News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

crystale

Nadaselu - Sibiu (ieșire de pe autostrada spre Veștem) 1:35, în condițiile în care am mers cam cu 115-120km/h in zona de limitare la 100.

Concluzia - mulțumiri tuturor celor care au ținut sub observație loturile astea (atât de la sol cât și din aer) pe parcursul ultimilor 7 ani cât și celor care au strunit constructorii în (prea) scurta perioadă în care au condus ministerul Transporturilor!

GENOX

Tin si eu sa multumesc tuturor celor implicati dar nu in ultimul rand lui Cutter si echipei lui. Va multumesc baieti. Mare pacat de conjunctura politica dar mergem mai departe...

NewBest

^^^ Aktorii chiar au semnalizat bine limita de 100. Sunt puse semne cam din 2 in 2 km cu limitarea, si au acoperit semnele permanente cu 130 (chiar si pe cele cu limita de viteza pe fiecare banda de la iesiri si pe cele cu 130/80 pe ploaie). Au fost mult mai atenti la detalii decat vecinii italieni, care au pus un singur semn la inceputul lotului...

Cat despre calitatea lucrarilor, sunt la alt nivel fata de pizzarotti la asfalt. Am observat doar cateva locuri unde s-a simtit o usoara denivelare la imbinarea intre straturile de asfalt, dar si atunci stateam foarte atent sa prind detalii de genul. Probabil sunt insesizabile la un mers normal. Ca si comparatie, imi amintesc ca prima parere pe lotul 1 prin zona Alba sud a fost ca sar de pe drum daca nu ma tin bine de volan...
Sper sa reziste bine si in timp asfaltul.

La capitolul poduri, mi se pare ca Retter a facut treaba foarte buna. Nu s-a simtit nicio denivelare sesizabila pe suprafata celor 3 poduri mai mari (Teius, Radesti si Sancrai). Chiar nu observi la Radesti ca treci de pe grinzi de beton pe grinzi metalice si inapoi (spre deosebire, din nou, de vecinii italieni la Alba nord). Rosturile de dilatare se simt, dar foarte acceptabil. Ramane sa vedem cat se va mai tasa terasamentul, in special la Teius, dar daca se va interveni la timp nu vor fi probleme.

Un plus pe acest lot este ca nu s-a facut economie deloc la capitolul panouri fonoabsorbante. Nu cred ca am mai vazut alt lot de autostrada cu atatea zone protejate.
A postat un coleg acum cateva pagini o imagine cu un indicator ascuns in spatele acestor panouri. Din ce am vazut, s-a remediat problema. Indicatoarele au suporturi mai inalte in zonele astea si stau practic peste zidul de panouri.

Trecand pe lotul asta mi-am amintit de nenumaratele aspecte care au fost dezbatute pe forum in toti anii astia. De la grinzile supratraversarilor cu golul acela in mijloc, la zona cu maci, ridicarea spectaculoasa de grinzi de la Radesti, ridicarea "esuata" de la Teius, zone cu terasamente sau balast stabilizat refacute, zone inundate, utilitati relocate dupa ani de zile, precum si problemele mai recente de la Oiejdea si Sancrai... Lotul 2 abia s-a deschis, dar e deja un lot plin de istorie :lol:

Ma bucur ca in cele din urma putem circula pe bucata asta extrem de asteptata de autostrada si multumesc si eu tuturor celor implicati in realizarea si urmarirea acestui obiectiv.
La multi ani!

GIV

inca 2 filmari cu lotul 2 dupa deschidere pe calanul otto de pe youtube





Liviu M

După părerea mea (am mai zis-o, cred c-a fost primul meu post pe forum), problema semnelor pe autostrăzile românești e că sunt singure.  :D Adică sunt doar pe dreapta. Sunt destul de ușor de ratat, sunt suficiente câteva camioane.

StefanCelMare

@alexV
Nu-s de acord că viteza de 100km/h e riscantă. Pe Autostradă, cam atât pot băga TIRurile. Chiar toate presupun un risc?
Pe banda 1 viteza de 100 km/h este adesea folosită și de cei care merg la consum (100-110).

Nelu63

Final de proiect.
Multumesc lui Alin, Daniel ,Rocklee si Adisan pentru fotografii si  filmari cat si celor care au mai participat la diversele documentari de la fata locului si nu i-am amintit. Am urmarit cu interes pe forum atat discutiile cat si fotoreportajele si sesiunile de filmari video de la inceput si pana la sfarsit .Pot spune ca sunt foarte fericit ca sa ajuns la un final fericit, singurul regret pe care il am este ca se construieste prea incet si ca imbatranim prea repede.😂 Acuma cea mai mare dorinta a mea este finzlizarea zonei cu tunele de la Holdea -Margina.Va salut cu drag dragi colegi de forum si va doresc sa aveti parte de cat mai multe bucurii provocate de constructii noi de infrastructura rutiera cat si feroviara. O zi buna sa aveti si sa auzim numi de bine.

horyatm

Subscriu. De când am mașină elecrtică, rareori depășesc 120. E mult mai eficient să emrgi cu viteze mici. Pe distanțe scurte (sub 100km) merg liniștit cu 100, fiindcă rareori sunt nevoit să depășesc. Stilul acesta de condus e extrem de confortabil, ajungând la destinație mult mai odihnit, iar ca timp, pierd poate 10-15 minute.

Periculos? Nici vorbă. Ba dimpotrivă, e mult mai liniștitor și sigur.

Poate fi periculos în 2 situații:

1, Atunci când unii stau în spatele TIR-urilor.

2. Atunci când se depășeșete cu 100-110.

Eu când depășesc, urc la 120. Scuze de off topic

ddfab

#27578
un soare ( la propriu)care incearca timid sa iese dintre nori... zona Oiejdea...

ca la figurat, a iesit de vreo 2 zile... :D













ma alatur si eu bucuriei deschiderii acestui lot, chiar daca putin mai tarziu, si as dori sa le aduc multumiri, pe langa colegii mai noi, care au realizat filmarile din ultimul timp(@Alin C si @ Adisan), colegilor mai vechi, cu care am luat la picior acest segment... @ adiarc, prima iesire documentata cu un fotoreportaj, @ cipprebe, cind cred ca a realizat prima ridicare de drona in aceasta zona, @stefan01, cu care, intr-o vara, pe langa calea ferata de la Teius, ne uitam nauci in sus, la zidurile de sprijin care formeaza cutiile actuale de langa podul CF de la Teius, intrebandu-ne: ce dracu-i aici? si nu in ultimul rand lui @elion, impreuna cu care am fost si pe lotul 3 si am "luat" si o ploaie buna... :)
in rest, tuturor celorlalti, sa ne auzim cu bine de pe alte loturi, din alte regiuni!


prd.marius

Wow, cate comentarii pline de fericire pe acest thread.
Cred ca a fost cea mai asteptata deschidere ever. :)))

Am parcurs si eu acest drum nou in zilele libere, iar impresia este ca desii ambii constructori si-au batut joc de noi, Pizza si-a batut joc de doua ori mai mult.

Nu stiu ce impresie aveti voi, dar eu ma simt mult mai incordat pe lotul 1. Mi se pare mult mai slab semnalizat, si denivelat. Trebuie sa tii bine de volan, nu gluma. Fata de lotul 2 unde chiar e aproape perfect asfaltul.

Iar pe lotul 1, la Alba Nord, acel indicator pus pe banda de urgenta, e de noaptea mintii...

goanga


AkaManah

Azi dimineața am întâlnit 10 mașini pe DN din care 9 albanezi si un rătăcit de Covasna. Nici un TIR. Nu credeam ca o sa pot merge pe DN pe pilot automat. Una cu alta, e grozav.

montaniardul

@prd.marius Da este fireasca aceasta bucurie mare atunci cand se inaugureaza o bucata de A care inchide un culoar important de drum care leaga ceva concret. Situatiile astea vor fi din ce in ce mai dese, cel putin pe A3 sau A1 in zonele Transilvania, Banat si Crisana.

Vlad94

^^ST2 nu apare încă pe GMaps. Pe Waze apare și rutează.

dimitrie

^ ST2 nu apare pe GMaps dar ruteaza ruta complet pe autostrada.
Am incercat un Iasi -> Timisoara si ruteaza, pe la Targu Mures -> Campia Turzi, A10 etc.. inainte ruta Piatra Neamt -> Cheile Bicazului -> Sovata Praid -> Tarnaveni -> Blaj.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.