Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

florinalba

#24720
^^^
Scrie in articolul din Ziarul Unirea, ca a fost ras pentru neconformitati. Vezi linkul lui AlinC de mai sus.
Tot din articol reiese si vinovatul pentru asta : "de anul trecut consultanța a fost preluată de DRDP Cluj, care este extrem de atentă la respectarea STAS-urilor și normativelor".


survola

Arată foarte bine podurile.

dorum

Gaura aia din mijlocul grinzilor overpass-urilor, unde o pasarica imi spune ca ar fi solicitarea cea mai mare (fara sa fiu specialist in calcule de rezistenta), pe mine ma pune pe ganduri :(
Chiar era necesar artificiul asta???

frunzeti

Ce se mai aude de nodul de la Manastirea Dumbrava? S-a desteptat cineva si au renuntat la el?

paulmare

^ dorum au fost acum doi ani pe forum explicate astea , probabil ca au mai fost si inainte
grinzile alea au fost aduse in doua bucati, si asamblate intr-una singura pe santier

Ii foarte ok gandita treaba, sa reduca consumul de metal si beton, masa proprie a grinzii, sa poata fi asamblata relativ usor in santier
Ca la o placa de beton, armatura e in partea de jos unde ar fi intinsa, in partea de sus unde ar fi comprimata trebuie sa fie beton, uita-te cum e partea metalica din josul grinzii ca sa lucreze impreuna cu betonul
Nu are treaba gaura aia cu nimic, ce ma gandesc eu doar ca daca era niste beton acolo cand dadeau cu sararita, poate ca ar mai proteja un pic metalul de coroziune, mai ales la cum se face mentenanta la noi

dorum

Stiu, am participat activ la discutia asta... ca si logistica, de asemenea, stiu...
Dar piticii si pasarelele mele au indoieli :)

mihaihedes

Mi se pare mie sau au o echipă la doua finisoare? Fug de la un finisor la altul? Mai bine luau împrumut finisorul de doua benzi de la pizza că oricum încă nu-l folosesc.

AlinC

ST2, zona podului de la Sancrai:


AlinC

ST2 - prime asfaltari pe podul peste raul Mures de la Radesti:


dragos_on

Amintiri: pe 09.04.2020 se monta ultima grinda metalica la podul de la Radesti. Pe Youtube, AlinC a surprins desfasurarea de forte. Si mai sunt lucrari de executat (parapete, iluminat, rosturi, marcaje...)

florin74

Rosturi doar la extremitatile podului.

survola

Grinzile metalice nu se dilată decât la capete, la mijloc pot rămâne încastrate?

florin74

#24733
Structura este integrală având o legătură rigidă între suprastructură și infrastructură. Din lipsa aparatelor de reazem pe întreaga structură, deformațiile longitudinale sunt preluate de coloane cu rol de pendule dispuse la culee. Rosturi de dilatație sunt prevăzute doar în dreptul culeelor, intre pendule și zidul de gardă (Asta la Teius)
Sistemul static este semi-integral, cu două axe ale pilelor legate monolit de suprastructură, iar în restul cazurilor, o axa de pilă și cele două culee, au fost introduse aparate de reazem. Rosturi de dilatație au fost necesare și în acest caz doar în dreptul culeelor. (podul de la Sancrai - cred ca aceeasi explicatie e valabila si la Radesti)

http://www.apdpmoldova.ro/apdpm/wp-content/uploads/2018/10/1214.pdf

Prezentarea structurilor de pe lotul Aktor proiectate de SSF


survola