Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dragos76

Asta de sus cred că e cam singura veste bună de pe A10, nu? :)

carutasul

i-a iertat și pe ăștia :)

Teo

La alunecarea de la Oiejdea pare aproape terminată lucrarea. Are cineva idee cât mai durează? Pare ca efectuează lucrări de finisaje de câteva săptămâni deja.

neobluenet

Am trecut ieri pe acolo si se turna beton in exteriorul zidului de sprijin inspre Turda, apoi urma dealul acela neexcavat. Nu pare ca sunt aproape gata lucrarile, dar daca isi dau silinta pot termina pana in decembrie.

In alta ordine de idei, pe lotul 2 inteleg ca nu e receptionata lucrarea, dar pe lotul 1 de ce e inca limita la 100 km/h? Ce mai e de lucru aici?


GIV

oo daca lucrau camioanele celor de la aktor de la deal pe a0 3 sud aveau progres dublu  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Kimi

Mi se pare mie sau pasajul de la Alba Iulia nord, in special sensul spre Sebes, e valurit rau de tot?
Nu ma refer doar la asfalt. Pur si simplu la orice te uiti e stramb si valurit, nimic nu e drept.

StefanCelMare

Pasajul peste Calea Ferată?
Acolo au mai închis câte o bandă uneori să lucreze la rosturi, la gropi (parcă apăruseră).
Niciodată nu a fost lin perfect.
Nici acum nu este, am fost de o săptămână pe acolo, tot îl simți când treci.

ddfab

^au lucrat la asfaltare si cu "nume de referinta", vezi Strabag, si tot prost au lucrat... au facut doar volum si valuri in asfalt, nu calitate si deja lotul pizza este plin de petice... dupa o ploaie mai sanatoasa apar noi si noi gropite, din care sar pietricele si in foarte scurt timp devin gropi. >:( 
au folosit asfalt preparat la mai multe statii si chiar daca au asfaltat continuu, soseaua se vede toata patata, cu zone mai inchise sau mai deschise la culoare,functie de unde a venit asfaltul, parca este o tabla de sah alungita...

Teo

Am uitat de Strabag. Dar forcing-ul din ultimele săptămâni de dinainte de darea în folosință îmi amintesc că l-au făcut Elis Pavaje și Florea Pavaje, firme locale cu puțină experiență la astfaltări (străzi și drumuri de interes local de câțiva km, nicidecum drumuri importante, precum autostrăzi).

dragos76

Chiar să fie așa de mare diferență dacă ai asfaltat drumuri mici sau autostrăzi? E diferență în procesul tehnologic, pe care ei să nu îl fi stăpânit?

Cetatean

Nu e mare diferenta pana la uzura,pentru ca acolo se folosesc extensii la finisor sa poti turna pe 12.5 m.
Operatorii de finisor, nu sunt foarte multi si sunt formati in zeci de ani.
As da vina mai degraba pe reteta,materiale si pe vreme. La momentul cand s-a facut receptia, asa ceva trebuia consemnat si respins,dar stim cu toii cat de mare a fost presiunea pentru deschidere. Si e normal ca au lucrat X ani.
Atat Florea,Elis si Strabag au turnat asfalt la GREU.

Europiu

Așa e. Cei mai noi de pe forum: Uitați-vă la documentările video aproape zilnice făcute in perioada aceea de @AlinC și veți înțelege de ce totul arată acum de tot rahatul
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

florin74

Daca nu au avut echipa de asfaltatori din Grecia :D Uite si partea pozitiva a faptului ca Aktor a lucrat in stilul lor traditional :lol: Oricum, e o diferenta majora intre calitatea caii de rulare de pe ST1 si cea de pe ST2.


cfdp

strabag a fost folosit pe ultima suta, inainte de 1 decembrie si a turnat sensul   Oarda  spre Sebes din dreprul spatiului de servicii. La -2grad, cu asfalt adus de la Sibiu parca , oricum de la distanta, intre doua turnari grinda se raceste si apar denivelari la inceput de turnare. Pe acel sector se si observa denivelarile mai mari. In ce priveste asfaltul fabricat in zona, sa nu uitam ca pe rampele pasaj DN1, groapa a aparut "a doua zi" dupa asfaltare.