Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 29 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

intre timp PORR a depasit 40%. DUpa ce termina structurile pot face imediat terasamentele in august-octombrie.
Pacat de podurile de pe lotul TS, dar chiar si asa, nu m-ar mira ca aceste 2 loturi sa fie gata chiar de anul acesta. Dar la termen vor fi gata cu siguranta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Porr va inainte repede de acum inainte. Grinzile sunt scumpe...si in curând va incepe sistemul rutier, care de la balast stabilizat in sus e si el scump.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Mersi Eurocopter ptr filmare !
Am rugamintea daca se poate sa redenumesti in youtube filmuletul ca A10 Turda - Sebes. Acum e Sebes - Turda si ma bulverseaza ca nu recunosc succesiunea de forme geografice, amprente de localitati, intersectii etc. Poate n-ar fi rau de filmat intotdeauna in aceeasi directie. Tu din cite stiu esti clujean, puteai sa filmezi la intoarcerea acasa, deci Sebes -> Turda, ca sa pastram tot timpul aceeasi directie de parcurgere a traseului. Multumesc ptr intelegere.
Common sense will get you far !

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

IlisescuV

#2704
vancouver - Eu inteleg ce zici dar nu putem compara Germania cu Romania. Noi efectiv nu avem autostrazi pe care sa circulam si lipsa lor trage in jos toata economia. Si ei mai au lipsuri dar au conectate intre ele toate zonele Germaniei. Noi nu avem nici macar o autostrada dintr-o parte in cealalta a tarii si nici nu o sa prea avem prea curand.

Cat despre cat de in domeniu sunt, de profesie sunt inginer constructor si dupa cativa ani de munca in domeniu m-am mutat pe IT pentru ca m-am saturat de toate tampeniile ce se fac la noi. Prefer sa dorm linistit noaptea si nu sa dau explicatii de ce sunt x probleme, de ce nu s-a respectat proiectul si prefer o zi normala de munca nu una de minim 12 ore + sambata.

LE: scuze de oftopic.

sebi07

#2705
Din cate observ din filmare Porr a inceput in forta, pe cand celelalte firme inca n-au "apasat" pedala de acceleratie...

Goldmund

vancouver,
ma bucur ca ti-a raspuns Ionut
Trebuie sa precizez ca anumite autostrazi germane(precum A99, nu mai vorbim de A31 care sub privirile mele a fost construita in peste 30 de ani) nu au mai fost dorite de noua elita politica germana "verde" si asa sunt explicate multe din "intarzierile" de aici. Baza autostrazilor germane a fost pusa inainte de 1945(cei 4 mii km de autostrada) cand practic s-a construit sau s-au trasat unirea tuturor oraselor mari ale Germaniei. Pana in 1975, Gernania Federala avea mai mult de jumatate din autostrazile Europei si avea  toate orasele mari unite. Dupa care, Germania a construit greu autostrazi(v. si A31) dar mai ales Bundesstraßen("B") si cu ajutorul ...Bundesland-urilor.

Si eu ma bucur de A10 ca incepe sa prinda contur, dar grija oamenilor e fireasca, tinand cont ca cei din zona (mai ales) au trauma Autostrazii Transilvania care nici pana acum nu e terminata...As mai aminti de A1, finantata practic de UE si pentru care  nu m-as fi gandit in 2008 ca va dura constructia ei pana in(cel devreme)....2020(cu Pitesti-Sibiu), ca nu va dispune de statii de benzina si moteluri cu restaurante...


Mersi mult pentru filmare! - care va ramane un document...

Ionut

Va rog nu deviati. Vorbiti strict de A10.

Ioan76

Quote from: dr4qul4 on May 14, 2015, 01:25:30 PM
intre timp PORR a depasit 40%. DUpa ce termina structurile pot face imediat terasamentele in august-octombrie.
{...}

Bună - am avut ieri un drum între Cluj și Timișoara ( și retur ) și din ce am văzut segmenul de la PORR e cam singurul pe care se vede mișcare serioasă ( cu toate rafalale de ploaie am remarcat două cife ce turnau beton pe traseu ) - și cred că e singurul finalizabil oarecum în termen ( din moment ce termenul e martie în mod cert ar trebui să fie gata cu lucrările majore înainte de căderea iernii că altfel mai mult de bibileli nu pot face mare lucru ).

Tot nu ar fi rău și oricum - la ce măcel e între Turda și Alba se simte extrem de mult nevoia. :(

gdaniel

#2709
Multumiri Eurocopter, dar poate unii dintre forumisti nu au observat ca din filmare lipseste:
- sectiunea nordica a L2 (cu cele 2 poduri peste Mures) mai precis (in sensul in care a fost efectuata filmarea) de langa Sancrai (min 9.10, traseul era tot inainte) pana langa Beldiu (min 9.20);
- sectiunea medie a L1 intre podul peste Mures (min 16.20, traseul era tot inainte) de la Oarda si podul peste raul Sebes (min. 18.00).

Cred ca mai erau ceva sapaturi de descarcare arheologica si pe acolo...
Cel putin la podul in diagonala de la Sancrai nu se vedea nimic (in coltul stanga sus in jurul min. 9.10) dar eram curios daca au miscat ceva la podul de langa Radesti/Leorint.

AkaManah

De cateva zile se desfasoara sapaturile de sondaj arheologic pe tronsoanele 1 si 2. In acest moment arheologii MNUAI sunt pe tronsonul 2 in zona satului Sincrai. Ieri au sondat intre Leorint si Radesti pana la limita Sincraiului.

florin74

#2711
Un furnicar de masini si utilaje pe lot 4. Excavatii, terasamente, grinzi, pregătiri pentru suprabetonari, pe tot lotul. TS a început sa lucreze si pe portiunea dintre Inoc pana la traversarea DN, atât la deviere retea apa, cat si la terasamente. De asemenea, au marcat portiunea de la iesirea din Decea pana dincolo de traversarea Dn cu linie galbena continua si limita de 60. Loc bun de radar.  :lol:
Pe lot 1 si 2 nimic semnificativ.

horatiu.cosma

Am urmarit ultima filmare de pe lotul 4 in paralel cu cea din martie, banuind din pozele puse si din vestile aduse de colegi ca o sa fie diferente majore. Si intr-adevar, va invit si pe voi sa incercati aceeasi abordare in continuare, la urmatoarele filmari. Creste inima cand se vad terasamente unde inainte era camp, pe distante lungi, grinzi unde inainte erau ceva mustati iesite din pamant etc :).

Ionut

Cei de la TS trag la fel de tare ca Porr? Sau e diferenta clara de ritm/mobilizare?

florin74

Si pe lot 3 se lucreaza, poate nu la fel de sustinut, dar este alt tip de lot - problema la ei ca este lotul mult mai mic decat pe lot 4, in schimb au  podurile  peste Mures si CF, care cred ca o sa faca imposila deschiderea lotului anul acesta in stadiul in care se prezinta in prezent- , nu au atatea excavatii de facut sa necesita o mobilizare foarte mare, cum este la PORR in prezent.
In rest nu cred ca au mari dificultati, dar zona pe care s-au concentrat pana in prezent e mai putin vizibila din DN, doar dupa praful care se ridica iti dai seama ca se lucreaza. Cred ca intr-o saptamana maxim 2 incep sa traga tare pe portiunea pe care au avut santierul arheologic si devierea de retea de apa.  (si care e vizibila din DN)