Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ddfab

^^ pai daca la deschiderea peste DN au pus doua pe noapte si le ia 4 zile, pe urmatoarele deschideri ar trebui sa fie mult mai eficienti, cu lucratul ziua, fara opriri.

hefaistos

Cu 8 saptamani am fost optimist. Nu uitati ca e iarna cel putin inca o luna si in mod normal este interzis lucrul pe elevatii acoperite cu gheata/ zapada. Plus ca stilul de munca la lansator a fost cu sincope tot timpul: 2-3 zile pus grinzile pe o deschidere, mai mult de o saptamana mutatul set-up-ului pe deschiderea urmatoare.
Oricum nu conteaza. Probabil nodul va fi la gata prin mai/iunie odata cu resul lucrarilor de la Alba N, pana atunci e extrem de util si functional in configuratia actuala. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


Daniel_I

#24048
Nodul Sebes suptratraversarea DN are grinzile montate in totalitate la deschiderea peste DN.

Lucrari la Oarda in zona zidului de gabioane. Se betonau stalpii de sustinere a panourilor fonoabsorbante
On The Road

danutzu_1069

Mda, probabil presemnalizare si "i gradire" a lucrarii... din parti....

gdo

#24050

pentium10

ciudat ca au facut film de promovare, ar fi trebuit pe o Autostrada sa fie marcaj cu vopsea termoplastica
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ddfab

pe lotul 2 , in zona Oiejdea, s-au animat putin lucrurile...
turnat betoane la rigole, ceva terasamente la supratraversari pentru drumuri locale...









iar la supratraversarea din curba Oiejdea, au montat protectii pentru cabluri, pe care, la randul lor le-au mascat cu panouri metalice, la fel ca si la podul peste Mures de la Radesti.



multe camioane pentru transport material de umplutura( asta e partea buna  :)). intra pe DN 1 chiar in Oiejdea si murdaresc soseaua pe sute de metri... noroi si pietre la greu( asta e partea rea >:()

PaxRomana

#24053
Exista o "competitie " intre aktor si pizzaghettoni cu privire la cine duce mai putini oameni pe fiecare lot?Vad ca e "derby" tare ! Cele 2 firme cu cat au mai putin din lucrare, cu atat le ia mai mult sa finalizeze.Desi ar trebui sa fie invers.....

gicu

Confirm și eu traficul mare de camioane dintre Oiejdea și Teiuș, cu noroiul aferent pe DN.

Câteva poze azi de la Pizzarotti.

Intrare în Alba Iulia pe DN cu banda de viteză neatacată.


Sensul giratoriu de la intrare în Alba cu tot pământul din mijloc evacuat.


Se lucrează la bretele viteză Deva - Alba pe ambele sensuri.


Se lucrează pe bretea de viteză Alba - Sibiu pe zona cu grinzile deja montate.


Panouri fonoizolante Oarda, se montau panourile propriu zise.


Se lucrează la suprabetonare pasaj peste CF Alba Nord direcția Sebeș - Turda.


Se lucrează la terasament la Alba Nord pe traseul autostrăzii.



Powered by API/PUM imgur uploader

StefanCelMare

@PaxRomana
Dacă urmărești forumul, a scris cineva chiar pe pagina asta "Nu uitati ca e iarna cel putin inca o luna si in mod normal este interzis lucrul pe elevatii acoperite cu gheata/ zapada."
Nu mobilizeaza nimeni forte semnificativ in luna ianuarie.
Sa fim seriosi.

alecu26

ce e interzis? ca e prima data cand aud asta.

Sunt vreo 10 zile de 15 grade afara cu minime positive noaptea. Exceptionale temperaturi pentru betoane.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

Chiar și așa, se înțelege ideea.
Poate acum pot lucra, dar există riscul până în martie cel puțin să vină iar frig, ger, ninsori.
Nu or să mobilizeze numere mari acum în februarie.
Să nu judecăm abilitatea firmelor de a duce la capăt anul ăsta lucrările după cum se mobilizează în 3 februarie pentru că e cald 4-5 zile.

ciprebbe

La structuri se poate lucra excelent iarna iar firmele serioase asta si fac. Zilele cu ninsori si ger se pot numara pe degete la ce clima avem mai nou.
La terasamente exclus, si aici poate fi vorba de lipsa mobilizarii, dar la structuri nu e cazul de lasat mai moale.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

interesantul

Sal!

Am trecut mai deunăzi pe la Sebeș, pe sub viitoarea bretea la care s-au pus grinzi zilel trecute. Care este gabaritul? Nu am observat, poate este un semn de gabarit al inlatimii maxime admise. M-au uitat, zic eu, destul de atent. Mie mi se pare cam mica inaltimea.

Mulțam
Am pierdut prin Romania 30 de ani...