Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

TeoH9

Știe cineva dacă Pizza avea trasat în Caiet de Sarcini și "servicii realizare plantații de orez pe marginea bretelelor"? problema asta tot o sesizăm aici de ceva vreme, dar ei ntz și ntz.

carutasul

nu, orezul e ca să mai reducă din pierderi, au vândut vreo 7-8 recolte deja :)
Sper că totuși când o să fie gata apa aia o să și curgă...adică sper să curgă conform proiectului .....

alinuttt

Câteva poze de pe lotul 2 Sebeș-Turda:































Powered by API/PUM imgur uploader

o.munteanu

#25248
Quote from: Fred on May 19, 2021, 05:28:23 PM
Probabil o sa foloseasca banda de urgenta ca banda de accelerare pe o distanta de cateva sute de metri. O fac din vopsea.

De fapt, intrebarea mea era mai degraba, daca tot au facut breteaua de 2 benzi, cum de se trece aproabe brusc intr-o palnie de 1 banda?...  :hm: In partea cealalta la intrarea/iesirea de pe A1 am vazut ca sunt cate 2 benzi.

danutzu_1069

^ Vad ca esti nou pe forum, si daca nu o sa citesti postarile din urma (cel putin un an), o sa "sara la gatul tau" colegii mai "in varsta"... :lol: :lol:
S-a mai discutat problema asta....

ddfab

^^ sa-i explicam omului... totusi...
pentru a se putea intra in A1 cu 2 benzi, ar fi trebuit lungita zona in care trebuia refacut terasamentul(largit). daca te uiti mai atent, la A1 pe directia Sibiu, terasamentul creste in inaltime si apare si un pod, deci , probabil, nu era suficient spatiu de incadrare. in acest caz, zona modificata s-a scurtat foarte mult fiindca banda de urgenta va prelua rolul de banda de accelerare la intrarea in A1. la zona opusa, spre Deva, intrarea in A1 s-a putut lungi pe o distanta suficienta(din aceasta cauza s-au dat jos niste stalpi de sustinere pentru panouri in zona care s-a largit)  si ca atare au loc 2 benzi.
acea bretea cu 2 benzi nu se va gatui brusc, ci va fi marcata corespunzator, cu retragere pe o singura banda, din timp.

vancouver

dacă se păstrau 2 benzi se puteau face depășiri in zona de intercalare cu A1. Și asta in dreapta camioanelor care se afla pe A1. Ceea ce era extrem de periculos. In final din 4 benzi cumulat ambele A, oricum se fac doar 2. Așa ca intr-un fel sau altul tot trebuie sa se rastranga. Acum poate n-o fi bai sa mergi 10-20 de secunde in spatele unui camion acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

enderwiggin

Aseară, spre 8, la Alba Iulia Nord mai erau doar foarte vagi urme de mișcare. În rest, Lupa Capitolina venise să ,,constate o extorsiune al unui degajament" al bunului simț.

PS. Ce frumos au aranjat valuri și vălurele pe Sebeș-Alba cei de la Pizzarotti, deși trebuie să fie greu cu un drum nou. Magnifico!


Aiud.dan

#25253
Si daca e o masina mare defecta in aceea zona ce faci?cum treci ?Sau daca trebuie sa se intervina la un accident?Eu pe unde am umblat in Europa nu am vazut asa ceva...era asfaltat la aceeasi latime si se reducea la o banda prin hasurarea acelei portini care lipseste la nod Sebes.E un lucru facut pentru economie de material si aprobat de niste iresponsabili .E suficent sa nu sa poata intrvenii la timp la un accidet si sa moara un om....Ce e  mai valoros: economia de matreial sau viata .......?

Fred

Parca si aspectul asta s-a mai discutat si a ramas ... ca la Braila: tara asta e frumoasa, pacat ca e locuita.

germanul2012




Powered by API/PUM imgur uploader

@Aiud.dan, eu zic că ai perfectă dreptate și așa si este în mare parte la triunghiuri de autostrăzi prin multe țări unde șoselele au vechimi considerabile de când au fost proiectate. Nu pot să-mi explic de ce la o construcție nouă s-a proiectat asemenea conexiune care, după cum bine ai scris este chiar foarte periculoasă.
   Și un exemplu de aici din Germania, între 6 și 67, unde este redusă 6 la intrarea pe 67 la o bandă dar, din marcaj și nu lăsată o groapă acolo pentru ca încăpățânații  :-[ care nu se retrag la timp să plonjeze direct în ea. Nici n-are rost să mai menționez cât de utilă este menținerea bretelei la lățimea normală în caz de forță majoră.
   Desigur sunt unii care o să te contrazică având te miri ce explicații mai mult sau mai puțin ștințifice. :D

voicul

#25256
Din drona e una, la fata locului e posibil sa fie alta:
1. Nici eu nu am crezut ca pe o bretea de iesire se pot face 2 benzi - si totusi la AB N a mers. Intradevar cu un tir oprit fix acolo ar fi un mare shoU.
2. Mai e spatiu deci posibil sa mai largeasca zona din poza de anterioara..

Hercule

Asta s-a sustinut si la discutia trecuta. Diferenta a fost ca atunci nu s-a inteles ca ingustarea benzii e fizica si nu se va face doar din vopsea. Si eu mi-am luat-o atunci, dupa cum zice danutzu mai sus.
Sunt de acord ca o banda e suficienta la cat trafic este, dar faptul de a ingusta asfaltul cand se merge intr-o veselie pe 2 benzi mi se pare periculos.
Sper ca in al 12-lea ceas sa se remedieze, sau cel macar semnalizarea sa fie foarte buna.
Deșteaptă-te române!

vancouver

Este loc pentru un camion in pana. Nu se mai schimba nimic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

prd.marius

#25259
@germanul, inca o chestie acolo, exista si banda de urgenta.
Ceea ce pe la noi lipseste pe aceste bretele de interschimbare.