Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.


Xander

Cancan ieftin. Unul spune ca se va circula pana la finalul lui 2021. Altul spune ca lucrarile vor fi finalizate in 2022. Parcarile si alte lucrari in afara carosabilului, se pot face si sub trafic, a se vedea recent A7 Bacau si A10 Lotul Pizza care au fost "date in trafic" fara a finaliza complet lucrarile.
Eu nu vad nici o contrazicere, poate doar un usor click bait.

carutasul

cam da. Dar Cătălin ar trebui să fie mai atent cu promisiunile, de la o vârstă nu prea mai crezi ușor promisiunile femeilor (și reciproc)  sau ale Aktor :)
În altă ordine de idei, eu văd nodul Teiuș gata pe la sfârșit de august ( poate mă înșel, dar în curând e gata cu betonarea, restul sunt migăloase dar nu chiar...) și mă întreb dacă nu s-ar putea concentra ei mai bine pe sectorul Teiuș-Aiud care mi se pare terminabil până atunci, pe principiul "ce-i în mână nu-i minciună"... Măcar ar scăpa Aiudul de o problemă până una-alta... Oricum ar fi doar o chestiune de ordinea operațiilor, nu cred că le-ar strica planificarea...

hefaistos

Mai au multa umplutura de facut. Si la Teius, si la supratraversari (4 sau 5). Si fara sa fie gata supratraversarile evident ca nu se poate da in trafic autostrada, in fapt nu se poate finaliza. Si din pacate astea 2-3 saptamani de ploi in plin sezon de lucrari n-au ajutat. Depinde mult de ce va urma, ca meteo, pentru a se putea incadra in termen de deschidere septembrie-octombrie.
Asta cu conditia ca solutia de la Oiejdea sa fie cu adevarat batuta in cuie (asa cum e prezentata mai sus) si sa se apuce de treaba acum. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Adisan


carutasul

am numărat pe filmarea de alaltăieri, dacă nu am greșit mai sunt trei supratraversări în stadiu incipient și două deja la placa de racordare, deci le pun ca "aproape gata". Nu e chiar ușor, dar ar fi totuși timp, mai ales dacă nu ar lucra la cele din celălalt sector. Cred că oricum nu contează prea mult în ce ordine fac supratraversările sau asfaltările, în afară de cazul în care i-ar ajuta pe ei cu transportul. Dacă s-ar ține de termen la Oiejdea ( chiar și half-profile) ar fi mai puțin important, dar dacă se lungesc acolo ar fi de folos să ai măcar o porțiune gata...

adiarc

pe greci si cand vin cu ca cadouri  :lol:...sau promisiuni sa nu-i crezi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Eu zic sa ii credem de data aceasta pentru simplul fapt ca nu isi mai permit sa o lalaie pe A10. Portofoliul de lucrari din RO e imens pentru Aktor.
E cam clar ca anul acesta se va deschide circulatia (la deal inca am dubii ca va fi 100% gata) dar de lucrat se va lucra inca mult si in 2022 (parcari, CIC, finisaje).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Hercule

Eu nu ii mai cred de mult. Cand se estimeaza ca la nodul Teius mai sunt 2 luni de lucru iar filmarile la o saptamana la alta arata progres infim, cum sa-i mai crezi?
Deșteaptă-te române!

naivu

Hei-rupul din noiembrie anul trecut ne-a aratat ca, atunci cand sunt tratati corect dpdv financiar, pot sa fie intelegatori cu cerintele Beneficiarului si relativ capabili sa le indeplineasca. Subscriu @ciprebbe, anul acesta se va circula pe ST2 pe toata lungimea; poate se va da in circulatie doar half-profile, poate se va da cu restrictii de viteza, poate se va da abia la jumatatea lui decembrie si in mod sigur va mai fi mult de lucrat pe langa carosabil, dar sigur se va da in circulatie anul acesta pe toata lungimea!

carutasul

dacă e vorba de estimarea de mai devreme, îmi aparține mie personal ( nu am urmărit ce a zis Aktor) . Practic mai e doar o secțiune de betonat, după aceea hidroizolația, care la Sebeș a durat sub două săptămâni cred, și ceva treburi migăloase dar nu de durată. Ce ar putea dura e partea de umpluturi, dar dacă a venit Marcu sunt optimist, ăștia mută un munte într-o lună ( dacă, bineînțeles, sunt plătiți). Problema mea e că Aktor nu s-a comportat totdeauna rațional, dar, vorba ardeleanului... "măcar de data asta" :)

alexV

Overpasurile au prioritati diferite, Aktor au finalizat, sau imediat dau in trafic, acele overpasuri care asigura continuitatea drumurilor. In schimb overpasurile strict agricole (vreo 3) raman intentionat pentru mai tarziu.

Pasajul Teius cu capetele sustinute temporar si nebetonate va ramane asa pana e gata umplutura din spatele culeilor.

Marcu a fost contractat pentru taluzari, rampe de overpass, santuri, evacuare pamant din santier. Aktor au si ei excavatoare pe lot, inca de-alea zdravene. Probabil ca exista o flexibilitate in santier totusi, si Marcu lucreaza inclusiv la umpluturi la corpul autostrazii.

ddfab

ca veni vorba de overpass-uri, sa nu uitam, ca cele mai importante sunt in zona Sancrai, care este  ramas in urma si cel de la Radesti, mai avansat, pentru relocarea DJ142L. fara astea, nu pupam nici o deschidere.dupa ce se circula la Sancrai pe drumul nou relocat, pe pasaj, putem visa la deschidere...plus nodul Teius...

gicu

La o adică s-ar putea deschide și fără nod Teiuș. Traficul prin nod e infim față de cel de tranzit.

carutasul

păi deschizi fără nod, dar trebuie făcut corpul autostrăzii și acolo e grosul :)