Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

vancouver

@Europiu: nu cred ca am spus vreodata ca nu e necesara banda de urgenta (pe distante lungi). Am fost mereu adeptul acesteia. Iar discutia cu acea ingustare sper ca nu are rost sa o reluam iarasi. Eu acolo nu m-am referit nici o clipa la banda de urgenta (=acostament), ci exclusiv la faptul ca imo e mai bine sa se reduca benzile de circulatie de la 2 la 1 inainte de intra in A1. Lipsa acostamentului pe o perioada scurta de 50-100m nu este o problema pentru mine (iar pentur voi fix asta era marea problema, ca pe 100m nu avem acostament, acolo unde avem doar 1 banda).

Acum eu ma refer la cu totul alta problema: vizibilitatea in curba de pe bretele. Si cum vizibilitatea este redusa, pericolele unui vehicul oprit sunt enorme, iar lipsa benzii de urgenta acutizeaza problema. Daca era o bretea stransa de 40-50km/h era inca acceptabil. Dar la o bretea de 80km/h teoretic si practic se va merge si cu peste 100 pe acolo, chiar e o problema.

La iesirea spre Sibiu curba e mult mai lina in punctul acela de ingustare, vizibilitatea e f. buna. O masina care blocheaza drumul va genera poate un ambuteiaj, dar nu un accident grav. E cu totul alta dimensiune a problemei (discomfort vs. nenorocire).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Si dovada ca se poate si bine, si inca in Romania, nu in Honolulu:


A2, bretea de iesire in A4 spre Mamaia/Constanta Nord.

Aveam chiar super la nodul A4/A2:
- banda de urgenta completa pe toate directiile
- parapet cu o f. buna vizibilitate (cu acea sarma la partea superioara)
- si wow, inca o banda de urgenta si pe partea stanga a drumului, care creste enorm vizibilitatea si da posibilitatea retragerii si spre stanga daca nu se poate spre dreapta!

Bravo proiectantilor de pe A2/A4, rusine celor de la A10.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Europiu

Pentru conformitate, nu eu te-am citat :) Dar: vezi cum rămân unele lucruri în memoria oamenilor?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alexV

Politia ar putea sa studieze in cel mai mare detaliu sansele intrarii pe contrases in nodurile Sebes Vest respectiv Lancram.

Acea sansa de 0.0001%  ca un sofer incadrat gresit sa intoarca 180 de grade pe autostrada (Lancram) sau din giratoriu sa intre pe sensul opus de mers (Sebes Vest, Lancram) trebuie prevenita prin cat mai multe mijloace.


mihaihedes

#25745
Eu cred că ce vorbiți voi despre lipsa benzii de urgenta nu este chiar o problemă atat de gravă. Filmarea e făcută din sens invers,  Atâta timp cât o mașină defecta nu se oprește pe banda 2 nu cred ca e o problemă chiar atât de grava. Când circuli pe banda 1 din sens invers ai o vizibilitate mult mai bună decât ce vezi din filmare.

Europiu

Mihai, marcajul acolo e definitiv și nu are nici măcar o picătură de bandă de urgență. Sunt două de trafic, atât...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

mihaihedes

#25747
@Europiu, nici la nodul Turda spre A10 nu este banda de urgență. Nu zic că nu ar fi bine sa fie dar nici nu e chiar o catastrofă că nu este. Foarte probabil de aceea nu avem nici la nodul Sebeș. Numa să le dea drumul odată că ne-au întins la maxim cu nervii atâta amar de ani.
Față de ce este pe DN e de vis A10 păcat că a întârziat "numai" cu vre-o 4 ani finalizarea.

rocklee

Am trecut si eu azi ...pe langa bretelele terminate dinspe Deva .. am fost tentat sa ma urc pe ele  :D

AlinC


AlinC


dorum


reed

Marcajele par fiind rezonante aici.Cum rămâne însă cu cele de pe restul lotului unde colegii spuneau că sunt de o calitate inferioară?

rocklee

Spunea cineva ca azi se fac testele de rezistenta la pasajele de pe bretele... 8)

AlinC

Nodul Sebes - probe de incarcare la pasajele rutiere de la bretelele 1 si 2: