Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

M-am uitat de 3 ori la filmarea lui Alin cu nodul Alba Iulia nord.
In toata filmarea sunt 4 (patru) masini care merg de la Alba Iulia spre Teius pe vechiul DN, pe podul "gata ruginit" la paraul Iovului...
Iar filmarea lui Alin are 15 minute...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@TibiV, probabil ai vazut si ce haotici sunt politistii aia din giratoriu + lipsa indicatoarelor clare.... si mai ales a celor de presemnalizare....
Cand ajungi in giratoriu este prea tarziu sa mai iei decizii. Acolo trebuie sa stii dinainte pe unde sa iesi din giratoriu.....
Plus ca nici navigatiile nu sunt actualizate instantaneu... (alea spun ceva, tu vezi indicatoare care spun altceva.... si cireasa de pe tort,, mai este si un politist care "spune" altceva")

horatiu.cosma

Am trecut și eu pe ST1 venind dinspre Turda. La giratoriul definitiv dinspre Turda au terminat cu stabilizatul, traficul se desfasoară spre Alba Iulia pe o fâșie foarte îngustă din vechiul DN, după trecerea pe sub podul ruginit e destul de ciudată senzația mai ales noaptea, cu faruri venind din sens opus și din stânga (sensul opus de pe bretea) și din dreapta (pe DN-ul definitiv). La întoarcerea în giratoriu pe bretea pentru a intra pe A10 ai indicatoare doar la intrarea pe bretea la ieșirea din giratoriu, (2 indicatoare de Sebeș și Cluj-Napoca cu săgețile aferente în stânga și în dreapta intrării pe bretea). Pe A10 asfaltul e ok, cam murdar, găurile în parapete sunt tot acolo (o grămadă de găuri mici, unde mai lipsește 1-2 metri de parapete).

ladposta

putem afla oare ce ii opreste sa puna parapetele lipsa?

(va rog fara raspunsuri de genul 'asta-i stilul Pizza')


Bachus01

De noaptea mintii , si mai vor contracte in Romania . Vina este la Pizzaroti , daca au incasat sa plateasca mai departe . Din pacate nicio schimbare , inca cred ca fac ce vor si isi bat joc in continuare . O parte din vina o au si subcontractorii pentru ca sunt creduli si nu cer elemente de siguranta . CNAIR nu are nicio treaba . Subcontractorii trebuiau ca cerinta obligatoriu 3 cecuri cu termenul de plata la care sau inteles . Atunci Pizzaroti numai avea ce face . Daca aveau bani in cont , erau retrasi automat . Daca nu la 3 cecuri refuzate (sper sa nu gresesc) deja se deschide dosar penal .

voicul

Nu am dormit prea mult si poate gresesc, dar:

Blastul ala nici blastru nu este, ci, parerea mea, un balaur al balastului, daca in mai putin de 24 de h se asterne asfalt pe el. :weird:


bacovia

Aceasta Pizzaroti, mare firma de constructii, are 76 de angajati in RO. Si cica lucreaza pe 2 santiere strategice. Ca si active au undeva la 1 mil EUR. Anul 2019 i-a prins cu 22 mil lei in conturi, deci sigur n-au probleme pe partea de cash flow ;) 

zuma80

Daca lucrurile se duc in directia asta si luam in calcul ce s-a intamplat si pe A3 cu Marcotim si Baxcom asistam la o inca o lectie de parsivism din partea politicului iar credibilitatea actualei conduceri CNAIR dispare.
Pentru A6!

dragos_on

IMPRESA PIZZAROTTI are o factura neplatita de 18.119.015,39 lei emisa in 14.12.2020. Penultima, de 31.023.605,26 lei, emisa in 02.12.2020 a fost platita in 16.12.2020. Identic model Straco.

Cristian_cj

Salutare tuturor! Sunt noi aici și profit de aceasta postare pentru a va multumi pentru multele update-uri despre evolutia Șantierele autostrăzilor de la noi.

In ceea ce privește subiectul ultimei discuții, mie îmi pare ca daca antreprenorul și-a luat banii la 14 zile de la emiterea penultimei facturi, nu putem sa consideram ca sunt măgari cei de la CNAIR. Pizzaroti in schimb, da: dacă te-ai bazat pe firmele alea de ti-au asfaltat zi - noapte și nu le dai banii deși știi ca-i blochezi, faci business de rea-credința. Mai degrabă as crede ca trag de timp sa treacă anul, dpdv contabil nu e totuna ca depui bilanțul  cu 15 mil in conturi sau cu datorii care n-au depășit de mult timp scadenta. Cine știe, poate pregătesc terenul pentru alte proiecte la care vor participa. Sper totuși sa fie o situație punctuală și sa își permită sa o facă profitând de schimbarea politica.

survola

^^ Nu înțeleg ce lecție de parșivism?
Nu a plătit statul?
Dar subcontractorii au facturat ce au muncit?

zuma80

#23757
In primul rand am inceput interventia mea cu "daca". In al doilea rand pe A3 pe cuvantul MT si CNAIR a mers si Marcotim si Baxcom.
Si mai obeservam ca dupa alegeri partidul care a condus pana acum MT a renuntat la acest minister. Nu trebuie sa ne punem intrebari si sa fim circumspecti?
Pentru A6!

hefaistos

In primul rand "statul" nu exista ca entitate palpabila deci nu poate fi parsiv. Este vorba de functionar care fac sa nu fac ce ar trebui sa faca.
In al doilea rand, spre deosebire de situatia Straco (in insolventa) unde CNAIR, prin reprezentantii sai, a promis anumite lucruri catre subcontractori si acum se chinuie sa se tina de vuvant, la Pizzarotti este vorba de o companie sanatoasa si pe picioarele ei, deci vina ii apartine in intregime.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

Nu trebuie cine-stie-ce surse de informare.... ROGOP spune tot... Ce facturi sunt inregistrate, care sunt vizate, care sunt platie...
Deci, pizzari au incasat banii pe prima factura din decembrie, si au dat maruntis la prestatori.. restul banilor, grosul, au mers catre, catre cine au mers restul de bani??? ia ghici!!

A doua factura pe decembrie (14 decembrie) este in termenul de avizare (6 zile) si in termenul de plata (15 zile) de la data emiteri facturii....

Concluziile.....