Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

ddfab

deci iesirea de pe sensul opus, acelasi nod


imaginea buclucasa

 
vezi unde este amplasat stalpul cu indicatoarele in poza 1? banda de urgenta hasurata, lata, parapet si dincolo de parapet stalpul. asta este situatia normala.

in poza 2, acea banda de urgenta nu exista, parapete si stalp foarte aproape de banda 1. se vede clar diferenta. poate ca a fost o exprimare putin neadecvata si nu s-a facut omul inteles prea bine...banda de urgenta se vede in departare, cum reapare, progresiv. asta este optimizarea pizzarilor...sper ca acuma este mai clar...

danutzu_1069

#28561
@ddfab, pentru mine a fost și este foarte clar încă de la început....
Reciteste ce am scris.. dar relaxat și cu atenție...  ;)
Suplimentar, citeste si in normative ce este aia banda de urgenta (ce dimensiune are..., si cum se foloseste....)

Apropo, discutia mea era cu gicu... si nu prea inteleg ce cauti in discutia mea....

alecu26

Incredibil de prost lotul. Totul a fost pe ieftineala. De la.fundatiile la podul peste Raul Sebeș săpate fără sprijinirii, la deschiderile mici peste Mureș, la o echipa de fierari mutata peste tot...acum.asfaltul e varza. Era de la.inceput ca un covor adunat...acum se și strica. Eu ma mir cum au fost acceptate acele petice asa mici și asa prost făcute.
În concluzie....e lotul cam cel mai prost după lotul lui Imbecillio.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

xab80

Nu va mai certati legat de unde e stalpul cu indicatoare acolo. Nu e pe banda de urgenta (zona hasurata nu se calca=> nu e nici banda de urgenta).
Pe de alta parte, mai multi ati semnalat pozitionarea periculoasa al acelui indicator si cred ca ati zis bine... mai rau nici ca se putea.
Sa vedem cum va fi refacuta zona.

PS: ce e cu mentalitatea asta ca dam drumul la circulatie fara sa se refaca complet parapetii?? Daca cineva iese din nou in peisaj in zona respectiva, si de data asta nu va exista parapet de protectie?

Earthchild

Quote from: alecu26 on June 20, 2023, 11:09:56 PMÎn concluzie....e lotul cam cel mai prost după lotul lui Imbecillio.
Și CNAIR le-a mai dat ocazia să își arate măiestria și pe A0 și pe A7.


PS: ei or fi construit și viaductul din Genova?

TibiV

Quote from: TibiV on June 20, 2023, 12:27:07 PMHai ca @AlinC a postat acum 50 de minute o filmare de ieri cu nodul si lucrarile de reparatii la noile crapaturi/fisuri.
Se vede si stalpul cu pricina, si faptul ca acolo banda de urgenta se transforma in breteaua spre giratoriul de nord...
Alin, pui filmarea si pe forum?...

Uneori Alin nu vrea sa posteze, si cum au trecut 24 de ore, o pun eu ca sa ramana pe forum "lucrarea herculeana a reparatiilor": Autostrada A10 Sebes Turda, crapaturi in zona reparata la Alba Iulia Nord, 19 06 2023




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Aici nu se aplica regula ca după doua reparații, poți cere un produs nou?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AdrianRO

Si daca vor rezista zonele reparate...e clar ca cele nereparate vor avea aceeasi soarta..

GAC

Degeaba ne luam de Pizari, scopul constructorilor e sa obtina profit si se pare ca si-au luat in serios rolul.
Problema a fost si inca este la beneficiar, care nu si-a inteles rolul de reprezentant al intereselor platitorilor de taxe. Daca am fi avut un SF pe bune cu foraje geotehnice si implicit un caiet de sarcini cu specificatii tehnice cuprinzatoare si adecvate terenului, nu am fi avut acum probleme.
Constructorul a luat de bun SF-ul si a facut A pe deal instabil, ca la campie, imaginandu-si ca dealul o sa stea bat, conform SF facut pe genunchi.
Problema este la autoritati, iar constructorii mimetizeaza aceasta atitudine delasatoare... chiar si asa, cu aceste mici neajunsuri, A10 poate fi parcursa in 40-45 de minute. Acum 4-5 ani, acelasi timp era petrecut in fiecare din localitatile mai mari pe care acum A10 le ocoleste.
Eu va spun ca atunci cand proiectul va avea in spate un SF + caiet de sarcini beton, antreprenorii, fie vor lucra ca la carte, fie nici nu vor mai participa la licitatie. Banuiala mea este ca un antreprenor care ajunge de marimea lui Pizza, va prefera o documentatie bine pusa la punct, deoarece o documentatie slaba vine cu riscuri operationale, pe care un antreprenor "normal la cap" ar prefera sa le evite.

danutzu_1069

Nu-l împiedică nimeni pe constructor sa isi facă propriul studiu Geo, ca să fie sigur de starea locației... Mai ales dacă da de ceva... suspect în SF...

JohannDB


AlinC

#28571
Alba Iulia Nord:


danutzu_1069

Clar, se infltreaza apa in terasament...
Altfel de ce ar fora drenuri....

Asta cam trebuia gandit de la inceput....

prd.marius

tot in zona aia, dar pe sensul Turda-Sebes, s-a creat spre axul drumului o denivelare (groapa) destul de consistenta, evident prost semnalizata, si care probabil se va tot adanci.