Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Bulwyn

La Aktor nu era planuit ridicarea restului de grinzi la nodul Teius la mijlocul lui Martie? Ceva vesti de la Deme daca au ei ceva in plan?

ddfab

^trebuie finalizate acele structuri de sprijin( ca niste pile foarte subtiri), chiar de langa zidurile mari de beton  si de o parte si de alta a CF.

tonică

ma bucur pentru decizia ministrului in cazul rezilierii contractului   8)

(sa nu-mi ziceti ca am gresit topicul, am postat doar in avans  :p)

raulbogdan23

^^

In ultima filmare a lui @AlinC din 21 februarie 2021 se lucra la cofrarea structurilor/pilelor subtiri.
S-ar putea ca o parte din ele sa fie gata sau aproape gata.





Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

#24334
In fata lor se vor face niste structuri metalice temporare de sprijin... Ultimul rand de pile (la fiecare capat)  se va finaliza doar cand umpluturile din spate vor fi finalizate. E un calcul complex care tine cont si de apasarea umpluturii asupra structurii. Si cum umpluturile sunt in urma... S-a gasit solutia asta temporara. Saptamana trecuta se lucra la ele, pilotii erau facuti...sau in fine pe finalizare. (in ambele capete)



Uite o poza de azi... Sunt aproape gata

Bulwyn

multumesc de raspunsuri.
@florin74, tu esti cel mai in tema cu ce se intampla la Aktor, si cam se adevereste tot ce spui despre ei. Saptamana trecuta a fost informatia ca nu mai vin bani si s-a slabit ritmul de lucru. Zilele trecute candva a fost o intalnire intre Aktor si MT si CNAIR unde iar s-au avansat anumite termene (putin fanteziste). Din informatiile tale putem spera la Aktor sau incepe sa semene a pisica, daca tot suntem la pisici?  :)

florin74

#24336
Se aude ca e un pic mai bine... Inca nu la ritmul asteptat... SI problema nu ar fi de bani acum... ci de problemele de la Atena (orice plata trebuie aprobata de acolo) - adica conflictul dintre noua si vechea conducere...
Care sper sa se lamureasca la inceputul lui aprilie si olandezii (noii actionari majoritari) sa impuna un alt stil de lucru. Daca o tin tot asa isi bat joc de a doua a lor piata ... Sper sa isi spele naiba pacatele de aici cu A0, oricum e mult de munca...

hefaistos

Aktor nu este in insolventa, la ei problemele sunt de alta natura mai grecesti (adica se cearta actionarii principali intre ei). Din cate am citit pe net, pentru ca Ellaktor, compania mama, are probleme de management si financiare un fond de investitii olandes a coagulat o noua majoritate, care a aruncat la gunoi fostul management si l-a inlocuit cu altul (tot greci dupa nume). Asta s-a intamplat la sfarsit de ianuarie. Probabil pana se reaseaza nu-si mai asuma nimeni cheltuieli. De remarcat ca in discutie privind nereusitele se evidentia divizia de constructii balcani, cu lucrari in Serbua, Romania etc. Sa speram ca e de bine, dar ar trebui sa remarcam schimbarea pozitiva cel tarziu pana la sfarsitul lunii aprilie.
Sa nu uitam ca aktorii au mai tras un loz norocos pe A0, unde au reusit performanta de a intarzia inainte de a incepe lucrarile.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Bulwyn

sa speram ca se inteleg cat mai repede la un pahar de ouzo  :)
mersi pt raspuns

florin74

O sa fie o majorare de capital de 100 mil euro in perioada urmatoare.. Sa acopere in special gaurile Aktor (divizia de infrastructura)... Odata injectia asta de capital... Sper sa bage turba pe A0 si mai ales pe CFR...
Olandezii par un grup serios... Tari pe la ei,, si au pus si compania Terna pe picioare (detin in prezent vreo 30% din ea) care a depasit in Grecia Aktor.

ciprebbe

^^^Plus lucrari la CF.
Asa ca nu vor abandona lucrarea pe A10 si vom fi mereu cu ochii pe ei (aviatie, infanterie si ce mai trebuie). Termenul fantezist de iunie nu poate fi atins dar speram ca la finalul anului sa se circule pe ea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

raulbogdan23

Multumim @florin74!

Interesanta aceasta abordare.

Cum de nu au lucrat clasic cu sprijinirea grinzilor direct pe culee (parca acesta e termenul) ca si la podurile de la Sancrai si Radesti? Sa fie din cauza umpluturii care e in spate si are forte mai mari asupra culeei?



hefaistos

@ciprebbe

Termenul de iunie nu e fantezist in general. Doar pentru contextul Aktor e.   O:-)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ciprebbe

Nu poti termina structura peste CF  si dealul cu alunecarea in 3 luni indiferent de numele constructorului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

Nici asfaltul, 24km in doua straturi.

Apropo, din cele 3 statii au mai ramas doua, stateau degeaba.