Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

bacovia

Anemica miscare la Aktor. Standstill cu mici exceptii.

miahi



De la acelasi autor cu arheologia de la Sancrai, detalii interesante de la sol de la Teius.


Adisan

Si filmarea completa Alba Iulia - Teius. Mai am de editat Sebes/Radesti/Sancrai sper sa reusesc astazi

https://www.youtube.com/watch?v=zxxg8xHWhz8&ab_channel=Adisan


TibiV

Superb finalul!...
Zici ca a fost pentru National Geografic...

Dar pune filmarile mai "rasfirat". Nu pot da 3 like-uri simultan...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cfdp

cu toate neajunsurile, dar mi se pare ca lucrarile pe lotul doi sunt mai de calitate in ce priveste detaliile, fata de lot 1, mai ales la lucrarile de arta. Poate si ca lucreaza Retter. Nu imi dau seama din filmari celelate detalii (rigole, acost, sistem rutier (asfalt), casiuri....

alin_simeriaveche

Nu stiu de ce am impresia ca daca nu maresc putin ritmul nu o sa prindem nici decembrie. Iulie se duce imediat. Din august si pana in noiembrie nu stiu daca timp sa faca  grosso modo, ca in decembrie mai lucreza la detalii

bacovia

La cum se lucreaza acum, ne prinde 2022.


voicul

Konstructor mega serios Pizza ast: a tras maxim de timp, doar doar sa se poata incadra in termenul ultra lalai de 15 iulie.
Acum ce sa te mai enervezi ca 15 e fix saptamana viitoare.

Intrebarea este: chiar dau drumul la bretele sau uite Pizza, nu e Pizza?
E retorica intrebarea, dar eu nu cred decat dupa ce vor circula masini pe bretea.

vancouver

N-a iesit prea grozav aici. Vizibilitate obturata de parapet inalt, lipsa banda de urgenta. Daca cineva ramane in pana are 2 variante: fuge sau se arunca de pe pod. Ca sansele de nu fi distrus de unul care vine cu viteza sunt reduse:



Din filmarea din ziarul Unirea, bretea Deva-Turda (dar filmat in sens invers fata de cum se va circula).

Nu mi se pare normal sa nu existe banda de urgenta pe bretelele de legatura intre autostrazi si pe iesirile din camp, unde o largire a bretelelor ar fi costat o bagatela.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Europiu

Eh, vancouver, în memoria colectivă a forumului ești păstrat cu alte păreri  :lol:

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg345044#msg345044
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

RaduG

Interesante observații vancouver, care se adaugă la cele legate de lipsa practic a benzii de accelerare la intrarea dinspre Cluj spre București, la finalul celebrei de-acum bretele ,,îngustate". Acest nod Sebeș colectează o multitudine de aspecte, care iată, se pot transforma în tot atâtea inițiative de modificare a normativelor rutiere în vigoare, în sensul sporirii siguranței rutiere și a fluenței traficului.
Să sperăm că echipa de la MT e pe recepție și își notează observațiile.

Europiu

Adevărul e că e de toată pleaura nodul ăsta: atâția bani băgați în kilometri întregi de bretele și, în contrapartidă, tot efortul căcăcit din cauza câtorva detalii de doi bani.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).