News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

alecu26

Greu fără asfalt și suprastructura la multe poduri sa fie peste 50%. Compara de ex. cu LD3.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Quote from: yetiman on May 10, 2016, 12:58:29 PM
Au aparut cifrele CNADNR din raportul lunii mai. Cu rosu, observatiile din raport.

In afara de actualizarea procentului de la stadiul fizic si financiar pentru toate cele 4 loturi, in rest nici o modificare fata de Aprilie.
Nu mi-am mai batut capul sa compar si cu Martie.

@yetiman: Propun totusi sa prezentam doar diferentele, sau sa specificam care sunt modificarile de la o luna la alta.

aditd

#4997
As mai adauga: inclusiv cresterea procentuala (+1% fata de luna trecuta - doar stadiu fizic, financiar nu situ daca intereseaza pe cineva).

bogdix

Quote from: alecu26 on May 10, 2016, 01:26:59 PM
Greu fără asfalt și suprastructura la multe poduri sa fie peste 50%. Compara de ex. cu LD3.
Depinde si cum se estimeaza stadiul fizic. De obicei la FIDIC galben rezulta din ala financiar, la care se adauga estimari ale Inginerului pentru cantitati receptionate dar inca necertificate la plata.
Dar un stadiu de 50% la autostrada inseamna de obicei ca cel putin elevatiile la structuri sunt gata, iar la drum s-a inceput asfaltarea. Nu uitati ca vreo 5% din contract sunt si spatiile de servicii si eventual Centrul de Intretinere. Care nu par pornite.

alecu26

Bogdix....cam ai dreptate. Nu stiu ce e in capul lui Aktor acolo. Eu am avut dreptate doar ca nu s-a mai facut expropiere pe coridor de 70 de metri la ST, ci pe baza SF-ului.

Am cautat in zona respectiva unde sunt expropierile cele mai mici (cu exceptia podurilor)....si avem asa:

1. Plan expropieri: undeva in jur de 40 de metri in drept la km 18+950, masurand in dreapta din ax, cum privim la desen. Arhisuficient pentru un rambleu rezonabil.

2. Vedere plan si lung din zona...se observa ca proiectantul nu a prevazut ziduri de sprijin, ci rambleu si debleu...""la liber""

3. Cam asa arata expropierea in zona podului peste fosta CF ce ducea la cariera, in spate la Santimbru. Distanta din ax 22 de metri.



Cine stie....poate merg pe o tactica in care sa demonstreze ca nu era prevazuta instabilitatea, ca ei au facut si au dres...etc.



Drumurile noastre POATE;

bogdix

eu am mai vazut prin clarificari niste planse unde erau "consolidari" cu zid de sprijin cu sectoare mari de aplicabilitate. mi s-a si parut ciudat, ca in plan nu apar acele consolidari...
voi reveni cu concret

yetiman

#5001
Quote@yetiman: Propun totusi sa prezentam doar diferentele, sau sa specificam care sunt modificarile de la o luna la alta.
Am adaugat valorile din aprilie cu albastru la fiecare post (A1, A3 si A10). O sa apara si la Sinteza, in tabelul cu status, dupa ce i le trimit lui Ionut actualizate.

Din pacate modificarile sunt nesemnificative fata de acum o luna.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Marius

Indiferent de ce zice CNADNR, pe lotul 2 astazi la 6 PM era zero miscare intre Teius si Alba Iulia. Utilajele de la nodul Teius au disparut in totalitate.
Maine ma duc iar la Alba, sper sa va dau vesti mai bune.

aditd

"Lot 3 Fizic: 48.68% (aprilie 48.68%) "

Adica intr-o luna lucrul a avansat cu "impresionantul" procent de 0(dar stai ca dupa virgula poate fi o surpriza),00(am mintit!)%?

yetiman

Pe A10 lot 3 nu s-a mai lucrat absolut nimic. Asa ca, da, tragic, dar procentul e neschimbat.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Dumnezeu a fost cumsecade cu noi...

Când a văzut că nu AM, nu AC, s-a hotărât să ne dea multă ploaie.
Nu de alta, dar să nu ne muşcăm pumnii de nervi că "uite, e vreme perfectă şi nu se lucrează nimic!"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Stiu ca n-am mai venit demult cu informatia de miercuri. Adevarul e ca n-am prea avut ce, si, decat sa dau copy/paste la postari mai vechi, am preferat sa ma abtin.

Azi, insa, vin cu informatii bunicele, zic eu. Din pacate, doar pe lot 4 se misca.
Dar sa o luam cronologic, dinspre Turda spre Decea.
1. La nodul cu A3 n-am prea vazut nimic.
2. La terasamentul intre nod si dealul de la Kaufland, era un finisor si mai multe camioane. cred ca se pregateau sa puna balast stabilizat. (nu cred ca e inca cazul de asfalt, dar, recunosc, e doar supozitie, n-am vazut mai bine)
3. In varful dealului, lucrau la debleu si la trecerea pe sub pasaj DN1. Erau utilaje si pe dreapta si pe stanga. Pentru gustul meu ar fi putut sa fie mai multe, dar e bine ca se lucreaza.
4. Se lucra si la terasament intre viaduct si lacul Stejeris.
5. NU se lucra nimic la terasamentul de pe lac si la podul de langa (dar, din cate stiu ,aici nu este inca AC, asa ca e de asteptat)
6. Se lucra bine la terasament si la spatiile de servicii inainte de manastire.
7. N-am vazut sa se lucreze la pasajul peste A10 din zona manastirii, si nici la relocarea drumului - in consecinta aici si A10 are un "gol" pe unde este inca vechiul drum.
8. De aici, A se departeaza de DN. N-am reusit sa vad cat se lucreaza, dar erau multe basculante pe traseu (veneau pline dinspre Decea si se intorceau goale)
9. In parcarea de la Inoc nu era stationata decat o singura basculanta. restul erau pe traseu (semn bun, zic eu). In plus au aparut 2 sau 3 cisterne de ciment. banuiesc ca urmeaza sa toarne balast stabilizat pe mai multe portiuni (cel putin sper ca nu ma insel si nu gresesc)

Pe L3 cifrele CNADNR reflecta perfect si situatia din teren. NU se mai lucreaza nimic de cateva luni. Asteptam AC!

Pe L2 - nod Teius.
@Marius - intr-adevar nu mai erau utilajele langa DN14B. DAR erau 100 m mai incolo, langa calea ferata. Cred ca au terminat cu turnat pilotii langa sosea si s-au mutat sa-i faca pe cei de langa CF.
In rest, asteptam sa ajunga cu decopertarile dinspre Santimbru spre Teius (si sa continue spre Aiud). Si la mai multa mobilizare de la Aktor!
 
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AkaManah

Quote from: Marius on May 10, 2016, 09:23:22 PM
Indiferent de ce zice CNADNR, pe lotul 2 astazi la 6 PM era zero miscare intre Teius si Alba Iulia. Utilajele de la nodul Teius au disparut in totalitate.
Maine ma duc iar la Alba, sper sa va dau vesti mai bune.

La 8.30, la nodul de la Teius era o macara si un utilaj de forat. La Transavia (traversarea DN1) se sapa la pilonii turnati sub drum- era un pickhammer si un buldo. In rest am vazut muncitori pe doua sectiuni, spre Alba, care puneau fier-betonul in vederea turnarii cimentului.

Marius

Confirm cele spuse de colegul AkaManah.
@yetiman: credeam ca cele ce la cf tineau de lucrarile de la cf.e

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


yetiman

 :D E usor de facut o confuzie.
Intr-adevar se lucreaza si la CF, unde este trecerea DN14 cu CF (pasaj la nivel). [ Si tot cu foreza ]

Dar si utilajele pentru A10 sunt acolo, dar mai departe de drumul national, in camp, unde este doar o linie CF (care e doar industriala, din cate stiu)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu