 lei, cu un singur angajat.
O altă firmă românească care a câştigat contractul pentru Sebeş-Turda este Societatea de Construcţii Napoca, controlată indirect de omul de afaceri clujean Ioan Bene. Compania a avut anul trecut afaceri de aproape 26 de milioane de euro, la un profit de 3,2 milioane de euro, cu 197 de angajaţi. Anul 2012 a adus o creştere spectaculoasă a rulajului aceste companii, în contextul în care în 2011 Societatea de Construcţii Napoca avea afaceri de doar 3,4 milioane de euro.
Pe de altă parte, compania T Dancor Romconstruct este controlată de Viorel Limbasan, născut în Sibiu. Compania a avut anul trecut rulaj de 10 milioane de euro şi un profit net de 0,3 milioane de euro, cu 203 angajaţi. Afacerile companiei au fost relativ constante în ultimii ani.
O altă firmă care lucrează la acest tronson de autostradă este Imob Lux Construct, care este înregistrată în Seychelles şi este reprezentată de Victor Ţene, născut în Teleorman. Compania a avut anul trecut afaceri de aproape 24 de milioane de euro, aproape duble faţă de anul anterior. Profitul Imob Lux Construct s-a ridicat în 2012 la 0,2 milioane de euro, compania având 79 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.

dorum

"contestaţiile în anulare şi revizuirile" pot fi cerute doar in anumite conditii...nu orice proces la CAB poate fi urmat de aceste atacuri exceptionale, ci doar cele care indenplinesc anumite conditii...vezi telenovela Lugoj - Deva...

vancouver

Exact. Pe Lugoj-Deva UMB fusese descalificata pe 2 loturi si pe altul castigase. Aceasta circumstanta a permis contestatiile in anulare, in primul rand chiar ale lor pe loturile pe care au pierdut.

Pe Sebes-Turda Selina si Pa-Co au fost descalificate peste tot si ca atare nu vad motivare admisibila pentru eventuale contestatii in anulare sau revizuiri. In mod normal vom avea maxim 2 etape de judecata:
- CNSC (timp maxim 10 + 20 + 10 zile = 40 zile lucratoare, deci sa zicem 2 luni de acum inainte)
- Curtea de Apel (aici nu exista termene impuse de lege - in mod normal dureaza 2-3 luni pana se ia la analizat cazul + 1-2 luni judecata efectiva)
TOTAL probabil 5-7 luni. Cel tarziu in august ar trebui sa avem contractele semnate.

Dar poate pe unul sau altul dintre loturi nu contesta nimeni si atunci se semneaza imediat, in ianuarie.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Selina a licitat doar pt a contesta. Au dat preturi foarte mici pe toate loturile.
Sper ca motivul descalificarii rămâne în picioare.

La Azvirt nu-mi fac probleme. Nici nu cred ca vor contesta mai departe de cnsc.

În schimb Pa-Co s-ar putea sa creeze bătăi de cap. Nu cred ca nu si-au pregătit bine ofertele iar prețul a fost asemănător cu al câștigătorului, ceea ce înseamnă că si-au calculat cum trebuie pasii.
Sper totuși sa se rezolve toate pb și sa se înceapă lucrul încă din Aprilie. Macar pe 3 loturi.
Imbecilio nu tb sa mai primească încă un lot. Au deja 1 de terminat și încă unul de construit. Nu-i vad pe 3 loturi în același timp.
Dar poate ca pe lotul 3 din Orastie-SB nu a fost vina lor. Sper măcar sa tragă tare acolo ca sa-l termine inainte de termen.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cineva

Nu ii costa toate contestatiile astea care sunt respinse?
Ce castiga defapt?

Pellady

Dupa cum vad eu toate ofertele PACO. Corsan & Selina si Azvirt au fost ignorate. Cred ca au fost descalificati, as fi curios sa stiu pe ce motive au fost descalificati. Oare se vor publica vreodata motivele? Eu unul zic ca cei de la CNADR au analizat corect posibilitatea acestor firme de a construi aceste autostrazi. Haideti sa l-e dam crezare ca au ales bine iar cei de la Asocierea Ravenna ne vor face o surpriza

dorum

EU unul nu cred ca oferta ""ALTII"" poate ramane in picioare dupa contestatii...chiar sunt o strutocamila de asociere...iar daca chiar castiga dupa contestatii & CAB, nu-i vad bine deloc, cum de altfel nu vad bine UMB pe LG-Deva lot 4....

ovicor

Rog corectie din partea celor ce editeaza in openstreetmap . Sensul Sebes- Turda, la momentul desprinderii din A1 venind dinspre Orastie are sagetile de sens gresite. Profit de ocazie sa urez tuturor "Sarbatori fericite" sa inchinati un pahar si pentru cei, ca mine, ce vor fi de serviciu in noaptea dintre ani.
ANUL NOU SA NE ADUCA /
SATISFACTIE CAT MAI MULTA /
SI LA ANUL SA SE VADA /
TRONSOANE NOI DE-AUTOSTRADA, /
SA SE BUCURE TIR- ISTII, /
PRECUM NOI, TOTI, FORUMISTII !/
N- AR STRICA UN CORT LUI SOVA /
FIINDCA- ASA FUSESE VORBA /
CA O SA VEGHEZE , TAICA, /
BRASOV- COMARNIC SA SE FACA ! /
SA NE- NTRECEM, FIECARE, /
IN A FACE O URARE /
DE-O ASA REALIZARE !!!!!!!!!!
Scuze pentru offtopic. Nu m-am putut abtine.

dorum

#553
Quote from: Ionut on December 24, 2013, 12:25:47 PM
Selina. Ai auzit de Selina? Vor fi contestatii la greu.

Alte firme chiar mari si serioase au contestat mai mult. Selina in schimb a ramas in mintea noastra ca si contestatar de meserie datorita faptului ca numele si lucrarile avute la activ nu-i avantajeaza. Contestatii vor fi cu duiumul, mie mi-e frica de eventuale decizii CNSC sau CAB de reluare a licitatiei... Procesele, oricat de multe, tot au sanse sa se finalizeze intr-un interval de 3-6 luni; insa o reluare a licitatiei pe vreun tronson va fi catastrofala din motivul pierderii finantarii si a intarzierii atribuirii cu cel putin un an! Sa speram ca nu se va ajunge aici si ca CNADNR si-a facut temele de data asta cel putin din punct de vedere juridic...

Pe de alta parte, oricat de optimist as fi, eu nu cred ca se pot finaliza aceste tronsoane pana in 31 dec 2015, nici daca VSA ar veni sa le faca pe astea cu toata mega logistica de care dispun...mai sunt 2 ani si 4 zile pana atunci si de-abia ne pregatim de contestatii! De o perioada buna de timp, nuanta postarilor mele a fost una optimista, insa realismul ar trebui sa primeze...

stangabriel

http://www.evz.ro/detalii/stiri/firma-din-rapoartele-dna-printre-constructorii-autostrazii-sebes-turda-1074213.html

De exemplu, Imob Lux Construct SRL apare în raportul întocmit de DNA, privind neregulile constatate la RADET în primăvara acestui an, prin care se arată că s-au încheiat contracte de lucrări fără respectarea legii. O altă firmă, T Dancor RomConstruct, are contracte încheiate cu mai multe autorităţi locale şi judeţene din ţară. În timp ce mai marii de la Drumuri se laudă că au făcut licitaţie la foc automat, în realitatea, atribuirea lucrărilor a fost amânată de mai multe ori din cauza clarificărilor pe care le-au cerut firmele de construcţii.

Citiţi mai mult: Firma din rapoartele DNA, printre constructorii autostrăzii Sebeş-Turda - Transporturi > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/firma-din-rapoartele-dna-printre-constructorii-autostrazii-sebes-turda-1074213.html#ixzz2ohIueZRM
EVZ.ro