Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

florin74

#26880
Ultimul calcul la Aktor le da o paguba de 70 mil euro pe lotul asta... aproape 50% din valoarea contractului.
Grosul multumita partenerului roman din gasca Golden Blitz (aproximativ 50-60 mil), diferenta  datorita intarzierilor si managementului deficitar, mai ales in perioada 2018-2020.
De cand au preluat olandezii fraiele - primavara 2021, se simte clar o imbunatatire. Din informatiile mele, CEO Aktor venea lunar in Romania sa discute cu conducerea MT/CNAIR, sa gaseasca solutii de deblocare si accelerare a lucrarilor

Oricum, ce e de laudat la greci e ca totusi nu si-au luat catrafusele si sa plece de pe santier, ci si-au asumat pierderile, au adus bani de acasa si totusi termina lotul. Nu stiu cati constructori romani ar fi inghitit asa ceva. Cel mai bun exemplu e STRACO si nea Beni....

alexandru_m

@GAC

Serios? Sa inchirieze inca niste statii de asfalt, inca niste finisoare, inca niste basculante, sa mai plateasca inca niste salarii in plus pentru ce? Ca tu si Pistol sa va uitati la 20 si ceva de km de asfalt care sta in soare pana se stabilizeaza un deal?

De ce nu trageti si dupa aia care sunt de vina pentru 5 ani de intarziere? Pe SFuri din birou, fara foraje geo, pe lucrari fara AC, pe relocari de utilitati facute la 3-4 ani DUPA ce trebuia circulat deja pe autostrada?!

Strainii astia nenorociti. Lasa ca rupe nea beni norma pe A3, la fel ca Straco. Puii nostri de daci liberi.

carutasul

să fim serioși, o parte de vină e din cauza managementului în stil grecesc al Aktor de până acum. Că nu te păcălea Euroconstruct așa de vizibil de pe lună sau ...de pe forum dacă erai un manager adevărat. Asta dacă nu cumva conducerea locală a colaborat cu țeparii, cum m-aș aștepta eu...  Însă evident că o mare parte a vinei e și la autoritățile noastre, de asta mai bine închidem capitolul și tragem concluziile. Acum e un alt management, poate și la CNAIR s-au mai tras niște concluzii, s-au mai format niște reflexe, vom vedea. Trasul cu pușca nu prea ajută decât ca ultimă soluție, în anumite cazuri. Câtă vreme constructorul își asumă pagubele ( pagubele le sunt în mare parte datorate, și lucrările proaste, și consolidările defectuoase, măcar dacă le făceau corect puteau să facă niște claim-uri referitoare la calitatea SF_ului, dar așa...) hai să finalizăm și să mergem mai departe. Dacă Aktor nu se întoarce împotriva managementului de atunci, treaba lor, o să o pățească și data viitoare...

StefanCelMare

Doamna Ioniță a fost o excepție aparent în peisajul persoanelor numite politic.
Nu rețin să fi amenințat pe nimeni, dar a scos din impas aceste două loturi de pe A10.
Este un mod falimentar de a face afaceri ăsta cu amenințarea. Amenințarea mergea acu 2-3 ani, când Aktor nu era în șantier. Atunci da, soluția era amenințarea cu rezilierea.

rocklee

#26884
Nui mai plangeti atata pe Aktorii...este firma care au luat cei mai multi bani de la statul Român...
Pe claimuri si procese ...mai vine si reversul medaliei...
Nu ne-au tinut 7 ani cu un lot la campie ...ce usor se uită...

hefaistos

Problema nu e ca AKTOR. Stim noi ce le poate pielea. Probleme daca e doar o declaratie a unui contopist sau se pregateste din nou "metoda reziliatul".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

chiar mă gândeam dacă nu ar merge un comunicat API pe tema asta, că rezilierea implică renunțarea la garanție . Că e bine să știe și ei, dacă cumva au asta în vedere, că nu toți o să se lase păcăliți. Dacă mai apare și într-o publicație-două probabil am fi siguri că stau liniștiți ....

adiarc

o sa-si ia banii prin claimuri..e evident..ca doar nu sunt un Ong pt infrastructura din Romania
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

21/24 km uzură, 24/96 km de marcaj rezonator (după 10 zile de lucru), a mai rămas o "cutie" la Teiuș fara stabilizat, avem binder la Oiejdea in deal, la Sâncrai sunt aproape sus cu rampele și am vaga impresie că săptămâna asta o să închidă accesul acelui proprietar pentru a termina zidul de sprijin și rampa.

Următoarea lună e important sa stam cu ochii pe obiectiv, iar filmările cât mai dese in punctele nevralgice vor ajuta sa fie ridicate perdele de fum.

RaduG

Mulțumim pentru update Horațiu.  :cheers:

alexandru_m

@rocklee

Eu nu plang aktorii. Spun doar ca vina e poate 20-30% la ei, restul la MT, CNADNR, CNAIR.

Claimurile alea le-au luat dupa judecata prin tribunale, deci le-au luat avand dreptate. Vina pentru claimuri tot la ai nostri este.

alexmocian

Parea mea este urmatoarea, daca haiducul asta de la CNAIR scoare "pistolul" si-l impusca pe aktor sa va luati adio de la a circula pe Lotul 2 inca vre-o 2-3 ani asa ca eu zic sa tineti degete incrucisate si sa speram ca pana in December este fain de umblat si cu restrictii de viteza. La cati chiauni vad ca au masini si fac ravagii pe DNuri este buna si HP de la Alba la Aiud. Hai s-o acceptam asa cum este si de ce suntem capabili la ora actuala, ca deh nu sunt prea multe minti luminate la varful MT si CNAIR zilele astea. Cheers

paulmare

^ Rocklee de bine de rau, cand a preluat Aktor proiectul toti "localnicii" nu erau platiti de euroconstruct, si aktor a platit de bine de rau din urma apoi a trebuit sa plateasca in avans orice - am vazut si eu un comunicat de la Prebet Aiud ca pentru "asociere", orice comanda, fier fasonat, beton, prefabricate etc - il dau in lucru doar dupa ce au confirmarea de la banca ca au incasat in avans, asa o fi fost si cu ceilaltii
Cum a ajuns aktor in halul asta, si ca sefuletii locali nu cred ca de prosti au constribuit la tzeapa lui euroconstruct, si sa ca sefii mari ai aktor au inghitit atatia ani ce le-au servit "managementul" din romania, asta e cu totul alta alta discutie

Adisan

Nod rutier Teiuș, 09.10.2021



Zona Oiejdea 09.10.2021



Sâncrai, relocare DJ142L din 09.10.2021


alexandru_m

@Fred

Vreau eu detalii, cat mai multe. Daca ai ceva de spus, spune.