Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Granata06

   Nu e vorba ca lipseste un strat de asfalt, problema e ca nu ai cum sa mergi cu 50 - 60 km/h si sa nu le simti ca naiba acele dale. In timp trecerea de la mediul elastic la cel rigid se va accentua. Asa ceva faci la strazi rezidentiale nu la drumuri de tranzit. In fine, pentru multi nu e problema acuma, mai vorbim dupa ce se da in trafic.

paulmare

^ a pus alexv acum ceva vreme solutia de consolidare de la Oiejdea, dupa ce termina grinda de coronament sus pe deal unde au lucrat forezele si sistemul de drenaj, unde e mormanul de pamant pus sa rezeme primul zid o sa fie in solutia definitiva tot un "morman" de pamant armat cu un parament mineral (cred ca piatra sortata in spatele unei plase sudate zincate), o sa arate cumva cat de cat ok sper eu, deci o parte din morman ramane, dar va fi mai mic sa incapa o jumatate de autostrada, va avea grile de armare, si va avea o "fatza" 

Unde demoleaza sa puna sistem rutier intre cele doua sensuri ale autostrazii - inseamna ca si aktor a crezut ca vor rezolva mai repede la Oiejdea, bine ca si-au asumat deschiderea si asa

Daca aktor in loc sa lase pe euroconstruct sa faca fusareala aia de "lucrare geotehnica" (prima solutie de consolidat dealul avea si aia 3 randuri de piloti si ancore mai lungi) si faceau de la inceput ce trebuie cu un contractor care mai facuse de astea - alta era treaba acuma,

StefanCelMare

#27137
Ce-o să ne facem fără filmările de pe A10?  :lol:
Timp de 7 ani, ne-am obișnuit cu ele.
Ce ironie. Deși îmi plac filmările, de-abia aștept să nu mai văd update-uri săptămânale, asta pentru că le voi simți sub roți la fiecare 1-2 luni maxim.

PS. deodată cu deschiderea lotului 2, poate ar fi o idee bună să se facă presiuni pentru licitarea benzinăriilor pe A10/A3.
Este problematic și acum, dar să vezi peste o lună.
Alba-Gilău este peste 100 km, fără nicio benzinărie.
Lux, nu?

zuma80

Asta este unul din putinele momente cand "negru in fata ochilor" provoaca bucurie!
Pentru A6!

dragos76




până la urmă pare mai bună soluția asta cu devierea de la linia inițială a DJ-ului. Dacă se făcea rampa de urcare pe aliniamentul inițial, era problemă serioasă cu acele case de pe partea sudică, care sunt mult mai aproape de DJ. În soluția de acum casa de pe nord e totuși mult restrasă, și nu e afectată atât de mult de rampa de pe noul amplasament.


Powered by API/PUM imgur uploader

florinalba

#27140
^
din cate stiu eu acum este pe aliniamentul initial. si cred ca nu gresesc. Acele case s-au retras deja de la DJ. Devierea temporara este facuta pe fostul aliniament al curtilor lor.

elphax

#27141
s-a mai discutat, nu au mutat nimic cele 2 case de pe Nord, se vede si teava de gaz ca este tot acolo in fata gardului. si inainte aveau cam 3 metri de la gard la drum.

drumul a fost mutat putin in dreapta cat au lucrat, pana la aliniamentul stalpilor

https://www.google.com/maps/@46.2941494,23.7549016,3a,75y,48.9h,87.99t/data=!3m6!1e1!3m4!1sx_ZHbRTk9GQoMTckDVcBIg!2e0!7i13312!8i6656

Goldmund

Mi-am adus aminte cum priveam cu nerabdare macaraua acea imensa care ridica un pod, acum 1 an si trei luni:

https://www.youtube.com/watch?v=6SjLJ5jyFck&ab_channel=Z

cristi5

Eu ma bucur ca o firma ca Aktor, listata la bursa, a putut sa atraga capital si sa duca proiectul la bun sfarsit, cu bani de acasa. Pacat ca lucrurile astea iau timp, dar decat deloc...

Intreb si eu pentru prietenii ardeleni, cum face si un coleg mai sus, nea Beni cand se listeaza la bursa? Cand vine cu bani de acasa din afacerile facute inainte?

Ce preferati, un Manolis listat la bursa sau o firma-chiosc de familie romaneasca verde care incearca sa mai ciupeasca la o consolidare si pe chestia asta tine contractul in limbo de cat, un an, doi?

Vedeti ca si multlaudatul UMB e tot firma de familie, unde deciziile le ia un singur om. Deja a renuntat sa liciteze la unele tronsoane pe care le putea face cu brio si cu ochii inchisi (A7). Pare ca si-a atins limitele. Oare cate alunecari mai poate duce fara o structura de capital si management? Hm.

cristi5

#27144


As propune niste New Jersey fix pe mijlocul platformei, deci fara sa se tina cont de marcaj. Siguranta ar fi de cateva ori mai mare si s-ar putea chiar lasa limita 100.

Pe sensul Alba-Turda (plan apropiat) s-ar circula calare peste linia continua care delimiteaza banda de urgenta dar nu cred ca e o problema (poate sunt solutii tehnice sa fie acoperita temporar linia)

Se va ocupa cineva din CNAIR? Probabil ca nu. Dar las ideea aici ca nah, de aia-i forum.

pbh

80 km/h va fi mai mult decat decent pe acea portiune. Teoretic nu va fi respectata limitarea de viteza dar pe de alta parte este o sansa mare ca sa fie in coloana un TIR care merge cu max 80-90km/h.
Nu vad nici un motiv ca pentru doar inca un km cu limitare de viteza sa ne stresam acum. Sa deschida cat mai repede tronsonul si vom avea numai de castigat.

RaduC

Nici nu se va simți o eventuală limitare la 80 km/h în acea zonă. Condiția e ca îngustarea să fie semnalizată din timp (2km presemnalizare și balizaj) și implementată ca la carte.

Adisan


TibiV

Adisan,
multumim!

Sunt curios ce cuvinte de recunostinta are JohannDB pentru giratoriul Alba Iulia Nord...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Archi

Nu tin minte sa se fii discutat in trecut acest subiect. Acuma oricum cred ca este cam tarziu sa se faca ceva dar cred ca este important de notat.

Mi se pare de-a dreptul criminal cat de aproape este stalpul pentru semnul de circulatie de prima banda.





Powered by API/PUM imgur uploader