News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AkaManah

#25620

Ca sa mai aduc si eu vesti "bune", la Sâncrai urmeaza 2 saptamani-1 luna de sapaturi arheologice. Devierea e gata cam de 1 saptamana, dar nu i-au dat drumul.

carutasul

unde adică? Nu s-a făcut descărcarea arheologică? Sau au descoperit ceva pe traseu?

alecu26

In nodul Sebes va fi bazin de decantare si evaporare? Stand in coada pe directia Turda-Sibiu, era un lac langa mine deja cu vegetatie specifica. Celelate belti in general au fost eliminate de Pizza, dar aici nu. De aia intreb. Plus ca parea destul de adanc. Dar neamenajat in mod specific.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AkaManah

#25623
^^

Sub DJ actual nu s-a făcut descărcarea arheologica. Zona pare a fi bogata in vestigii, deci....

carutasul

sub ăla trebuia să o facă Franz Josef sau cine l-a făcut :)
Asta să fie pierderea, că mai stăm 1 lună, stăm de mulți ani ...

AlinC


AlinC


dragos76

La filmarea de la Sebeș, la 13:03 avem cumva doi grăbiți care voiau să inaugureze breteaua spre Turda mai devreme? :)
Una peste alta, în mod normal pe final de iulie ar trebui să circulăm normal pe tot acest lot 1.

AkaManah

La Sancrai au deschis devierea temporară și au început sa decoperteze vechiul DJ. Aseară erau topografi pe acolo care măsurau.

Daniel_I

#25629
Azi dimineata continuau asfaltarea viaductului lung (A10  - A1 spre Sibiu) din nodul Sebes. Sper sa finalizeze lucrarile asa cum au promis, macar la celelalte 2 bretele de viteza spre Deva, altfel urmeaza perioada concediilor si va fii haos si trafic infernal in giratoriile din nod.
On The Road

alecu26

Traficul mare din pacate e inspre Sibiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Daniel_I

#25631
^ Te contrazic, ambuteiajul din giratoriile nodului Sebes e cauzat in cea ai mare parte de cei care vin de pe A10 si trebuie sa parcurga 2 giratii ca sa se intoarca spre Deva si invers, A1 Deva spre A10. Merg zilnic pe acolo, se poate vedea si pe maps. Bretelele spre Deva ar rezolva cred 80% din ambutaiajul actual.
On The Road

vancouver

Atat cei care vin de pe A10 si merg spre Deva, cat si cei care vin de pe A1 de la Deva si vor spre A10 au de parcurs ambele giratorii si anume 75% din fiecare giratoriu. Deci intr-adevar ei incurca cel mai mult. Chiar daca sunt poate mai putini, dar incarca de 3 ori mai mult sistemul actual fata de cei care merg A10-A1Sibiu si invers. Macar acestia din urma A10-A1 nu se intersecteaza intre ei, adica A10->A1SB si A1SB->A10 nu au nici o treaba unii cu altii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

oricum, din ce văd mai au de făcut rigolele cel puțin la breteaua dinspre Deva și nu cred că se complică până atunci, că de jos accesul pare dificil...