Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

alecu26

parca au luat lucrarea cu 2 lei...si la arheologii autorizati de la muzeu....au vrut sa le dea...practic zero lei. Ceva de genul. Alta vreme pierduta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AkaManah

#4801
In fapt, cei mai multi nu au primit nimic. Aveau doar un utilaj care nu avea combustibil. Prosteala pe toata linia. Se stia stilul de lucru al respectivei firme deci nu a fost o surpriza. Eu nu inteleg pentru ce este nevoie de intermediari. De ce nu pot licita direct muzee, universitati sau institute de arheologie. Oricum ei fac toata munca. Sa fie vorba de "circuitul banilor in natura"?

alecu26

e vorba de lege, care le permite. Si si de muzeele care le dau hartii cu tert sustinator, subcontractor...etc. Ca doar ceva de genul asta banuiesc ca ti se cere sa ai.

Cine a facut achizitia? Aktor sau CNADNR?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marisRO

Guvern: 1,126 milioane de lei pentru expropieri pe autostrada Sebeş – Turda, lot 3
Printr-o Hotărâre, Guvernul a alocat suma de 1,126 milioane de lei, fonduri destinate despăgubirii proprietarilor ale căror imobile vor fi expropriate pe amplasamentul suplimentar ...

Sursa: http://www.zfcorporate.ro/auto-transporturi/guvern-1-126-milioane-de-lei-pentru-expropieri-pe-autostrada-sebes-turda-lot-3-15210776

alecu26

@NGC20 and cutter: pe Sebes Turda nu s-a mai mers pe coridor de 70 de metri. Partea buna e ca s-a tinut cont de rampele la pasaje superioare....dar schimbarea din pasaj inferior in superior....nu se putea intui...si in acest caz apar expropieri suplimentare.

Sigur ca mai sunt si pentru utilitati. Sigur mai sunt si mici expropieri pentru cazul unde s-a expropriat aiurea. Un exemplu ar fi respectivul bloc: parca vad ca au expropriat atat cat au nevoie...si jumătate de bloc....nu. (e un exemplu aberant...dar e facut ca sa explic situatia in care sunt probabil case demolate, dar CNADNR nu poate achizitiona tot terenul ca il calca Curtea de conturi. Pe de alta parte, eu daca as fi proprietar, odata ce-mi iei casa, acel teren ramas din curte sau gradina, isi pierde orice valoare pentru mine...dar pentru asta trebuie, banuiesc sa mergi in justitie).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Aktor cred ca s-a speriat ca a primit AC. Nu foarte multe utilaje si oameni intre Oiejdea si Alba Iulia, iar intre Oiejdea si Teius se vedeau ceva excavatoare si masini la decopertare, dar nu rupeau gura târgului. 28 de grade, senin. Păcat de vremea asta. Lot 1 si 3 liniste deplina.

TibiV

#4806
Quote
GUVERNUL ROMÂNIEI
Data: 06.04.2016

COMUNICAT DE PRESĂ ȘEDINȚĂ DE GUVERN

Fonduri alocate pentru plata despăgubirilor proprietăților expropriate de pe amplasamente suplimentare ale Autostrăzii Sebeș–Turda – Lot 3 și Variantei de ocolire a municipiului Brașov

Guvernul a aprobat, în ședința de astăzi, declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată aflate pe amplasamentele suplimentare care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării Autostrada Sebeș – Turda – Lot 3 și al Variantei de ocolire a municipiului Brașov, precum și fondurile necesare pentru plata despăgubirilor.

Printr-o Hotărâre, Guvernul a alocat suma de 1,126 milioane de lei, fonduri destinate despăgubirii proprietarilor ale căror imobile vor fi expropriate pe amplasamentul suplimentar al Autostrăzii Sebeș – Turda – Lot 3. Este vorba despre 915 imobile situate pe raza localităților Aiud și Mirăslău din județul Alba, în suprafață totală de 289.407 mp
Proiectul "Autostrada Sebeș-Turda" prevede construirea autostrăzii pe teritoriul județelor Alba și Cluj, pe o lungime totală de 70 km.

Sumele necesare despăgubirilor se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și au rezultat ca urmare a Raportului de expertiză întocmit de către un expert autorizat al Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România (ANEVAR), conform Legii 255/ 2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică necesară realizării unor obiective de interes național, județean sau local, cu modificările și completările ulterioare, precum și normelor metodologice de aplicare a acesteia.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

eu zic ca au adus aia niste ulcele sparte din grecia. Se practica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Nu rade Scapam ieftin. Italieni ar fi in stare sa aduca Colloseum si columna lui traian si a zic ca aia din Roma e copie. Doar doar sa primeasca extensie de timp.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Radeti voi, dar asta imi aduce aminte cat de in urma suntem cu lotul 1... :bash:

alecu26

stiu ei pe ce se bazeaza. Au totul pregatit. Dupa aia o sa zica...vedeti...v-am spus noi ca trebuie facut un nod mai mic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

north

#4812
Quote from: alexV on April 06, 2016, 12:32:56 AM
Quote from: north on April 05, 2016, 01:08:19 AM
Dacă ne gândim la poziționarea viitoarelor noduri... putem observa câteva locații care ar putea beneficia de accese suplimentare.

de dragul argumentatiei, cu poze cat 1000 de postari:
la nodul 4 propos de tine autostrada s-ar descarca in asta:


Ca răspuns, iată cum arată drumurile de acces în imediata vecinătate a câtorva noduri cu A1 București - Pitești.
https://goo.gl/cGI9fk
https://goo.gl/KytmMV
https://goo.gl/aOnc7T (rampă de acces la autostradă  :troll:)
https://goo.gl/fKwbAX
Sau să ne uităm la situația de la Găești. Au făcut un nod complet la DN 61, dar au făcut, la cca. 2.5 km vest și un nod parțial la DJ 702F pentru cei care vor înspre / dinspre Pitești (deci cu rampe doar înspre / dinspre A1 vest).


Nodul ăsta înseamnă eliminarea unui ocol de cca. 5 km. Dacă presupunem, foarte conservator aș zice, că doar 10 mașini în medie pe oră folosesc acel nod spre / dinspre Găești, înseamnă eliminarea unui ocol inutil de 240*5 = 1200 km pe zi. Sau 438.000 km pe an. Adică mai mult decât distanța de la pământ la lună  :)

Eu nu zic că abordarea de pe A1 București - Pitești este neapărat optimă. Dar a făcut cineva un studiu dacă densitatea ridicată a nodurilor deranjează traficul de lung parcurs? I s-a părut vreunuia dintre noi că ar fi așa?
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

alecu26

normativul spune doar ca nu e bine noduri la mai putin de 3 km intre ele sa nu se suprapuna semnalizarea...dar in asa cazuri (asta am zis si la celelalte noduri), când ai pasaj superior sau inferior deja existent....niste bretele sunt efectiv maruntis. Adica ce ar costa si in exemplul de pe A1 sa mai faci 2 bretele sa fie un romb complet?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

Hai sa va stric ziua.   O:-)
N-am mai postat noutati in ultima perioada, ca m-am saturat de copy/paste.
Plus ca saptamana trecuta nici n-am trecut prin zona.
Dimineata m-am inarmat cu aparatul foto (pregatit - baterie incarcata, cardul gol), doar, doar voi avea ce fotografia.
Vremea e superba. Pamantul e uscat. Caldura doar cat trebuie. Ce mai, o vreme de facut (construit) 1km/zi.
AM avem de cateva luni. Promisiuni de AC, la fel, ba chiar si informatii oficiale ca ar mai fi aparut ici-colo cate o bucatica din cele lipsa.
Circulatia pe DN - aglomerata, viteza de circulatie mica.
Deci toate conditiile ideale pentru poze.

Doar ca au cam lipsit actorii principali.

Pe lot 4 lucrarile sunt destul de anemice (dupa parerea mea). Cate ceva pe la nodul cu A3. La debleul de la Turda, nici o miscare in afara de un singur excavator care lucra ceva la taluzul din parte superioara (cred ca intandea un strat de pamant vegetal, dar nu bag mana in foc. Cele cateva (zeci) de camioane si excavatoare acre ar fi trebuit sa sape la foc continuu lipseau cu desarvarsire. Sa se fi uscat prea tare pamantul???? (glumesc).
Apoi mai era miscare inspre lacul Stejeris. cateva utilaje isi mai faceau de lucru la terasament, dar inca mai e destul pana sa se uneasca cel de la viaduct cu cel de pe lac. Urmeaza o noua pauza pana la spatiile de servicii, unde erau, si aici, cateva utilaje la lucru.
Podul de la manastire creste, dar drumul de acces, de loc, deci nici relocarea drumului vechi (ca sa poata continua cu terasamentul autostrazii) nu va fi prea curand.
Apoi iar nimic inspre Unirea.
Singurul lucru notabil, fata de ultima mea vizita, este pasajul peste A10, din varful dealului din spate la Unirea. Aici au aparut grinzile. (cele pregatite mai jos, in vale, inspre manastire).
Apoi, in parcarea de la Inoc/Decea erau mai multe basculante stationate (peste 10). Poate la ei azi era Duminica.  :lol: Eu ma asteptam sa le vad pe traseu, nu in parcare.

L3 - DEZASTRU! Nu am vazut absolut nici o miscare.

L2 - Nod Teius - lucrari la piloti forati, dar nimic altceva.

In conditiile astea, sansele sa avem ceva deschis anul asta se indreapta vertiginos spre ZERO.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu