Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

mike_us

Daca tot CNAIR updatează lunar progresul ar trebuie sa fie cea mai de încredere sursa. Pina la urma ei sunt cei care au acces la toate datele nu înțeleg de ce e așa de greu sa ofere niște cifre foarte aproape de realitate. 

carutasul

poate ei se raportează la lucrările inițiale și ce lucrează acum la Oiejdea e suplimentar :)
În tot cazul, dacă stau să mă gândesc, ca să facă o faptă bună în vreo zece zile cred că ar putea deschide până la Teiuș ( evident cu o singură bandă la Oiejdea)... timp în care termină și Pizza corpul autostrăzii. Ceea ce ar  rezolva problema de la Alba-Iulia Nord și nu cred că la Teiuș, fiind mai mic, s-ar produce aceeași aglomerație.

tudor

Parcarile alea neinceputre sunt pe alt contract sunt sutn procentele de la 102% la 104%?

naivu

^^Incetati sa va mai inchinati la procentajele de progres, chiar facute cu buna credinta sunt doar o aproximare f relativa a realitatii! Din ce am inteles se insumeaza facturile emise si se imparte la valoarea din contract; automat multe lucrari pe terminate nu vor fi cuprinse in procentul raportat; fctie de lucrare (terasament, turnat structuri, montat grinzi, suprabetonare, asfaltare, montat parapete, etc) procentele acelea necesita timpi f diferiti; una este 80% cand toate segmentele lotului sunt aproximativ uniform la 80% si alta cand 80% este la 100% iar 20% la 0%.
PS apreciez franchetea Monarchului "Nu stiu unde i-a fost mintea lui Catalin cand a zis 98%"  :) In rest subscriu total la " Trebuie ca cineva să fie foarte-foarte rău intenționat să nu se întâmple asta (darea in circulatie a ST2)"

dr4qul4

La Oiejdea pare sa tina solutia tehnica. A observat cineva vreuo fisura in zidurile de sprijin?
Ce e imbucurator este ca sunt foarte multe utilaje rasfirate pe lot. Multe fata de ce am avut pana acum, si asta ne da sperante ca va fi gata anul asta. Pentru ca inafara de Oiejdea (care pare a fi o formalitate cel putin pe un sens) mai au doar un pasaj fara rampe. In rest multe nimicuri.
Nu e cum a zis cutter, ca ar fi insemnat ca deschideam luna asta. E cum a zis Ionut. Mai au 3 luni de munca! E greu sa nu termine. Doar sa nu se trezeasca cu vreo hotarare judecatoreasca de oprire a lucrarilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

#26615
Nu e nici cum a zis Ionut, nici cum a zis cutter. E pe undeva pe la mijloc, eu zic in luna noiembrie: poate 1 poate 15 poate 30. Cutter poate nu s-a exprimat cel mai bine, daca ar fi zis: "Aktor ar trebui sa deschida in 6-8 saptamani, daca nu o face, cineva i-a pus bete in roate" intorcea mingea la fileu.
:D :D :D
In alta ordine de idei, e "negru" pe aproape toata lungimea dar nu rezulta pe unde este pus si stratul de uzura.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

StefanCelMare

Uzura pare că o termină Aktor.
Eu văd zonele de interes acum mai degrabă la parapete, garduri de protecție și cu voia voastră, la nodul Teiuș - trecerea CF.
Acolo mai este totuși de hidroizolat, apoi de pus asfalt, uzură, parapete, stâlpi, etc.
Risc să zic că Sâncrai e o formalitate, e un pod scurt totuși la nivel DJ, se poate face in 2 luni ușor.
La fel la alunecare, deja pun strat de asfalt pe un sens, se poate da in trafic îngustat.
În funcție de cum evoluează la cele de mai sus, va fi ori noiembrie ori decembrie, cel mai probabil decembrie datorită lungimii lotului.

horatiu.cosma

Au uzură aproape complet între km 27 (Teius) și 40 (Sancrai), respectiv 20 (Oiejdea) -24. La productivitatea de aprox un km pe sens pe zi, e chestiune de 2 săptămâni pentru a termina uzura. La gaura de la Teiuș ar trebui săptămâna viitoare să înceapă cu balastul stabilizat, apoi la 4 zile primul strat de asfalt. La Oiejdea pe un sens deja au început asfaltul, deci pe partea asta nu mai sunt de mult pe drumul critic. Probabil tot săptămâna viitoare încep și marcajele, astea oricum merg repede. Parapeții sunt plătiți, vin tranșe constante, mai au pe stoc, deci nici aici nu e deocamdată vreo problemă. Noiembrie e în grafic în momentul acesta.

danutzu_1069

@dr4cul4, fisuri in zidul de sprijin, nu se vad din drona.... Si oricum, problema era de depasare a întregului "deal", zona sprijinita...

cristi5

@dr4qul4 ai observat ca la Oiejdea au pus niste prelata alba sa nu se vada rahatul de dedesubt? E anti-drona. Cursa inarmarilor...

Asa ca prea multe analize din drona nu putem face pana nu ne luam una cu laser, sonar si alti senzori care trec prin prelata :lol:

dr4qul4

Nu am eu ochi de vultur, dar nici nu ma gandeam ca cineva poate sa vada vreo fisura din drona.  Ma gandeam ca gasim si un infanterist prin zona.
Chiar daca dealul se misca, nu o poate face uniform. Asa ca vor aparea fisuri in grinda de coronament (sau cum ii zice).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#26621
 :D
am in plan sa trag eu o fuga pe acolo .... 8)

AlinC

ST2, primele asfaltari in zona alunecarii de la Oiejdea (stratul de baza):


AlinC


vancouver

La Oiejdea nu pare sa fie stratul de uzura. E mult prea gros pentru a fi uzura. Probabil este binderul. Si probabil lucreaza in tandem cu 2 finisoare din motiv ca o sa se circule provizoriu (in sistem 1+1) cu marcaje provizorii pe acest binder. Ulterior, cand o sa fie gata sensul celalalt, o sa inchida 2-3 zile zona, ca sa puna atunci stratul de uzura, marcajele definitive si sa dea drumul 2+2.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.