Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

oneway

#26565
^^ Titlul: "Doar 4,5 km de autostradă au fost finalizați în 2021"... S-a terminat cumva 2021 ? Nu prea sugereaza incredere stirea..
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

hefaistos

Nu va mai luati dupa stiri. Cele mai bune stiri in domeniu si cei mai profesionisti ziaristi (pe infrastructura) ii gasiti pe site-ul asta. In rest filozofia reporterului de televiziune e: la douasprezece afla subiectul, la 2 e deja expert in domeniu, pana la 4 a facut documentarea pe speta si la 5 e deja pe sticla cu reportajul. Si inca ceva, in Romania "stiri" insemna in primul rand "senzational" si deabia dupa "informare".   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Adisan

#26567

hefaistos

Asfalt inca nu.
Doar stabilizat si emulsie (asa mi se pare). Dar intr-o saptamana "jumatatea din vale" ar putea fi deschisa cu tot cu marcaje facute  :D
Evident ca nu se va intampla, dar spusele unui neavenit nu se confirma nici aici. Ma refer la un anume mesaj public cu tenta politica.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Ce cauta WRSB la Teius? Nu se pune parapete pe carosabil?

danutzu_1069

Unde ai vazut WRSB pe carosabil?
Mie imi pare ca este pe peretii de beton ai pasajelor.. Aia care oricum este sub nivelul carosabilului... si nu ajuta cu nimic... Va fi si parapete la marginea carosbilului...

pasa_andrei

Ramane half profile in zona Oiejdea?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

pai ramane half profile deschis pana o sa fie gata toata solutia agreata

reed

Nu inteleg logica astora de la Cnair.Adica freaca o gramada de drumuri cu geometria prin impunerea lipsei pilei mediene,si totusi la suporturile panourilor accepta picior median



elphax

confirm ca la Alba Nord se trece direct pe sub pasaj, nu se mai intra pe contrasens pt a  trece prin giratoriul de la capatul centurii. era seara, nu am filmat

mihaihedes

@reed haide să nu comparam stâlpișorul acela cu o pila mediană. Înainte să ajungă la el trebuie să treacă de parapeți . Oricum e clar că se acceptă din cauza costurilor. O grindă metalică dintr-o bucata peste toată autostrada ar costa poate mai bine de dublu ( alte fundatii, alt material, etc) și oricum nu ajută și nu încurcă cu nimic că este stâlpișorul acela pe mijloc. Poate e umplic mai tare decât parapetul dar nu cu mult (în caz de accident zic). Dacă uita unul bena deschisă pleacă cu el de acolo.sunt zeci de filme pe YouTube.

cristi5

Problema e ca la impact cu stalpul median pica portalul pe traficul din ambele sensuri.

mihaihedes

#26578
Numai cu tirul încărcat și cu viteza considerabilă poți trece de parapet și  ajunge la acel stâlp dar dacă îl lovește, ai dreptate @cristi5 se alege praful și cade pe ambele sensuri.

reed

Da bun ,inteleg,dar se dau derogari de te doare capul.Adica daca e sa deliram cu lipsa pilei mediane,poi hai sa facem si aici,si pe A3,sau A1