Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

florinalba

^^
Super clar acum . Multumesc pentru explicatii.

raulbogdan23

Quote from: RaduC on May 12, 2021, 06:09:37 PM
^ Pare ca au răzuit si o portiune de asfat de pe sensul spre Sebes

E de ceva timp razuiala acolo, cred ca cel putin 1 luna

Vezi aici in filmarea lui @AlinC din 05.04.2021:

AlinC


AlinC


AlinC

ST2, asfaltari intre Beldiu si Radesti:


paulmare

alinc multumesc
La ce decupeaza acolo la Oiejdea dupa ce au compactat balastul ? nu poate sa o ingroape doar pe Ana, ca vad ca fac doua dreptunghiuri, cate una pe pe fiecare sens
Si excavatorul de sus de deasupra alunecarii - nu a ajuns sus drona, lucreaza doar la rigola banuiesc
Foarte inegale distantele dintre pilotii forati, nu stiu cine i-a facut euroconstruct sau Inscut bucuresti care era divizie a lui aktor

alin2pas

Posibil ca în urma studiilor referitoare la debleul de la Oiejdea să fi constatat că au nevoie de consolidări suplimentare și la rambleu, pentru a evita reparații numeroase și costisitoare în perioada de garanție.

AlinC


survola

De ce o merge atât de încet la Teiuș? Suprabetonarea a stat pe loc mult timp, umplerile la fel.

paulmare

^ aici sunt 3 foreze, soilmec cea din stanga si doua bauer in dreapta cu prajina scoasa, daca functioneaza au cu ce sa faca zidul suplimentar la oiejdea
Incredibil ce haos pe santier, si cata mizerie pe margine, parca e schrott de utilaje de constructii acolo

ddfab

^ stai sa vedem ce solutie este aprobata la Oiejdea. prima era cu zid de sprijin suplimentar, a 2-a, propusa de aktori, fara zid suplimentar, doar excavari si terase, drenaje, cu niste ancore mutate la cel de-al doilea zid de sprijin etc.
stie cineva mai informat ce s-a aprobat?

paulmare

#25166
Quote from: alexV on April 19, 2021, 11:24:03 AM
In urma discutiei cu inginerul rezident DRDP Cluj, mai jos o schita a consolidarii la Oiejdea:
Autostrada e in dreapta extrema a imaginii. Mai spre centru se vad cele doua ziduri existente. In centru se vede al treilea zid ce va fi construit, cu gri inchis. Iar in stanga de tot, sus, cu o linie verde, limita exproprierii.



Si terenul. Aici se vad 4 randuri de piloti forati, cred ca e mai veche schita, e doar ilustrativa pt cum arata terenul.


^ scuze, repostez ce a pus AlexV acum o luna - cu inca un zid in centru, plus excavari, inca o rigola la limita de sus a expropierii, mai multe drenuri si ancore noi mai adanci intr-un strat mai tare - eu asta am inteles ca trebuie sa faca

LE nici nu pare in desen ca trebuie alte ancore, unde sunt ancore noi e la "slope protection" - probabil ca o sa faca o masca de piatra sparta acoperita cu plasa zincata ancorata cu ancore de 10 metri - doar astea vor fi ancore noi

alexV

s-a facut contra-propunere   :)
am pus pe forum o a doua solutie fara zid, fara santuri. cand se aproba oricare din ele, mai scriu aici. deocamdata stand by

alecu26

sunt incredibili grecii astia. Negociaza ingineria.

Da...nu va ceda acum, sigur tine 1...2...5 ani, dar nu e OK ce fac.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

Măi, din clipuri se vede mișcare.
Măcar in al 12-lea ceas se vede dorința de a termina lotul.
Probabil mai degrabă datorită bățului, că le expiră termenele legale anul ăsta, și sunt pasibili de penalități.
Să vedem cum rămâne la alunecare.
Cine plătește la alunecare soluția care este extra? Nu înțeleg negocierile dacă nu Aktor plătește... Logic e aici să se facă plăti suplimentare sau poate claim? Oricum, dacă se dau bani în plus, măcar să facă ceva ca lumea.