News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ddfab

^^ depinde la ce zone te referi. are una mai accentuata la iesirea de pe podul Mures, sensul Sebes-Turda( cea mai accentuata). acolo a fost asa de la deschidere. nu le-a iesit deloc socoteala.
ceva mai usoare la podul peste Sebes, iar intre raul Sebes si nodul Sebes, asfaltarea a fost destul de proasta la stratul de uzura, in special pe banda de langa ax, asfaltul este destul de valurit si se simte bine de tot.

Kimi

Quote from: alecu26 on May 10, 2021, 09:30:39 AM
Pizza boy are deja trambuline sau a fost doar o impresie de a mea?
Are. Pe sensul spre Turda mai ales. Dar inca nu se compara cu cele de pe L3 si L4.

Earthchild

#25112
Avand in vedere cele de mai sus, am si eu o intrebare pentru cei mai umblati prin Europa pe rutier dintre noi (Johann si altii asemenea).
Pe toate autostrazile/dr.expres se taseaza terasamentul si apar denivelari, asa, ca la noi? Sau este o deficienta de calitate specifica noua? Nu pun la socoteala lotul 3 din A1 Sibiu-Deva, care se inscrie intr-o categorie aparte.

vancouver

Pai eu ce tot propovaduiesc de ani de zile aici pe forum? Ce tot explic? Da, peste tot apar tasari si denivelari. Peste tot unde se fac autostrazi noi, de la zero.

Pai cate autostrazi noi de la zero cunoasteti voi in Germania, Austria, Franta, Italia? Pe cate autostrazi deschise cu doar cateva luni in urma ati mers?

Asta e problema. In vestul Europei autostrazile si-au consumat deja tasarile la contactul cu podurile rigide. In plus se intervine de regula destul de repede si se repara, nu se lasa asa. Pentru ca se stie de problema si ca poate sa apara in primii ani de viata ai autostrazii.

Bine exista si exceptii: parcurg zilnic o astfel de trambulina, aici: https://www.google.ro/maps/@50.1319709,8.6043786,3a,75y,93.44h,87.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3hi0NyARjfwtHI4QI1ZKqg!2e0!7i13312!8i6656
Imaginile din maps sunt din 2010, se vad petece si ca autostrada nu arata grozav. Nu s-a facut nimic de atunci si trambulina e intre timp urata. Si e o zona fara limitare de viteza pe timp de zi, plus in curba. Cine nu cunoaste si merge tare (160-170, mai mult nu prea se poate din cauza geometriei) cam da cu capul de tavan si trebuie sa redreseze directia de mers. Eu incetinesc mereu la 110-120. Sunt curios cand remediaza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

iuli

Sa nu uitam de vestita trambulina de la podul peste Tisa de pe M43 de la Szeged. A stat asa vreo 2-3 ani. Ajunsese sa te desprinzi de la sol daca aveai si 100 la ora. Deci da, fenomenul e normal si logic. E vorba de fizica pana la urma.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

reed

Depinde Vancouver,sunt si autostrazi denivelate rau,una care imi vine in minte e A16 din Olanda,o portine dinspre Rotterdam catre Breda,ti se face rau,nu poti sa rulezi mai repede de 100,alta sectiuni tot asa am intalnit in Belgia(bine acolo e alta situatie,infrastructura foarte veche),la nemti pe autostrazile vechi la fel(a7,a81,A1 catre Rostock).Deci nu e doar la autostrazile noi si nu doar la noi.

vancouver

^^ pe podul peste Tisa de pe M43 am trecut chiar alalta-ieri, in ambele sensuri (sunt deja inapoi in Frankfurt, nu va speriati  :lol:). Nu e doar o trambulina acolo, ci vreo 3-4 la intrare si resp. iesire pe ambele sensuri. Dar acolo a fost multa bataie de joc. A fost o firma care a dat chix acolo, au reziliat, au facut apoi altii ce-au putut. Acel pod chiar e un exemplu de ASA NU.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlinC


pest1969

Pe Lot1 s-au apucat de spatiile de servicii?

Daniel_I

#25119
^S-au apucat acum 5 ani, si de atunci au facut cat alti in 5 saptamani :). Se lucreaza doar la cladirile spatiilor de serviciu deocamdata.
On The Road

danutzu_1069

Desi mai este mult pana departe.... aliniamentul asta de la Oiejdea pana la prima parcare o sa fie raiul politisilor de la rutiera cu radarul din dotare....
Or sa stea frumusel cu radarul in buza parcarii... si daca ai calcat pe bec... te invita in parcare... (nu la o cafea, evident)...

vancouver

Pana o sa se ajunga acolo, cu politisti cocotati pe deal, poate ca o sa invatam ca este complet interzisa orice fel de stationare pe autostrada a oricarui politist si ca oprirea din trafic cu paleta a unui vehicul cu peste 150 km/h e sinucidere curata. Exista si alte posibilitati, mai digitale,  de a face asta, cu felicitare (personalizata, cu poza) trimisa pe posta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dargauda


lupualb

Oprirea cu paleta o practica politia de pe A1, cei care stau la Petrom-ul de langa Sebes. Am trecut pe acolo,  iar un politist a sarit de langa masina si a facut semn de oprire.  Am pus frana si am incetinit,  iar de oprit am oprit in siguranta de abia spre sfarsitul parcarii.  Politistul imediat a sarit in masina si cu sirena a plecat in urmarire. Dupa mine, insa pe banda de viteza mai era cineva, care la fel a procedat.  Semnul de oprire era pentru el, insa el fiind in devansarea mea, nu am avut de unde sa stiu. Bine ca nu am fost pe aceasi banda,  ca poate ma lovea in spate si faceam si accident.

AlinC