Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

PlayStation

Dar cu centrul de intretinere cum mai merge?
Termina pe A0 inainte?

Penescu Eduard

Am trecut aseară pe A10 și in zona nodului de la Teiuș denivelarile de la capetele podurilor par că s-au adâncit si mai tare. Cum am putea sa ne mobilizăm mai mulți si sa facem o sesizare de grup ca să nu ajungem in situatia in care să zburăm de pe pod cu masinile? Eu am mai facut de-a lungul timpului, dar pana acum nici un raspuns sau vreo rezolvare.
Chiar și la 100km/h cat e acum limita tot se simte bine de tot, la 130-140 nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi.

adimar12

Cred ca ca au scos limitarile de viteza pe lotul Aktor. Am trecut azi de dimineata dinspre Cluj spre Alba, si am vazut vreo 3 indicatoare cu limitari de 120 si 130 intre Aiud si Teius.

GAC

fara famfara? in prag de alegeri? mai sa fie?

adimar12

Am facut si drumul intors si intr-adevar au scos toate restrictiile. Am urmarit atent tot segmentul cu limitari si au aparut indicatoare cu limitari 130/120 pe tot segmentul, iar cele cu 100 au disparut.

mdragos

In sfarsit. Era chiar prostie sa mai tina limitarile. Nu au nici o legatura cu siguranta rutiera.

JohannDB

   Tasările/trambulinele....., pe care le invocați cu toții, m-au făcut și pe mine să mă întreb, cu ce se greșeșete la racordarea terasamentului la culee...., mai ales că se toarnă și-o placă de racordare ?? Cedează/se înclină și placa odată cu umplutura insuficient compactată de sub ea, că din ce știu placa de racordare nu este "monolit" la culee (că dacă ar fi, s-ar ajunge la fracturare) și atunci "se scufundă" până se ajunge la compactarea "naturală maximă" ?? Ca spre exemplu, la A1 km 317 "Vințu de Jos", s-a ajuns în timp la a se completa prin returnări succesive de asfalt la cca. 1 m de asfalt.....
  Vreun constructor a motivat până acum "motivul/cauza" acestor tasări "eventual" independente (!!) de voința lor ?? Aș răspunde singur, că nu, comparând cu A3CJ Turda - Gilău, care este încă bine-mersi la atâția ani de la darea în trafic......

alecu26

Soluțiile constructive sunt proaste din multe puncte de vedere. Plus ca nu e un loc unde constructorii sa se concentreze sa le facă calumea, culmea e un loc unde e chiar enervant sa lucrezi ca e spațiu mic și migălos.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Voicu


Hercule

Desi e offtopic, am vazut in Ungaria la M4 ca ei fac culeile apoi umple imediat cu pamant in spatele lor ba mai fac si o gramada mare de pamant peste rambleu. In timp pamantul se aseaza mai bine. Apoi dâlma e eliminată. La noi umpluturile se fac ultima data, chiar daca se compacteaza pamantul nu are timp sa se aseze natural.
Deșteaptă-te române!

JohannDB

.................... Deci.., Q E D ...!!!

reed

Cam atât de devreme se pune material in surplus.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Pai stai un pic,, acolo nu cred ca este culee clasica, pe perete de beton, ci cred ca este pasaj model Aralko, de pe A0 sud.

Hercule

Chiar daca e pasajul din Ungaria e similar celor facute de turci pe A0 se vede clar ca movilele de pamant sunt mult mai inalte decat nivelul terasamentului si al coloanelor pasajului.
Deșteaptă-te române!

cfdp

parerea mea este ca pamantul natural din spatele culeii, pe langa ca nu este compactat in profunzime, in timpul executiei sufera tot felul de sapaturi-umpluturi locale (date de executia fundatiilor).
Chiar daca umpluturile din rambleu se fac corect eu consider ca tot masivul de pamint care are cel putin 6m inaltime se "scufunda" datotrita tasarii terenului de la baza. Asa ca observatia de mai sus cu incarcarea moarta cu suprasarcina din pamant in timpul executiei pentru consumarea tasarilor este mai mult decat oportuna. De exemplu, pe A10, tasarile umpluturilor din timpul executiei in proximitatea lacului stejaris au dus la concluzia ca blocajul de piatra nu este o solutie buna si s-au facut piloti.