Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

elphax

ce ploaie? pana sambata sunt sanse minime de ploaie

mariansb

La ora 17 cei de la Elis  asfaltau in zona giratoriului de la Alba Iulia Sud, unde nu fuseseră terminate lucrările la deschiderea de anul trecut.
Și la parcarea din zona Oarda, pe sensul spre Sebeș , se lucra. Sunt pe final ambele parcări
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

bbogdan8







Miscare de forte si la sensul de la intrarea intrarea in Alba dinspre Turda, din pacate doar o poza



alin2pas

Se pare că au dispărut cozile. Cam pustii giratoriile!

hvm

Nush ce le-a luat atata timp sa faca aceasta varianta....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ddfab

^ probabil lenea si nepasarea...
azi dimineata a fost inchisa breteaua de urcare pe A10 spre Sebes din giratoriul sudic al nodului Alba Nord. traficul spre Sebes, este directionat spre giratoriul nordic si de acolo pe urcarea temporara . la fel, venind dinspre Turda, in giratoriul sudic, nu mai poti iesi spre centura Alba. au inchis cat de mult au putut  giratoriul sudic, pentru a se putea desfasura lucrarile si posibil sa vedem asfaltari noi la breteaua de urcare si din nou pe podul peste CF, unde au mai fost gropi. zilele trecute, spalau si periau breteaua de coborare de pe autostrada.
acum ar merge bine o drona in zona, sa vedem cum se desfasoara traficul si lucrarile... :)

Cristian_cj

🔵 Ieri, 07.10.2021, Directorul General al CNAIR S.A., Cristian Pistol, a efectuat o vizită de lucru pe lotul 2 al autostrăzii Sebeș-Turda:
"Am verificat lucrările la punctele critice pe care le știam deja, si anume km. 19, km. 26 și km. 40, unde avem mari întârzieri. Totodată, pe tot lotul de autostradă există probleme inclusiv din punct de vedere al siguranței circulației: nu avem montat parapete median pe mare parte a lotului, marcajele sunt aproape inexistente, la fel și gardul de protecție împotriva animalelor.

🔵 La discuțiile purtate cu managementul companiei Aktor, de fiecare dată am fost asigurat că avem un grafic actualizat, un grafic de care ne ținem. Din păcate, însă, în șantier, lucrurile stau diferit. Forța de muncă este insuficientă pe toate categoriile de lucrări și nu există aprovizionare corespunzătoare cu materiale. În aceste condiții, nu văd cum am putea atinge dezideratul propus, acela de a da în trafic acest lot până pe data de 15 noiembrie", a declarat Cristian Pistol.

🔵 Directorul General al CNAIR a solicitat Antreprenorului, un grafic foarte exact al activităților pentru Lotul 2 al autostrăzii Sebeș-Turda, cu detalieri și termene exacte, în special pentru punctele critice, km 19, 26 și 40. Totodată, a solicitat un necesar al resursei umane, al utilajelor și materialelor folosite, precum și modalitatea de alocare a acestora pe tipuri de activități.

🔵 "Promisiunile în ceea ce privește punerea în circulație a acestui sector s-au succedat de la un an la altul, începând cu decembrie 2019. Voi fi foarte ferm în a lua anumite decizii, iar dacă antreprenorul nu va reuși să se încadreze în termenele avansate, voi lua în calcul inclusiv varianta rezilierii", a precizat Cristian Pistol.

#cnair #lucrari #investitii

Sursa: pagina de Facebook CNAIR.

alexV

Na poftim, cuc 2

Promisiunile în ceea ce privește punerea în circulație a acestui sector s-au succedat de la un an la altul, începând cu decembrie 2019. Voi fi foarte ferm în a lua anumite decizii, iar dacă antreprenorul nu va reuși să se încadreze în termenele avansate, voi lua în calcul inclusiv varianta rezilierii, a precizat Cristian Pistol -Directorul General al CNAIR S.A.

Cristian_cj

E doar o declaratie de doi bani, prin care vrea sa anunte ca "There's a new sheriff in town". Simpatic cum a identificat el probleme de "siguranta circulatiei" - parapeti, marcaje  ???

bacovia

Cand ai ministru mafiot si constructor mafiot, rezilierea la 95% e varianta cea mai benefica pentru ei. Constructorul primeste despagubiri in instanta si nu-si mai bate capu cu garantia. Si ministru ia spaga.

ijwtsh

Cred ca ar iesi tot judetul Alba si cei din judetele invecinate cu furcile dupa el daca ar indrazni sa rezilieze contractul acum cand s-au pus pe treaba cei de la Aktor si chiar vor sa termine si sa-si mute catrafusele pe A0.

Bachus01

Din cuci am dat in fluturi .  Pana si Bode era mai digerabil fata de astia .

Absolut nicio diferenta . Mama lui de ciolan . Poate , poate prinde si el o bucata buna.

Aktor in niciun caz nu a fost usa de biserica , dar nici sa ajungem in situatia de pe Lugoj - Deva. Tot noi platim mai devreme sau mai tarziu . Bani , timp si victime in accidente .

Este destul de clar ce urmareste . Prima oara a lovit in UMB (cu declaratii) , acum in Aktor . In loc sa facem ceva constructiv si sa gasim solutii  alungam iar firme de constructii din cauza la o gasca de bugetari incompetenti care urmaresc doar interesul partidului si personal .

RaduG

Completez postarea de mai sus de pe pagina de FB a CNAIR, cu progresul pe lotul Aktor,  cu link-ul video: https://fb.watch/8vLDxRlz3h/

vancouver

Deci gata, a venit omul care ia decizii dure. Exact ceea ce incerc sa combat aici pe forum, parerile dure, limitari de viteza excesive, penalizari, sa pedepsim constructorul, sa dam afara pe toata lumea din CNAIR si chestii de genul asta. Asa nu se face treaba.

Asa ajungem iarasi exact ceea ce ne desconsidera italienii de la Pizza: niste oameni dintr-o tara de mana a treia, care nu merita nici un respect.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.