Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

TibiV

#25650
Cip,
ai "împlinit" fix 8000 de postări...

Și aproximativ 6,8k like-uri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

Cum mai stam cu asfaltarile pe lotul Aktor. Acum vreo 2 saptamani mai erau de pus in opera vreo 120,000 tone de asfalt.
La nodul Teius mi se pare straniu ca sunt mai avansati la rampa care nu conditioneaza finalizarea viaductului principal decat la cea care sta pe drumul critic. Sunt bulversat aici; la fel cum sunt de ritmul foarte lent de la balast. Aceste umpluturi puteau fi gata deja.

Manodragon

din articolul pus 3 postari mai sus de AlinC (https://ziarulunirea.ro/video-in-acest-an-se-va-circula-pe-autostrada-a10-sebes-turda-de-la-alba-iulia-la-aiud-indiferent-daca-solutia-de-la-alunecarea-de-teren-de-la-oiejdea-va-fi-finalizata-sau-nu-718393/):

,,Aktor mai are de turnat circa 100.000 de tone de asfalt, din care aproximativ 70.000 tone pe corpul autostrăzii, stadiul fizic al lotului 2 fiind de 91%.
Pe lângă alunecarea de teren de la Oiejdea, o altă problemă importantă de pe acest segment de autostradă o reprezintă zona pasajului peste calea ferată de la Teiuș. Pe tot lotul mai sunt de efectuat circa 250.000 tone de umputuri, din care 120.000 între zidurile de la Teiuș."


mirceaeliade

Daca L2 e la 91% asta inseamna in avans de vreo 5% de la ultimele cifre oficiale.  In ritmul asta poate chiar se da drumul anul asta

alinuttt

#25655
100% înseamnă că e finalizat tot, inclusiv spații servicii, Centrul de Întreținere și Coordonare Teiuș, toate rigolele, strat de pământ vegetal peste deblee, or o parte dintre aceste lucrări pot fi finalizare și după darea în circulație a lotului 2.

Deci nu trebuie calculat strict raportat la 100% ci la ceea ce e în teren. Plus că acel 91% este deja de câteva săptămâni, s-a avansat bine și la asfaltări, s-a început munca și la terasamente în zona pasajului peste calea ferată de la Teiuș.
Pe drumul critic rămâne zona Oiejdea și terasamentele de la Teiuș. În rest, nu sunt lucrări care ar trebui să dureze mai mult de o lună și jumătate-două pentru darea în circulație a lotului.

vladioan_bv



Salutare, pe langa lipsa panourilor antiorbire de pe o bucata importanta din lot, am observat cum parapetii de pe margine s-au inclinat. se poate observa acest aspect si pe bretele, dar si pe pasajul peste autostrada de la ABN...
oare asta toamna pe fondul apropierii alegerilor sa nu fi fost "infipte" suficient ?

AlinC


vladioan_bv


NewBest

^^^ Parapetii aia au fost montati inclinati din start... presupun ca "asa e modelul".
^ Doar amintiri urate de pe lotul 2 :lol:
In perioada aia, inainte sa se apuce Retter serios de structuri, mi se parea ca e mai aproape de reziliere decat de finalizare...

MihaiS75


florinalba

#25661
^
Bun venit ^MihaiS75^ si la cat mai multe filmari. Multumim :D :D :D

ddfab

de ieri, au reaparut, la treaba,  finisoarele si compactoarele pe lotul 2, la inceputul lotului, partea dinspre Alba Iulia.

alexV

In fiecare zi au lucrat la asfalt, chiar daca echipa de asfaltatori din grecia a avut concediu.Ieri 1800 tone de binder.
Intentioneaza pe 5 iulie sa inceapa uzura.

Solutia continuu miscatoare la Oiejdea e acum din nou cu al treilea rand de piloti forati, dar zid mai scurt atat pe adancime cat si pe lungime, si piloti de 600mm diametru (fata de 1000 cei executati). Darea in trafic ramane cum am stabilit, toamna tarzie 2021.

paulmare

AlexV multumim
Pana la urma inseamna ca fac solutia initiala din planul pe care l-ai postat acum cateva saptamani - lenesul mai mult alearga, scumpul mai mult pagubeste, pacat ca s-a ocupat acolo euroconstruct de lucrarile astea geotehnice si a fusarit-o asa