Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

adiarc

datorita autostrazii a crescut mult comertul intre judete...
de ex eu a trebuit sa fug la Cluj pt ca nu mi-au ajuns niste prefabricate de încălzire in pardoseala aparenta pe care le-am gasit cel mai aproape si cel mai "bine" la Cluj si doar pt o completare,curierul ma usca
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cfdp

TEHNIC santuri de garda cu decliv mari fara camare de linistire sau praguri, meserie..

ovicor

Varianta "Margina" s-ar preta pentru orice autovehicul pe doua osii, lungimea si greutatea nu cred sa fie o problema la abordarea virajului.

neobluenet

"Traficul infernal" este fix 0 fata de ce am prins intr-o vineri din august. Am incercat sa ies pe la 16 din Alba si am facut 30 de minute pana la giratoriul din nord, apoi vreo 2 ore pana la Aiud. Pana la Teius mergeam cateva secunde (max 200m) si apoi stateam cateva minute. La ora 17 am intalnit in sens opus un autocar ce trebuia sa ajunga la 15:30 in Alba. Dupa Teius si trecerile de pietoni s-a mers mai bine, adica am ajuns chiar si in treapta a patra de viteza. Coada pe sensul opus era pana la Bluemarin-ul de langa Teius, adica 9.3 km.

De apreciat ca politia era prezenta in sensul giratoriu si trimitea pe centura smecherii care fentau coloana.

Sper sa se miste cat mai bine greci si sa se dea drumul in toamna asta la lotul 2, chiar si cu o mica gatuire la Oiejdea. Italienii au revenit la ritmul care i-a consacrat, nu au niciun stres si nu par sa se grabeasca. Intr-un fel are sens ce fac, pentru ca la deschiderea lotului 2, putina lume va mai iesi la Alba Nord. Astfel pot muta tot traficul pe sensul spre Turda si pot reasfalta zona cu galme. Daca ar deschide acum sensul corect, in cateva luni s-ar strica si acesta si ar fi mai greu de reparat ambele sub trafic.

cristi5

#26494
Quote from: andreiu20 on September 07, 2021, 11:18:59 AM
Eu nu inteleg cum poti lasa la latitudinea constructorului semnalizarile rutiere.

? Dar cine o lasa? Orice proiectare (inclusiv aia de semnalizare orizontala sau verticala) e aprobata de beneficiar in CTE.

Nu suntem la renovat bai unde mesterul daca are chef te intreaba, daca nu hotaraste el cum e mai simplu.

ciprebbe

@ovicor - Varianta Margina nu merge aici pentru ca urcarea pe bretea are o declivitate mare si cumva e obligat tirul sa mearga inainte spre Aiud, nu poate sa se incadreze pentru viraj la stanga. S-a studiat de luni bune varianta aceasta. Acum e prea tarziu sa se mai caute variante, mai rezistam cateva luni pana se deschide complet A10.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovicor

@Ciprebbe, dar nu m-am referit la tiruri, ci doar la autovehicule pe doua osii. Sau limitat la greutate si/sau lungime, celelalte sa foloseasca traseul actual.

adiarc

uzura intra zilnic?

Cat ar mai fii?.....Mulțumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

La ce te referi? Aktor? Cam 1.3-1.5 km cale rulare pe zi...  O medie de 1500 tone.. Ieri au bagat 1800 tone, pentru 1.5 km.

Undeva la 25.000 tone cred ca a mai ramas.

mirceaeliade

#26499
Pe cand am trecut pe la Teius am zarit vreo doua camioane cu pietrs intrand pe DN venind dinspre Mures.  Mi s-a parut ciudat ca vin incarcate din directia santierului.  Singurele santiere care ma gandesc ca ar putea folosi balast de langa A10 de la Mures ar fi pe A3 langa TgMures, sau poate UMB dincolo de Gilau.  Dar par incredibil de departe santierele alea pt a transporta material atat de greu.  Ar fi si varianta ca ieseau pe sub A10 pt ca nu aveau intrare buna si se duceau sa intre pe santier pe alta intrare din DN.

Am si o intrebare: am trecut si eu prima data pe la nodul de la Sebes si cu stupoare am realizat ca intre A10 si A1 se merge oficial cateva minute bune pe un fel de DX fara benzi de urgenta.  Ce mi s-a parut dubios e ca mi s-au parut kilometri buni de legatura.  Cum de nu s-a facut direct trecere peste A1 si conexiune "normala"? Ar fi fost probleme la exproprieri dincolo de A1 unde ar fi trebuit constuit capatul de pod si cu intrarea/merge-ul?

ddfab

^ no acuma, fara sa fiu rautacios, abia acuma ai realizat "cu stupoare" cum este in nod? au fost zeci de filmari si discutii cu privire la acest nod... :)

sergiucloog

Ieri am trecut prin nod, directia A10-A1 de la Cluj spre Sibiu iar in nod, inainte de urcare pe pod sau pe undeva pe acolo, posibil chiar inainte de primele rosturi (nu mai stiu exact ca era intuneric), au fost vreo 2 sau 3 "hop"-uri mari, in sensul ca era lasat mai jos drumul si am sarit putin in masina, gen a facut cursa completa sus jos amortizorul, cam ca intr-un rollercoaster. Mi s-a parut putin anormal... sunt normale "hop"-urile astea chiar pe portiunea aceea, la vreo 1-2 luni de la inaugurare? Sau sunt eu nebun? Am condus recent prin Olanda vreo 600km si acolo nu am intalnit denivelari de genul asta.


nrb


TibiV

Cred ca este prima filmare in care ii vedem pe cei de la Retter in timp ce efectiv betoneaza pendulele...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)