Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Era o ironie la adresa Aktorilor, e drept ca probabil nici UMB nu ar fi in situatia de a termina lucrarea in 3 luni jumatate (desi a terminat podul de la Rusi Ciutea mai repede) dar oricum la Aktori totul trebuie inmultit cu un coeficient de 2.5-7.5 in functie de starea emotionala a managerului de proiect. 
In alta ordine de idei nu se poate pune problema rezilierii de catre CNAIR a contractului (iar grecii o stiu) in primul rand pentru ca lucrarea este avansata iar daca antreprenorul general considera ca merita sa o continue o va termina (probabil) anul asta. Alternativa va insemna cel putin 12 luni din momentul rezilierii. O savedeti ca mai devreme de septembrie octombire nu se va putea semna cu un nou constructor pe lotul ex-Straco. Daca grecii vor considera ca nu e profitabila lucrarea... exista precedentul din Australia unde au abandonat un contract tocmai pentru ca mergea pe pierdere.
Ce ar trebui sa se faca in continuare, sa se tina presiunea cu avertismente si penalitati astfel incat sa inteleaga ca "time is money". Asa cum s-a facut foarte corect pe A0. Deocamdata inteleg ca aici nu se poate aplica metoda pentru ca sunt inca "in termenul contractual" (pentru asta ar trebui facuti de rusine in piata publica unii de la CNAIR) si realizeaza progrese.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


hvm

^
Concluzia articolului de mai sus.

Cităm : ,,Pe autostrada A10 Sebeș-Turda, loturile 1 și 2, solul argilos le dă bătăi de cap constructorilor.

Pe loturile 1 și 2 a autostrăzii A10 Sebeș – Turda, între zona de la Alba Iulia Nord, mai precis dealul de la Pârâul Iovului și intersecția cu DN1 la Oiejdea, solul argilos dă bătăi de cap serioase celor doi constructori ai loturilor 1 și 2."

,,Chiar dacă nu mai sunt alunecări de amploarea celei din iulie 2020, totuși zona îi mai creează probleme constructorului.

Astfel, așa cum se poate vedea în imagini, tot în zona Pârâul Iovului, spre Sântimbru, a mai fost o alunecare de teren mică, care nu a afectat corpul autostrăzii. Ba chiar mai mult, la vechea alunecare a apărut una mai mică, terenul fiind pe punctul de a o lua din nou la vale cu tot cu ancore."
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

GAC

Realizarea lotului 2 (integral) nu pare viabila pana in iunie, dar realizarea "half - profile" este posibila. Nu militez pentru folosirea unei cai de rulare pentru 2 sensuri, ci pentru deschiderea etapizata: o cale de rulare (un sens la 2 benzi) in iunie si al doilea sens in toamna. Chiar si asa se vor reduce in mare masura conflictele de trafic in zonele critice Aiud si Teius, ceea ce va creste viteza chiar si pe sensul ramas prin localitati. Intrebarea este ce au de gand sa faca italienii in extremitatea nordica a lotului lor, unde nu am mai vazut "operatiuni sustinute" de veva vreme.

carutasul

nu că țin cu pizza dar probabil mai trebuie să se usuce terenul momentan și oricum au front de lucru :)

adiarc

astazi am venit de la Turda.......un oras praf si pulbere ( fac apel la o dezgropare rapida a legaturii cu A3).......spre AB la iesirea de pe autostrada de la Aiud...coada de 3 km...apoi tot Aiudul rosu....intre Teius si Aiud plus Teius ....rosu...si in apropiere de urcarea de la AB pe A10...iarasi rosu.....hai aktorilor ca v-am umplut la maxim frigiderul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Granata06

Asa este vinerea, majoritatea persoanelor care lucreaza in Cluj si sunt "provinciali" se intorc "acasa".

florinalba

Confirm cea ce scrie Adiarc. Am fost si eu pe traseu la aceleasi ore dinspre Turda. Coada la iesire de pe autostrada la intrarea in Aiud am fentat-o, am iesit la Decea pe DN si am scutit un pic.(DN liber fara coada la sensul de giratoriu la intrare in Aiud. Insa de la Aiud la intrare in Alba 50 minute.(rasu plansu)


udar

Pe cand ultima deschidere si cu ce !?

dorum

mai sunt 14 grinzi in santier; mai subtiri

danutzu_1069

Voi citiți forumul pe sarite??? S-a mai discutat....

elion

Pe podul Sâncrai au fost montaţi stâlpii de iluminat.

alexV

Candva in iunie expira termenul contractul pe lotul 2, Aktor. De-asta fabuleaza ei cu grafic de finalizare pana in iunie, sa se incadreze scriptic in termenul contractul. Dup-aia sunt pasibili de penalizari.

hefaistos

Pai asta-i ca la prosti.
Indiferent de ce spun pe gura realitatea e la 3 luni distanta. Si n-o sa o poata ocoli.
Niste oameni seriosi se duc din timp la beneficiar si ii explica motivele de intarziere si incearca o renegociere a termenelor. NU minti cu nerusinare si cu 2 zile inainte (eventual dupa) data limita te apuca dorinta de a o amana.
Sau managerul din Romania minte pe toata lumea, incusiv noii sai sefi de la sediul mare, in speranta ca-si mai ia si el 3 salarii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.