News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ddfab

in debleul de la santimbru. surpriza!. zid de sprijin in interior. :)





au inceput sa decoperteze pe toata latimea aliniamentului.



ddfab

in curba de la oiejdea, pe dreapta cum se merge spre turda, au inceput sa lucreze la pilotii forati.i-au dezgropat si sparg capetele.





ddfab

in aceeasi curba, pe stanga, au avansat putin. au iesit din groapa... :)











ddfab

imediat dupa curba, la supratraversarea unui drum local.pe o parte a drumului au avansat binisor, pe partea opusa se pregatesc de lucru la capetele coloanelor forate.









pe partea opusa...



ddfab

au relocate si o foreza in zona curbei oiejdea. probabil se pregatesc de foraje pentru celelalte pile ale viaductului peste dn1.

ddfab

in spate la transavia, pe malul paraului galda. vedere spre alba. au decopertat traseul.



pe malul stang al paraului. inainteaza cu armaturile la pod.





ddfab

in zona blocului, au lucrat si la relocarea liniei de current.

ddfab

in spate la albalact, au inaintat cu decopertarea spre teius.



aici va fi o trecere peste autostrada a unui drum local. se lucreaza la armaturile  picioarelor podului.



si pe partea opusa.

ddfab

in aceeasi zona, lucrari pentru utilitati.



si o vedere spre teius, de pe aliniament.

si una spre alba, cu terasamentul. deocamdata in stare incipienta.

elion

Quote from: AkaManah on April 16, 2016, 03:59:30 PM
Azi am vorbit cu un amic care a incheiat un contract de transport cu Aktor pe DOi ANi! Cum ramane cu iulie 2017 pentru inaugurarea lotului 2? Acum se incheie de zor contracte pentru lotul 2 si au de unde alege. Cei care lucrau pentru lotul 3 au ofertat pentru lotul 2. Sa speram ca dau drumul la treaba repede si intens.
Vecinul meu îşi mută si el utilajele de pe lotul 3 pe lotul 2, mi-a spus de un contract pentru doi ani jumate cu posibilitate de prelungire. Mergâna astăzi cu trenul de la Aiud la Sibiu pe ruta Copşa Mică am observat în zona din spatele gării Teiuş grămezi mari de pământ care păreau că provin de la decopertare, iar în preajmă se aflau un excavator şi vreo două camioane.

aditd

Quote from: AkaManah on April 22, 2016, 10:47:52 PM
Azi am facut de la Alba Iulia la Aiud- 33 de km... 2.5 ore! Se peticea drumul, a fost accident in lant la Teius si inca unul la Aiud. Toate din cauza coloanelor. Este un drum extrem de aglomerat si A10 se lasa asteptata.

Ce mi se pare ironic: anul asta sanse reale sunt pentru lotul 4, lot care ajuta, dar traficul nu e asa greu, pentru ca deja nu prea mai sunt localitati si deci se merge.

dragos76

Da, din punct de vedere al fluenței se merge mai bine pe acolo decât pe zona cu traversările din Aiud și Teiuș. Dar din punct de vedere al siguranței, e un sector negru de tot, vezi doar ultima lună câte accidente au fost (inclusiv două mortale). Doar că odată finalizat L4, o să pară chiar și mai evidentă problema de trafic de pe DN-ul în zona aferentă L3 și L2 (și L1 e cât de cât acoperită de centura Alba, deși rămâne cu problema traversării din Lancrăm, dar nu e așa de gravă situația acolo).

Dinescu Mihai

Stie cineva daca cei de la Aktor, Laborg au pe undeva niste masini de fasonat fier ?

alecu26

fasoneaza fierul in santier? Nu cred. Prea riscant in Romania.
Drumurile noastre POATE;

Quest

Dragilor, joi calatoresc pe DN1 in portiunea cu A10. Aveti vreo preferinta de poze aeriene focusate pe ceva anume din santiere ? Am cu mine ca referinta plansele printate de la pag 1 a acestui thread.
Common sense will get you far !