Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

AkaManah

Unii proprietari de camioane de pe lotul 3 isi cauta alte contracte in lipsa AC. Mai bine zis lipsa de perspectiva in ceea pe priveste eliberarea acestuia. I-am intrebat de ce se grabesc si mi-au replicat ca nu mai pot sta fara sa lucreze deoarece platesc salarii si in aceasta perioada. Daca se mai lungeste mult eliberarea AC se vor trezi ca au nevoie de alte contractari de servicii si asta va duce la alte intarzieri.

alecu26

Quote from: ddfab on March 22, 2016, 10:01:28 AM
oare le platesc grinzile? singurele miscari sunt in zona de fabricare a grinzilor si mai nou si alte tipuri de elemente prefabricate. grinzi au produs , estimez eu, intre 200 si 250 bucati. nu mai au pe unde le depozita. au inceput sa le depoziteze din  nou pe terasamnetul facut in apropiere. la fel si alte elemente, tot pe terasament. baza le este plina de munti de agregate. ok. de acord, sa le produca, dar pe cand le vor pune in scena? ... peste mult imp. :bash: :bash: :bash:

Ar fi culmea ca Pizzaroti sa faca claim, ca datorita la nu stiu ce probleme nu pot sa inceapa lucrul in santier si de aceea au trebuit sa mareasca terenul inchiriat, si trebuie sa plateasca dobanzi la banii folositi si cheltuiti la turnarea grinzilor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

in ritmul asta (si fara AC si fara bani) nu terminam nici macar L3 si L4 anul acesta  :( :(

clau

AC o sa vina curand... Bani o sa fie la rectificare pt ca sunt alte lucrari care au alocate sume de bani( ex A3) unde  nu se vor cheltui toti banii... La A3 Comarnic s-a anulat licitatia, Rasnov Cristian nici nu avem castigator, Suplac Bors nicio miscare pana acum, Ogra Cm Turzii nu e AM si oricum o sa apuce doar proiectarea anul asta, A3 Bucuresti abia din vara o sa fie miscare in teren daca apare AC si acolo...si mai e de luat bani de la CF unde pe Brasov-Sighisiara nici macar licitatia nu e lansata dar bani in buget sunt( vreo 800 mil daca nu gresesc)... Deci bani pt lot 3 si 4 sigur vor fi... AC-ul sa vina... Parerea mea e ca daca nu vine pana cel tarziu in Mai sigur nu mai sunt sanse de inaugurare... Dar nu banii sunt problema

istvan78

Din iarna auzim ca eliberarea AC e iminenta. Intre timp, o luna din sezonul de constructii a trecut. Tic-tac, tic-tac... in Septembrie degeaba mai vin AC-urile...  >:(

gdo

#4670
Un set de 3 imagini de pe lotul 1, pozele sunt facute din Cetatea Alba Carolina cu un teleobiectiv. In imagini se vede structura la care au lucrat in toamna, iar in apropiere se vede fierbeton pregatit pentru foraje si pentru structuri, si un utilaj parcat (probabil pentru ca era duminica)






ddfab

frumoase poze, de la o distanta la fel de frumoasa!!!
din pacate, fieraraiele si utilajul respectiv exista acolo de foarte multa vreme. bratul acelei macarale sta nemiscat de mult timp, in aceeasi pozitie. poate o mai rasucesc din cand in cand, sa-i unga angrenajele. :(

ciprebbe

Dar o intrebare, la CF lucreaza Pizzarotti acolo in zona?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Intrebarea era pentru cei care monitorizeaza acolo daca se lucreaza in zona . Se vede ceva in urma lor sau tot asa o lalaie si la CF.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Acolo se lucreaza. Nu rup gura targului, dar s-a lucrat in permanenta. Au avut si probleme cu asigurarea traficului, dar lucrarile majore sunt finalizate. Posibil la Coslariu sa mai aiba la pod peste Mures.

esendy

Care mai e situatia cu AM, AC ..... suntem deja in 30.03?

adiarc

situatia este aceasi....eliberarea lor este iminenta,la fel ca acum 6 luni,in noiembrie 2015.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Nu fi rău, că îmi iau înapoi sutele de telefoane, zecile de ore și nervii și chiar stăm 6 luni :)

Chiar este iminent.

adiarc

#4678
pe lotul Pizzariotti este in continuare liniste si pace.Incet dar sigur,sezonul de constructii trece si finalizarea in 2017 devine la fel de iminenta ca eliberarea autorizatiilor

langa Lukoil,la iesirea din Lancram si in spatele fabricii Albacher









intre timp,drumul dintre Sebes si Turda este un cosmar....camioanele pe care le vedeti stationeaza...pana aici a ajuns coloana si absolut tot drumul Sebes-Turda e o coloana continuua plina de kamikaze



pe lotul 2 Aktor-Euroconstruct  se lucreaza in continuare

















se lucreaza si in curba la Oiejdea la spargerea capetelor pilotilor forati



momentan atat.

PS - avem aproape un an si jumatate de la demararea lucrarilor si in continuuare nu avem AC ....de neexplicat in cuvinte....suntem de rasul planetei

am taiat dupa postul lui cutter....astept cu nerabdare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

#4679
Mai precis:
- lotul 2 ar trebui să primească autorizație de construire în cîteva zile
- lotul 3 și lotul 4 (cu excepția zonelor cu exproprieri suplimentare) în cîteva săptămîni (15-30 aprilie) pentru că trebuia expertizate lucrările executate anterior emiterii AC
- HG de exproprieri suplimentare pentru lotul 4 adoptată astăzi în ședința de guvern
- HG de exproprieri suplimentare pentru lotul 3 va fi adoptată la următoarea ședință (miercurea viitoare)
- de la adoptare HG la decizia de expropriere, CNADNR/MT s-au mișcat în 2 luni la Ogra-Tg. Mureș (1 feb-31 mar)
- promisiunea este că au îmbunătățit ceva și va fi mai rapid de acum, deci 1 lună să zicem (20 de zile e undeva o perioadă obligatorie prin lege)
- după decizia de expropriere să zicem + 2 săptămîni pentru emiterea AC și pe zonele expropriate suplimentar de pe loturile 3 și 4

Evident, totul e la modul condițional ("ar trebui") pentru că depinde de CNADNR/MT/administrație.

Pentru lotul 1, mîine este data limită pentru depunerea declarației de proiectare care să fie conformă cu proiectul tehnic. Dacă se întîmplă asta, probabil că în cîteva săptămîni se va aproba și PT-ul și se poate intra într-o normalitate pe acest lot. Dacă nu, probabil că se va rezilia contractul.

Termenul pentru depunerea declarației de proiectare era la o lună de la semnarea contractului. Suntem la 15 luni probabil acum (n-am calculat exact). CNADNR trebuia să fie ferm și să nu permită astfel de întîrzieri.

Încă o dată reamintesc, eu nu sunt directorul CNADNR sau ministrul Transporturilor, deci nu am responsabilități sau pîrghii directe. Dar încerc să ajut pe cît pot toate proiectele, pentru mine orice zi pierdută pe orice proiect este o mică tragedie, cum știu că este și pentru voi. Pentru multe din termenele de mai sus gîndiți-vă că au stat multe zeci și sute de ore de discuții, întîlniri și telefoane care să mai reducă timpii de care vorbim (inclusiv OUG 7/2016 care permite emiterea acestor AC-uri în mare parte și altele). Evident e complet ineficient și nesustenabil așa, dar alternativa era să mai stăm luni sau ani.

Cu o reformă a administrației și a CNADNR și a MT s-ar putea mai eficient și mai sustenabil. Să sperăm că se va întîmpla.