Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Cu sau fara casca,  sub sarcina, tot aia este....
Normele spun ca nu se circula SUB SARCINA AGATAT N CARLIGUL MACARALEI.
Punct.
Avem alt topic pentru NTSM

TibiV

RaduG,
am observat si eu.

Dar daca esti sub grinda prinsa in lansator, si cade grinda peste tine, casca te ajuta doar daca esti Superman, si nimeni din apropiere nu are kriptonita in buzunar...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TeoH9

Incredibil cum lucrează fără respectarea niciunei reguli SSM.
Circulă sub grindă, stau agățați de lansator, calcă pe fier-beton, si asta doar in cateva minute de filmare, cine stie la cate alte normative de construire au "inchis ochii".
CNAIR sa le aplice o amenda pentru nerespectarea  planului SSM, iar la urmatoarele licitatii, CNAIR sa aiba la criteriile de atribuire ca firmele care au primit amenzi pentru nerespectarea SSM sa fie automat depunctate  ;)

hefaistos

Esti pe "calea cea buna". Probleme de securitatea in munca au toti constructorii din Romania. Daca CNAIR se apuca sa-i sanctioneze pe unii si pe altii nu, e calea cea mai scurta spre plangere pentru tratament discriminatoriu. Mai ales ca nu e treaba CNAIR ci a ITM.     
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Skynick

In mod normal mai e de lucru doua luni la acest nod.
In modul Pizza, anticipez un 1 iulie.

Sunt curios daca exista un proiect de a asigura drenarea salbei de lacuri din mijloc, poate chiar plantare de vegetatie.

reed

#24620
 :D calmati-va,nu se rup chingile alea,daca scrie una ca suporta 10 T e proiectata sa reziste 20 T,si nu pentru sa fie supraincarcata,ci pentru ca e prea posibil sa fie intepata,taiata un pic sau agatata.Nu e profi,insa nu vad pericol iminent.Cum spunea si un coleg,doar kriptonita te-ar putea salva daca iti pica grinda in cap.Totusi pentru tanarul in papucii sport,nu consider foarte inteligent.Sunt de regula multe cuie,resturi metalice ascutite care pot penetra fara efort o talpa de pantofi sport.Se pot spune multe despre siguranta,insa pentru colegi care poate lucreaza in zone inchise cu marcaje ,gen 5S,nu se aplica in santiere.Multe manevre necesita improvizatii,trebuie sa te gandesti si la costuri.Multumiri ca de obicei Alin.

Tudor99


danutzu_1069

@reed, ca fapt divers, nu numai cablurile se pot rupe ci poate sa cedeze frana la troliu sau chiar o actionare neintentionata a comenzi de coborare...

kitsune

@TibiV, ai dreptate. Cade grinda pe tine, casca e inutilă. Dar dacă se desprinde o bucățică din ea și cade de la 10 m, sau dacă a uitat Dorel un șurub pe acolo și cade ăla, atunci casca e minunată. Face diferența între o durere de cap și o lobotomie.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

hefaistos

E corect, aveti dreptate, dar nu e treaba CNAIR.
Iar, ca sa fac pe avocatul diavolului, ce parere aveti de "paianjenii" Baxcom, care se urca pe armaturile de la elevatii cam fara asigurari sau de UMB care si el cam are "vitejii" lui la structuri?
Este bine sa mimlitam pentru masurile de protectia mncii dar sa nu facem din asta criterii de selectie/respingere/sanctionare ca se vot intoaqrec impotriva noastra (a statului roman si companiilor ce ii reprezinta interesele).     
Pai cum? Pai daca aplici selectiv te vor da in judecata si s-ar putea sa ai probleme fiind banii UE. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

florinalba

#24625
Intrebare, intrebatoare. La capete, trecere peste cale ferata Teius, grinzile au fost puse pe sprijine metalice si apoi se vad montate niste cofraje care mi se par foarte inguste (min 1.16 din filmarea lui Adisan). Ce fel de sustinere va fi acolo oare?

Europiu

#24626
@florinalba Tizul tău, florin74 a explicat acum vreo 2 săptămâni cred:

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg334637#msg334637
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

GAC

Multumim pentru filmari!
Montarea ultimelor grinzi mi-e ca o sa fie amintite ca evenimente istorice.
Totusi, avansul foarte greoi la terasamentele de la Teius ma ia cu groaza, avand in vedere lipsa obstacolelor.
Acum ca se mai indreapta si vremea, doar sa se apuce de asfaltat.

alecu26

Pe linie de SSM, HG300/2006 plaseaza foarte multa responsabilitate la beneficiar. Si chiar si la proiectant.
Problema e ca acest "cel mai ieftin" si in general pretul mai mic la licitatii in Romania se obtine si din neglijarea unor aspecte SSM. In ultimii 20...10....5 ani a crescut mult partea de SSM, dar nu suntem inca la nivelul mediu al UE. De UK sau Tarile Nordice nici nu mai vorbesc.
Problema e ca la ce preturi au ajuns acum sa fie platite per km de executie autostrada, masurile SSM sunt o fractiune mica. SSM ul este o cultura in sine si nu va fi usor de crescut mai sus.
Este ca si condusul ca bizonul pe DN uri si autostrazi, ca si aruncatul chistocului de tigara pe geam.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlinC

Nodul rutier Sebes, filmat complet: