Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 31 Guests are viewing this topic.

istvan78

#2565
Quote from: Ionut on April 29, 2015, 05:27:03 PM
Oricum, 35% deja mi se pare foarte bine,

:thumbsup:
Luati in calcul ca stadiul fizic se raporteaza la valoarea lucrarilor, iar primele lucrari sunt de excavatii, terasamante, care desi realizeaza volum mare de munca si necesita timp destul de mult, reprezinta valoare relativ redusa (putine materiale implicate, doar salarii, combustibili, amortizare la utilaje).
"Stadiul fizic" va avansa galopant odata ce se progreseaza cu structurile, si apoi la asfaltare!

ciprebbe

Pe lot 4 aveam asa:
Stadiul fizic: 9,38 % (20.02.2015)  (avans de 27.50%  in 67 zile)

pe lot 3 aveam asa
Stadiul fizic: 7.50 % (20.02.2015)  (avans de 3.10%  in 67 zile)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Teoretic da, dar tin minte ca discutam de atunci ca pe lot 4 era un procent cam mic fata de realitate, adica era diferenta notabila fata de lot 3(nu doar 2%).

yetiman

Cateva poze de azi. Cum ziceam intr-un post de dimineata, nu se lucra din cauza vremii ploioase.
Viaductul (podul mai bine zis) de la Turda. Terasamentul se ridica incet, dar sigur:

Viaductul de la Turda spre Stejeris. Inca nu e nici o grinda ridicata, dar cred ca se apropie rapid momentul:

Urmatorul pod in directia Stejeris. Aici sunt deja ridicate 6 grinzi (din 8 total). Cred ca doar vremea i-a oprit sa finalizeze azi.

O noua imagine cu lacul Stejeris. Nu sunt progrese prea mari. Cred ca au terminat la partea de terasament de piatra si va urma stabilizatul.

La Inoc, utilajele stateau parcate in asteptare de vreme (nu vremuri  :D ) mai bune:

Viitorul pasaj A10/DN1 - armatura este pregatita. Urmeaza cofrajul.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Si continuarea, in sens invers (si la alta ora).
Pasajul A10/DN1:

Intre manastire si Stejeris:


Marginea lacului Stejeris cu viitorul pasaj peste DN:

Si podul in lucru, vazut din partea opusa:


Si "bonus". Iata de ce avem nevoie de benzi separate pentru fiecare directie de mers. Ca sa nu mai apara "bizoni" de genul celui din imagine:

(vreau sa va spun ca era chiar in fata mea, a depasit pe toata linia continua, inclusiv partea hasurata, si, cu noroc chior, a reusit sa intre in fata camionului chiar inainte de sensul giratoriu de la Kaufland. Noroc ca sensul e ingust si camionul din sens opus venea incet, l-a vazut si l-a lasat. Altfel veneam si cu imagini "socante".
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

doryan93

 Contractul pentru întocmirea documentaţiilor tehnice pentru expropriere a fost semnat de CNADNR.Contractul a fost câştigat prin licitaţie publică de asocierea SC Prometer M&G SRL – SC Black Light SRL şi are valoarea de 1.316.880,00 de lei (fără TVA) din care 85 la sută reprezintă finanţare nerambursabilă acordată de Comisia Europeană, din Fondul de Coeziune, restul fiind asigurat de la bugetul de stat. În contract sunt incluse exproprierile pentru toate cele patru loturi ale autostrăzii, respectiv pentru localităţile Sebeş, Alba Iulia, Ciugud, Sântimbru, Galda de Jos, Teiuş, Aiud, Rădeşti, Mirăslău, Unirea din judeţul Alba şi Moldoveneşti, Mihai Viteazu şi Călăraşi din judeţul Cluj.
Sursa

ddfab

pe lotul 2 au inaintat cu gropile arheologice, au trecut de Oiejdea, spre nodul de la Teius.

gdo

Cateva imagini de la  organizarea de santier lot 2, zona unde se anima tot mai tare  si unde sunt tot mai multe utilaje in fiecare zi :











gdo

In zona Santimbru (lot2) se fac in continuare prospectiuni, mai exact acestea s-au reluat de cateva zile...



Iar descarcarea arheologica a ajuns pana in apropiere de intersectia DN-ului cu drumul spre Galda.


danutzu_1069


alexV

#2575
Pai lipseste coborarea de pe A10 pe DN, si lipseste urcarea de pe DN dinspre Alba, pe A10.

LE: sa nu repornesc dezbaterea, aia de pe streetmape e varianta la care s-a renuntat si noua varianta propusa de Porr a fost mult dezbatuta cu cateva pagini in urma. O randare grafica a nodului e in momentul asta pe ultima pagina (405) din threadul A3.

yetiman

#2576
Nu lipseste. Se face prin actuala legatura DN - A3.
Trei schite facute la repezeala cu toate variantele de acces. (n-am pus si A3-DN ca astea exista deja)
DN catre A10 si A3:

A10 catre DN si A3:

A3 catre A10:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

danutzu_1069

Eu am desenat cf cu randarea lui Cip. Un pic de rabdare sa se actualizeze pe servere.

danutzu_1069

Si apropo de cei care merg pe autostrada A10 si vor sa intoarca, mentionez ca fiind nod de autostrazi, nu au posibilitatea de intoacere ca la un nod cu un DN (aici poate exista un giratoriu pe DN unde te intorci de cate ori vrei)
Concluzia este ca mergi pe autostrada pana unde poti intoarce.

Nodul in forma actuala este mai simplu si de utilizat si de construit. Poate si mai economic.
O:-) Daca s-a mai discutat, sorry

horatiu.cosma

Pentru cine vrea sa intoarca pe A10 la Turda, ar fi doua variante(legale): sa intre pe A3 spre Gilau si dupa 4,4 km se poate intoarce, sau sa intre din nod pe DN1 si sa intoarca la Kaufland sau uneva pe DN unde e linie discontinua.