Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

survola

De mult nu am mai văzut așa un ambuteiaj ca la Alba Iulia Nord în ultimele filmări.

nicolaem

#26236
sper ca a trecut Horatiu si pe aici nu doar pe loturi UMB.

LE iti vine sa urli cand vezi video asta. e jumate de an de cand astia nu fac mai nimic. sa se faca naibii ceva alegeri in toamna  ca altfel astia nu termina nici anu asta :headbash:

AlinC


dargauda


dargauda


Adisan

#26240
Nod rutier Alba Iulia nord 13.08.2021

https://www.youtube.com/watch?v=2Bnxk8uGtXk&ab_channel=Adisan

Zona Rădești, relocare DJ142L 13.08.2021

https://www.youtube.com/watch?v=eJc3EQNjv3E&ab_channel=Adisan

Zona Sâncrai 13.08.2021

https://www.youtube.com/watch?v=7GCz7SBQx6A&ab_channel=Adisan

Zona Rădești-Sâncrai filmare completa 13.08.2021

https://www.youtube.com/watch?v=ySOZwTSzeps&ab_channel=Adisan

Nod rutier Teiuș si Zona Oiejdea din 13.08.2021 le gasiti mai sus postate de colegul @dargauda

voicul

Teoria mea:
Prin faptul ca rondul de la AB N nu are turbogiratie, se blocheaza sensul spre Turda, care blocheaza giratoriu de la Sântimbru, da, tocmai la vreo 4 km, care blocheaza sensul spre AB N, ceea ce ...
CORECT!
Blocheaza rond-ul de la AB N.

Noroc ca la AB N sunt pana la 0 muncitori sa rezolve repede situatia!


bdragos1

Echipa de asfaltatori e in concediu? sau sunt pe sectoarele unde nu a filmat Adisan   ???

Dominik

E o bataie de joc ce se intampla la Alba Iulia Nord !  >:(
You're in Steelers Country

florin74

#26244
^^Da... Sa isi vada casele...Daca au scapat.
Din 17 reiau. Pana acum 14 km., cam 25%...

cfdp

Nu intelegeam rostul aripi turnate la pasajul Sancrai spre Radesti. Acum am inteles : o sa fie un pasaj auto pentru proprietatile dintre rampa si Mures. S-a armat radierul si se observa betonul de pozare pt urmatoarele aripi👍

skydreamer

^Mi se pare cam alambicata solutia asta. Nu era mai simplu daca mai puneau un rand de pile in locul culeii de acum si o faceau pe aceasta unde e acum aripa ca sa lase loc de drum, sau stricau simetria podului?

cfdp

clar era mai simplu,
la fel la Teius, dupa structurile metalice se putea lucra clasic chiar daca arata urat.... deschideri uzuale de 30-33m cu grinzi T alaturate. Era mult mai ieftin decit elevatiile doua la 7-8m inaltime  pe insiruire de coloane, +consolidare pat drum intre elevatii am inteles cu coloane de pamant??? nu stiu exact +umplutura de balast armat cu tirantii ce-i putem observa in ultima filmare. Daca faci un calcul rapid pe o lungime de deschidere, 30-33m , fara sa fi specialist iti dai seama ca era mult mai ieftin, mai ales daca in CIC Teius se face o fabrica de grinzi ca cea a lui Pizzaroti la Sebes.
Numai elevatiile stanga dreapta la grosimea de 40-50cm???? echivala cu o pila pe max 8coloane si un tablier de pod. fara umpluturi armate si consolidari pat drum????????  balast si transport scump
Cred ca este vorba aceea: unde nu-i cap vai de buzunar..


AlinC