Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EugenRo

#27150
^Pe panou, in loc de Turda, mai logic ar fi fost Targu Mures. Dar in fine...  :zen:

cristi5

Va rog sa ma scuzati, m-am exprimat gresit. Pe portiunea 1+1 scopul meu nu era viteza, ci *siguranta*. Evitat intrarea involuntara (sau voluntara mai stii??) pe contrasens.

pbh

Am vazut ca pregatesc si banda mediana pentru asfaltare, probabil pentru a permite asezarea unui sir de separatoare New Jersey. Celalat rand va fi intre cele doua sensuri provizorii langa banda intrerupta in sensul spre Turda care este mai lat (+banda urgenta). In concluzie, loc este. Sa speram ca nu fac o romaneasca cu jaloane ca si pana acum .

xab80

^^^
@EugenRo: este corect Turda, deoarece A10 leaga Turda de Sebes. La Turda ai multe directii posibile, ele sunt marcate la jonctiunea cu A3.

EugenRo

#27154

Nu e vorba de Turda in sine ori de Campia Turzii, e vorba de oportunitatea de a marca un oras important pe panou. Si cum nu era loc decat pentru 4 destinatii...

elphax

Teoretic se putea pune Tg Mures in loc de C, Turzii. Dar de fapt s-a pus prima localitate.
Adica jonctiunea este Turda. Prima localitate mare dupa Turda sunt de fapt cele 2 de pe A3 in stanga si dreapta - Cluj Napoca si C Turzii.
Si era absolut necesar sa fie pus Bors pentru ca este iesirea din tara . Era bine sa fi fost loc si pt Tg Mures pe tabla aceea.

Totusi dintre  cei care vin de ex dinspre Nadlac/Deva sunt mai putini care ar vrea sa mearga spre Tg Mures comparativ cu cei care merg spre nordul Moldovei si probabil o vor lua spre Bistrita.
Daca am avea A8, da , ar merge pus chiar Iasi/Letcani in loc de Tg.Mures, nu ?

xab80

^^^
In general, se pun jonctiuni mari pe indicatoare de directii si de destinatie, dar inteleg dilema voastra. Poate, in afara de Turda, mai trebuiau puse SI alte directii. Turda e reper pentru ca se termina A10 acolo, respectiv este jonctiune majora intre doua autostrazi.
Acu' 20 de ani, cand calatoream - fara waze - prin Germania, urmaream indicatoare cu repere spre jonctiuni si nu destinatii finale. Alea apareau odata ce te apropiai sau dupa jonctiunile respective. Cred ca e un exemplu destul de bun de urmat... :)

stangabriel

#27157
Quote from: cristi5 on November 06, 2021, 11:19:57 PM
Va rog sa ma scuzati, m-am exprimat gresit. Pe portiunea 1+1 scopul meu nu era viteza, ci *siguranta*. Evitat intrarea involuntara (sau voluntara mai stii??) pe contrasens.

De asta am intrebat si eu, de ce nu e marcaj temporar cu galben. Oricum se va merge cu roata pe marcajul alb, o sa distruga repede.
Vad ca pe dreapta pun parapeti metalici.

Asfalt median, doar unde le permite drumul. E o portiune lunga cu rigola de beton. Nu cred ca o sa o acopere, deci nici varianta  asta nu va merge.

Totusi, pe A2, la refacerea stratului de beton, nu au fost probleme grave, portiunea e scurta. Cum spunea mai sus un coleg,sa fie marcata bine ingustarea.

Adisan

Lot 1, zona parcărilor 06.11.2021

https://www.youtube.com/watch?v=nkP9U3UPuGA&ab_channel=Adisan

Nod rutier Alba Iulia Sud 06.11.2021



Lot 1, nod rutier Sebeș 06.11.2021


EugenRo



^oribil au lucrat Pizza. In filmare se vad atatea  :((

montaniardul

@ Archi: Da asa-i. Semnul ala este periclos de aproape de benzile de circulatie pe sensul spre Turda la nodul Alba Iulia Nord. Ar trebui sa-l mute de acolo si sa "repare" cumva zona, doar ca cred ca bordura aia face parte din zidul de sprijin care separa autostrada de banda de iesire spre nod...

xab80

Quote from: EugenRo on November 07, 2021, 07:39:37 PM
^oribil au lucrat Pizza. In filmare se vad atatea  :((
Am observat si eu. Unde trebuia sa se scurga apa aia? Oare mai pot fi trasi de urechi cei de la pizza sa remedieze?

stangabriel

Nu stiu daca acolo e panza freatica, dar nu e departe.

Observ ca albia Raului Sebes inca nu este adusa la forma initiala, apa bate in piciorul Podului, iar podul tehnologic inca e acolo.

Nu au avut viituri deoarece Raul Sebes are multe lucrari Hidro pe el, debitul e regularizat, pana la o evacuare de urgenta a unui lac. Dar totusi, cand protejeaza picioarele podului ?

adiarc

sunt inca nenumarate zone cu taluzuri neaingirijite,cu mizerie,,,total neangrijit.....plus copacii plantati pe toata zona sunt uscati...nu le-au cazut frunzele natural...pt ca au fost plantati aiurea in plina vegetatie fara sa fii fost in ghivece speciale de transplantare....
per total atentie zero la detalii si un stil de munca mizer...si la propriu si la figurat...ani lumina fata de UMB sau Strabag pe recentul A3 aproape de inaugurare...

Repet ceea ce am mai spus...si pt aceste detalii ar trebuii acordate pe viitor bonificatii de punctaj
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

elphax

mizerie peste tot, nodul Sebes arata ca dupa razboi, inca nu au stricat nici podul peste rau.