Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cfdp

#28411
rasp. pt Muc cel Mic:
toate lucrarile, inclusiv pe parcursul executiei daca prin disp de santier sunt modificari fata de planurile vizate spre neschimbare, trebuiesc autorizate. La receptie RTL autorizatia este deja exiprata. De aceea te contrazic partial. Solutia pe o lucrare ulterioara daca nu este prinsa ca remediere in "programul de urmarire in timp" trebuie analizata tehnic si economic. De obicei cedarile si pierderea stabilitatii in programul de urmarire au ca mod de interventie " solutii date de expert tehnic".
Lui Hercule pot sa ii spun ca solutia este o "propteala" costisitoare.

 

akacrys

#28412
Nu vi se pare ca semnalizarea lucrarilor e deficitara (lipseste cu desavarsire :rant:) ? Doar 2 balize lesinate, fara presemnalizare din timp. Tare mi-e teama ca o sa se infiga unul in santul acela si o sa vedem o tragedie, mai ales ca lumea nu respecta limitarile de viteza :headbash:

oc7avian

Ăăăm... traficul e închis pe sensul ăla de mers. Ai filmare cuprinzătoare din dronă cu o pagină în urmă

Muc Cel Mic

#28414
@cfdp
Toate dispozitiile de santier fata de PT initial nu trebuieesc autorizate din nou. Ele trebuie doar aduse la cunostinta emitentului AC. Toate aceste DS se executa sub AC emis initial. AC este valabil pana la RTL, cu conditia cea mai frecventa a incepeii lucrarilor in 12 luni de la emiterea lui. Solutiile de remediere datorita ineficientei constuctiei dupa PT initial se desfasoara sub aceeasi ac initiala, daca lucrarile sunt in perioada de garantie. Evident ca toate aceste solutii sunt remedieri. Cat despre "comitetul ala tehnico-economic", nu gasesc nicio mentiune in vreo lege despre el. Ma poti ajuta?
Plus ca, expertul tehnic care intocmeste expertiza e calificat legal sa faca asta. cum ar putea un "comitet tehnico-economic" sa-l contrazica? In general, ar trebui sa ajunga o solutie data de proiectant, dar acestia de isi cam declina responsabilitatea solutiei spre opinia expertului si expertiza sa. Apoi pe baza ei, ei proiecteaza o solutie detaliata.
Pana la urma, toate solutiile de stabilitate versanti, taluzuri, constructii in general, pot fi catalogate drept "carpeli". Unele isi dovedesc utilitatea, altele nu, unele sunt mai scumpe, altele mai ieftine. Totul e relativ pana la urma.
Solutia sa nu fie o "carpeala care ar fi fost? Sa reproiecteze tot traseul prin alta parte si sa-l reconstruiasca integral?

cfdp

#28415
Facem polemica pe forum dar pot sa spun ca in judetul Cluj, de exemplu,  dispozitiile de santier se prezinta emitentului si intradevar el hotaraste daca modificarile aduse planurilor "vizat spre neschimbare"  trebuiesc reautorizate. Toate solutiile /bugetele inclusiv modificarile se aproba in sedinte de catre consiliul local in cadrul UAT-urilor, iar la CNAIR in succesiune: comisie tehnica la CNAIR, urmata de Min. Transporturilor, urmata de Interministeriala daca este nevoie de HG pt buget. In acest caz nu era nevoie de tot dar caonsider ca macar in sedinta la CNAIR ar fi trebuit sa se analizeze. Initial nu am intrat in detalii. Cu aceasta eu consider ca am incheiat, dar imi mentin comentariile pentru interventie.


dorum

astia iara fac gabioane cu excavatoru? :)

cfdp

Sa vedeți ce profil obez au!!!

Ionut

Profil obez? :lol:

Mărturisesc că de 15 ani de când urmăresc infrastructura de transport nu am auzit de expresia asta. Sau chiar e termen tehnic? Îmi imaginez cam la ce te referi, dar ai vrea să explici să mă asigur că la asta te referi?

TVlad

Gabioanele nu se construiesc prin definitie in situ? Stiam ca se aseaza manual bolovanii tocmai pentru a se imbina cit mai bine, ma rog, in functie de priceperea mesterului.

dorum

Profilu' pacii... cum se nimereste :) UMB a facut opera de arta la Soimus, astia fac ce pot si ce stiu :)
Si inca o data, nu sunt fan UMB...

paullie

Se vede pe filmarea lui Alin de la 5:30 incolo. Obez n-as zice dar scolioza sigur are  :lol:

cfdp

Ionut,"gabioane obeze" normal ca nu-i un termen tehnic. Din filmari se vede ceva, dar cand treci pe bretea se vede clar ca piatra in gabioane nu este zidita cum ar trebui. Asa ca se sprijina pe plasa, impingand-o spre exterior.

ddfab

^si totusi... pe utilaje scrie Zublin si am vazut si o masina cu Strabag...