Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

florin74

Eu pe asta o stiu foarte bine, ca o folosesc des
M31-M0

https://goo.gl/maps/igFGmhPEdmYW4KDR9

vancouver

#25276
Dubla ingustare:


Intersectie A6 cu A656 "Autobahnkreuz Mannheim". Volori de trafic f. mari la unele ore.
https://www.google.de/maps/@49.461333,8.5418579,707m/data=!3m1!1e3

Alta dubla ingustare, A7 cu A3 langa Würzburg, nod recent reconstruit:
https://www.google.de/maps/@49.7808076,10.0998685,322m/data=!3m1!1e3
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Fred

vancouver, desi ti-au spus oamenii de mai multe ori nu ai observat: ce spui tu si ce spun ei sunt 2 lucruri diferite. Citeste din nou cu atentie si o sa intelegi, nu va certati pentru o confuzie. Exemplele date chiar de tine confirma fix ce contrazici, in caz ca nu te-ai prins :)

florinalba

Vechea poveste: la alti e mai bine la noi e rau.

Tot de la vecini nostri maghiari: conexiunea M0 cu M1 directia Budapesta Wiena.
Ei au trasat 1 banda dupa ce au avut acolo 2 benzi.

https://www.google.ro/maps/place/Budapesta,+Ungaria/@47.465409,18.872695,210m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!8m2!3d47.497912!4d19.040235


Deci concluzia: Eu zic sa incheiem subiectul asta. Daca asa este in proiect asa va ramane . Punct.


germanul2012




Powered by API/PUM imgur uploader

     @vancouver! Acuma sun convins că ești sadic! Nu pot să cred că nu ai sesizat faptul că se vorbea despre lipsa asfaltului pe acea ultimă porțiune din breteaua de la Sebeș și în nici un caz despre reducerea la o bandă prin marcaje. Apoi breteaua de pe 6-67 pe care ai postat-o  este redusa prin marcaj și nu printr-o groapă. Dar na! cred că îți place să vezi numai ce vrei. De fapt e dreptul tău în democrație.  :D :D :D

vancouver

Fred, eu am inteles. De ce nu s-a lasat asfaltul mai lat si nu s-a facut retragerea numai din vopsea. Si da, nu ma prind care e diferenta. Nu mai au bizonii loc sa depaseasca pe zona hasurata?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Fred

In ultima ta poza in zonele marcate cu 1 si 2 vezi cumva asfaltul ingustat? Parca nu, de ce? Altii nu au bizoni?

Nu, din 2 motive:
Unul e impactul asupra soferului cand se ingusteaza un drum, instinctiv reduce viteza, chiar daca merge legal. Nu vrei asta.

Al doilea, nu vrei sa ai spatiu la limita daca se strica un camion si pe bretea vrei in continuare sa treaca tiruri cu 60 km/h, nu e sigur. Economia de asfalt nu justifica in nici un fel situatia aia, te zgarcesti la tarate, e o tampenie, o tiganie.

vancouver

1) Nu mi s-a intamplat sa observ reducerea instinctiva de viteza de care vorbesti. Dar sincer, nici nu m-am gandit vreodata la asa ceva... O fi... Dar chiar si asa, care-i problema daca unii soferi reduc un pic viteza?
2) Am explicat ca aici este spatiu suficient daca se strica un camion. Zona cu adevarat ingustata este de doar ca. 50 de metri (lungimea unui camion este de 15-20 de metri). Dar chiar si acolo incap 2 camioane unul pe langa altul. Uita-te pe poza captura din filmare. Cu totul altfel sta treaba la intersectia A6 cu A1 la Lugoj sau pe alte bretele din diverse noduri, unde intr-adevar nu au loc 2 camioane si acolo am criticat si eu acest aspect.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Earthchild

Quote from: germanul2012 on May 21, 2021, 12:05:20 PM


Nu v-ati prins. Acolo s-a solicitat loc pentru instalarea radarului mobil.

Ionut

Abia astept sa închid acest thread. Mi s-a acrit ATAT de tare de drumul ăsta.
Din pacate, voi mai avea de răbdat.

Bachus01

@earthchild,  numai la noi si la bulgari am intalnit minti preailuminate posesoare de uniformă la volanul unei mașini cu girofar , stand la pândă cu radarul si oprind masini fix pe banda de accelerare. Am luat o amendă de viteza (avertisment defapt,  a fost protest ca au avut salariile înghețate) (undeva la mijloc intre sebeș si sibiu) , iar când i-am adresat intrebarea daca intr-o tara cu apa calda e normal sa te oprească poliția pe banda de accelerare , raspunsul a fost sa ma fac polițist daca nu imi convine . Pe lângă infrastructura mai avem de lucrat si la multe altele.


Quest

^ Utilajele haioase de slefuire (@13:55) chiar erau necesare ? Ca n-am mai vazut asa ceva la suprabetonari.
Sau Pizza vrea sa ne vrajeasca acum la final cu etape tehnologice de mare finete, care de fapt nu exista in constructia de autostrazi ?  ;)
Common sense will get you far !

dorum

au fost la UMB filmate pe A7 :)

Quest

Adica suprabetonarea pe pasaj de autostrada se slefuieste de parca ar fi sapa de beton suport peste care trebuie pusa gresie intr-un mall ? Pe bune ? Daca da, asta este, am luat la cunostinta si mi-am insusit etapa tehnologica :)
Common sense will get you far !