News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dargauda


Goldmund

^
Mersi mult pt. filmare!
Pe aceste loturi realizam ce inseamna sa fie gata o legatura, o noua bretea la autostrada, dar cu cat este mai important un tronson de autostrda sa fie gata, o autostrada precum A10 sa fie gata, sau tronsonul din A3 lot 2A, lot 3....
Se pare ca acum lucrurile merg mai bine si mai repede decat in anii trecuti.

yetiman

#25877
Dupa mine, unul din lucrurile pozitive este circulatia pe tronsoanele finalizate (sau aproape finalizate), fara sa se mai astepte degeaba luni de zile dupa ce a fost finalizat (cazul loturilor 3 si 4).
Oride km, orice bretea data in trafic e un plus.
Si daca se da in trafic si lotul 2 (cu restrictie la Oiejdea) chiar ca e pozitiv. Vor disparea (sau se vor reduce extrem de mult) problemele actuale de la Aiud, Teius, Alba Iulia Nord.

Cat despre discutia cu intrarea pe A10 la Alba Iulia Nord, pana la darea in trafic a lotului 2, intreb un singur lucru:
De ce nu s-ar putea folosi acceasi solutie de la contructia pasajului DN1 peste A10: Adice sa fie, din nou, trafic in dublu sens pe breteaua de descarcare spre Turda (cum a fost deja, deci spatiu este). Nu vad nevoia de a folosi breteaua de urcare, cu virajul strans peste benzile de autostrada.
Breteaua de descrcare dinspre Turda spre Alba oricum nu are la ce sa fie folosita, deci nu exista un conflict de trafic acolo (cum a fost cand nu era pasajul peste A10).
Evident, pentru asta trebuie finalizat A10 sub pasaj ca sa fie disponibile complet cele 2 benzi spre Sebes.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Cetatean

Ieri la alba nord,nu se putea intra. Nu stiu de ce e blocat,ce lucreaza,dar sper ca in Romania , baietii astia manageri sa mai lucreze doar la refacut lucrarile astea faraonice la catr s-au angrenat.
Iar legat de lot 2, i-as forta sa deschida MAINE pe un sens.
Turda e praf,Teius la fel,Aiud nu mai zic. Plus bizonii din trafic
Nu stiu cat de greu e sa stea in fiecare din orasele astea  vineri si duminica intre 15-20 niste militieni

danutzu_1069

Eu as avrea ideea lui @yetiman cu dublu sens pe breteaua aia pe care s-a mai circulat asa.... Singura observatie este ca la giratoriu trebuie facuta o legatura i tre sensuri, imediat dupa insula, dar acolo avem un podeț... Ar fi o legatura circulabila dar nu cred ca pentru TIR-uri... viraj stanga dreapta prea din scurt...

naivu

Ideea lui @yetiman e buna, si era la fel de buna si pt perioada din decembrie pana acum, iar in discutiile din decembrie facea parte atat din solutia propusa de @florinalba cat si din cea propusa de @usus. Daca nu s-a pastrat atunci, slabe sanse sa o reintroduca acum. As fi si eu curios de motivatia oficiala de ce nu!

danutzu_1069

Pana nu este gata bucata de sub pasaj si pana nu este gata si sensul cu pasajul peste CF, nu se poate aplica / nu s-a putut aplica.

voicul

Surprinzator, dar:





Powered by API/PUM imgur uploader

Datele de trafic vin cam la 2 saptamani dupa deschidere.

florinalba

#25883
^^@naivu, nu exista o motivatie oficiala pentru asta sau daca vrei motivatia oficila este ""banda de intrare pe autostrada este cea data in folosinta anul trecut si pe care se circula acum"".
Si inca odata zic , Pizza construieste autostrazi si isi optimizeaza costurile, pe ei nu ii intereseaza fluidizarea traficului.
Intrebarea este alta , daca vre-o autoritate a statului a cerut asta constructorului ?
Eu zic ca fie ele autoritati centrale sau locale , ii doare la basca de optimizarea traficului acolo, pentru ca nu am vazut nici o reactie , de nicaieri, la cozile kilometrice de acolo, desi in presa apar in fiecare saptamana  articole cu acest subiect.

dargauda


Hercule

Pizarotti nu are de gand sa hasureze intre liniile continue din noduri? Ceva de genul asta:


(imaginea e de pe A7 nod Holt)
Deșteaptă-te române!

mihaihedes

@Hercule doar nu crezi că au lăsat jaloanele acolo ca și soluție definitivă?
O sa hasureze, mai trebuie sa monteze niste dispozitive de protecție (nu știu tehnic cum se numesc ) la separarea bretelelor de autostradă, mai au de lucru o grămadă și după darea în trafic. Nu cred că termină la 100% anul acesta la cate chițibușuri mai au de făcut.


elphax

la Nord indiferent pe unde se baga vor fi cozi si aglomeratie pe toate directiile

si nici nu mai conteaza acum prea mult ce au de facut Pizza, sunt maruntisuri. important e sa lucreze sustinut Aktor in cele 4-5 puncte unde mai au lucrari complexe de facut.

Morosanu

#25888
Nu stiu unde sa pun dar vazand ca cei doi constructori, Aktor si Pizzarotti mai au de lucru pe A10 si sunt printre "beneficiari", ar fi bine de vazut de fapt cine este cel mai vinovat (voit sau nu - ca banii in joc sunt foarte multi), iata ce scriu cei de la Newsweek:

https://newsweek.ro/economie/cnair-dauna-totala-pentru-buget
Politica distruge tot ce atinge.

dragos76

Din filmarea "de la sol" mă gândeam dacă nu e mai ok să se completeze la bifurcația A1-A10 marcajele de pe benzi, ca să scrie cel puțin pe bretelele de legătură și "A10", și/sau "CJ". Cred că sunt mai utile decât acele săgeți indicatoare de "dreapta".